ایزوگام در بلوار فردوس

ایزوگام در بلوار فردوس
ایزوگام در بلوار فردوس

با نزدیک شدن به فصل پاییز و شروع بارندگی ها و سرما، بایستی ساختمان های خود را آماده نماییم. برای این کار باید به فکر عایق مناسب برای پشت بام باشیم و ساختمان را در برابر نفوذ رطوبت ونم مقاوم نماییم.

بهترین راه، نصب ایزوگام بر روی سطح پشت بام می باشد. شرکت ایزوگام نوین سالها در زمینه نصب ایزوگام در تهران و علی الخصوص ایزوگام در بلوار فردوس فعالیت داشته است. شرکت ایزوگام نوین از پرسنل باتجربه ای در این زمینه استفاده می نماید و علاوه بر آن از مواد اولیه برای عایق کاری های خود استفاده می نماید. مواد اولیه مورد استفاده در این شرکت از برندهای مرغوب داخلی است.

برای مثال باید اشاره نماییم که این شرکت ایزوگام های مصرفی خود را از برندهایی از قبیل ایزوگام درجه یک دلیجان، ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام دو لایه و درجه یک، ایزوگام بام گستر کد 117، ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام سالار بام دلیجان و ایزوگام طرحدار تهیه می نماید. در این مقاله شرکت ایزوگام نوین تلاش خواهد کرد تا یکی از انواع ایزوگام را با نام ایزوگام پلیمری پلاستیکی یا به اصطلاح BPP به شما معرفی نماید.

 

ایزوگام در بلوار فردوس:

 

قیر پلیمری پلاستیکی یا همان BPP چیست؟
ایزوگامی که با استفاده از قیر عایق رطوبتی پیش ساخته و توسط قیر 70/60 تهیه و تولید می شود، قیر پلیمری پلاستیکی نامیده می شود. این نوع قیر از انواع درجه یک قیر به حساب می آید و به همین دلیل از بهترین انواع قیر شناخته شده است.

یکی از تولیدات پالایش نفت خام که در دکل های نفتی تهیه می شود، قیر خالص است. در پالایشگاه های تولید قیر، قیر خالص را حرارت می دهند و در برج های تقطیر پالایشگاه،حلال های نفتی، بنزین، نفت چراغ، نفت گاز و روغن های سبک دیگر آن را جدا می نمایند که در گرمای تقریبی 380 درجه و البته در فشار عادی قیری که باقی می ماند، به حالت جامد و نیمه جامد خواهد بود. عایق رطوبتی ای که با استفاده از قیر خالص تهیه می شود، مناسب آب بندی بام با عایق آسفالت، موزاییک و سیمان است. البته باید اضافه نماییم که قیرهای خالص با استفاده از درجه بندی نفوذشان نام گذاری می شوند.

به هنگام نصب ایزوگام پلیمری پلاستیکی، بوی خوش قیر به مشام می رسد. این نوع از ایزوگام به دلیل برخورداری از میزان فاصله مولکولی مناسب، دارای چسبندگی بسیار زیادی است و دقیقا بر همین اساس ضخامت کمی دارد.
ایزوگام پلیمری پلاستیکی از مزیت هایی نیز برخوردار است:
ایزوگام پلیمری پلاستیکی از دوامی بیشتر از 15 سال برخوردار است.
بازه انعطاف پذیری این ایزوگام زیاد است به عبارت دیگر در بازه بین 5- درجه تا 100 درجه از استحکام قابل قبولی برخوردار است.
ایزوگام پلیمری پلاستیکی به جهت دارا بودن قیر خالص، وزن مطلوبی دارد و به همین علت بار اضافی بر روی بنا و سازه وارد نمی کند.

چون این نوع از ایزوگام دارای استاندارد ملی کشور عزیزمان ایران می باشد، توانسته است در زمره عایق رطوبتی از نوع A قرار بگیرد.
قیرهای پلیمری پلاستیکی در مقایسه با قیرهای اکسیده دارای تفاوت هایی می باشند که به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
قیرهای پلیمری پلاستیکی در مقایسه با قیرهای اکسیده از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند.
قیرهای پلیمری در قیاس با قیرهای اکسیده، در مقابل سردی و گرمی هوا دوام بیشتری دارند.
به دلیل این که قیر پلیمری پلاستیکی دارای ضخامت کمتری است، وزن اضافی به سازه وارد نمی شود.
به هنگام نصب ایزوگام قیر پلیمری، بوی بهتری نسبت به قیر اکسیده به مشام می رسد.

در پایان باید اشاره نماییم که شرکت ایزوگام نوین با داشتن سالها سابقه در خرید، نصب و اجرای ایزوگام، تجربه درخشانی در مورد نصب ایزوگام در تهران و خصوصا ایزوگام در بلوار فردوس دارد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *