ایزوگام در آزادشهر

ایزوگام در آزادشهر
ایزوگام در آزادشهر

فروش ایزوگام:
فروش ایزوگام در آزاد شهر با بهترین کیفیت و بهترین قیمت توسط شرکت ایزوگام نوین انجام میشود،شرکت ایزوگام نوین نمایندگی ایزوگام با 25 سال سابقه و 25 شعبه آماده ارائه خدمات ایزوگام، آسفالت و قیرگونی میباشد.

ایزوگام چیست؟

ایزوگام پوششی مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی است که با حرارت بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیرین خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام ۱۰ سال است.
ایزوگام پدیده‌ای است که در راستای ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت از بارش برف و باران است. ایزوگام پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.

با توجه به اینکه نصب ایزوگام باید توسط متخصصین صورت پذیرد، متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود که افراد عادی و یا سایر استاد کاران بنا، کاشی کار و حتی لوله کش اقدام به نصب ایزوگام می‌کنند که عدم دقت و مهارت آنها در اجرای اصولی این کار باعث عدم چسبندگی موثر ایزوگام و باقی ماندن درز در بین لایه های آن شده و باعث نفوذ رطوبت به زیر عایق و در نتیجه به داخل سازه ها خواهد شدکه تعمیر و یا نصب مجدد آن هزینه های هنگفتی را برای مصرف کننده خواهد داشت. لذا در انتخاب خود دقت کنیم تا با خیالی آسوده تر برف و باران شهرمان را به تماشا بنشینیم.شرکت ایزوگام نوین با بهترین و مجرب ترین افراد سعی دارد که کاری دقیق و باکیفیت را به شما عرضه کند.

 

ایزوگام در آزادشهر:

 

 

ایزوگام بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده آن به دو نوع تقسیم می‌شود:

۱. ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص ۷۰–۶۰: عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر خالص ۷۰–۶۰ بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با ایزوگام دمیده است.
۲.ایزوگام دمیده با استفاده از نفت کوره (مازوت): عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر دمیده است و به نسبت ایزوگام پلیمری کیفیت پایین‌تر و عمر کم تری دارد.

یک ایزوگام مرغوب و استاندارد را چگونه می‌توان تشخیص داد؟
امروزه با وجود فراوانی کارخانه ‌های تولید ایزوگام ایزوگام نامرغوب و غیراستاندارد و تقلبی در بازار به فراوانی یافت می‌شود و همین امر باعث شده است تا به نحوه تشخیص ایزوگام مرغوب و استاندارد بیشتر توجه کنیم .
ایزوگام استاندارد بایدموارد زیر را دارا باشد:
۱. برچسب عایق ‌های استاندارد باید شامل مشخصات تولیدکننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و… باشد.
۲. در ایزوگام نامرغوب به‌ جای استفاده از پلیمر یا قیر مرغوب پودرهای معدنی یا مواد غیر پلیمری به کار می‌رود و از همین رو نوع تقلبی آن بویی نامطبوع و مشابه گازوئیل صنعتی (مازوت) می‌دهد، اگر دستتان را بر قسمتی از لایه خارجی و بدون پوشش ایزوگام نامرغوب بکشید نیز ذرات و رنگ‌دانه‌های سیاه به دستتان می‌چسبد.
۳-اندازه‌گیری ضخامت لایه با توجه به ضخامت لایه ایزوگام درخواستی.

مواد اولیه به‌ کار رفته در تولید ایزوگام:
· قیر صنعتی ۷۰/۶۰
· مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی‌پروپیلن (APP)
· یک ‌لایه تیشوی نخ دار (پشم‌ شیشه)
· یک‌ لایه پلی‌استر سوزنی

موارد استفاده ایزوگام عبارتند از:
پشت بام‌ها
نمای ساختمان
ایرانیت
پی ساختمان
استخرها
مخازن آب
تونل‌ها
کانال‌های آبیاری
سرویس‌های بهداشتی
سردخانه‌ها
سدها
پل‌های هوایی
باند فرودگاه
پارکینگ‌های طبقاتی
مرغداری‌ها
لوله‌های آب گاز، نفت

قیمت ایزوگام در آزادشهر

قیمت های ایزوگام متفاوت می باشند، و هر نوع از ایزوگام قیمت مشخص شده خود را دارا میباشد، ب دلیل نوسان لحظه ای بازار برای اطلاع از قیمت ایزوگام با ما تماس حاصل فرمایید.
بهترین ایزوگام با بهترین قیمت و کیفیت را از ما بخواهید.

مراحل و روش اجرای نصب ایزوگام ب شرح زیرمیباشند؛

*روش اجرای ایزوگام شامل مراحلی است که باید به ترتیب انجام شوند. مراحل نصب ایزوگام عبارتند از:

➕تمیز کردن محل عایق‌کاری
➕اجرای زیرسازی
➕اندازه گیری محل
➕شروع نصب
➕القای حرارت
➕بندکشی

نصب ایزوگام در آزادشهر

اگر به دنبال نصاب ایزوگام با قیمت مناسب هستید آماده ارائه انواع خدمات ایزوگام در آزادشهر هستیم.
بهترین برند های ایزوگام ما عبارتند ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام بام گستر دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان ، ایزوگام ستاره طلایی، ایزوگام دولایه دلیجان ، ایزوگام درجه یک دلیجان، که دارای ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی میباشند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *