شناخت ویژگی های یک ایزوگام درجه یک و استاندارد که دارای کیفیت بالایی باشد، ازجمله مواردی است که در عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما با توجه به تنوع بالایی که در تولید انواع ایزوگام ها در بازار ایزوگام کشور وجود دارد، این کار دشوار به نظر می رسد. چرا که با توجه به این میزان بالای تنوع محصولات و همچنین آشفته بازاری که بر بازار ایزوگام در کشور حاکم است، بسیاری از افراد سودجو و متقلب اقدام به تولید و عرضه ایزوگام های بدون کیفیت نموده اند که اگر چه ظاهر این محصولات با نوع اصل آن ها تفاوت چندانی ندارد، اما از نظر کیفیت و ترکیب آن از مواد بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده است و متاسفانه در صورت اطلاع نداشتن از کیفیت پایین آن ها، در صورتی که مورد استفاده قرار گیرند، زود خراب شده و کیفیت خود را از دست می دهند. بنابراین بهترین کار کمک گرفتن از افراد با تجربه یا نمایندگی های معتبر می باشد.

 در همین راستا شرکت ایزوگام نوین در تمام نمایندگی های خود در تهران و کرج، آماده ی ارائه ی مشاوره و راهنمایی های تخصصی به مشتریان خود در زمینه شناخت ایزوگام استاندارد و تهیه بهترین ایزوگام متناسب با سطوح مختلف می باشد.

استانداردهای ایزوگام درجه یک

عایق های رطوبتی باید از استانداردهایی برخوردار باشند که نشان دهنده کیفیت ساخت و مواد اولیه در ترکیبات آن ها می باشد که با توجه به این استانداردها فرایند شناخت ایزوگام از نوع مرغوب و نا مرغوب آسان تر می شود. استانداردهای ایزوگام درجه یک عبارتند از:

استاندارد نوع O : استاندارد گفته شده مربوط به شرایط جوی می باشد و شامل دو نوع بوده که عبارت اند از:

۱) مربوط به شرایط آب هوایی و مناطق سردسیر است.

۲) مربوط به شرایط آب هوایی و مناطق گرمسیر است.

– استاندارد نوع A : این نوع استاندارد نشان دهنده بازه مقاومت عایق رطوبتی در برابر سرما و گرما می باشد. به این صورت که این محصول در برابر سرما تا دمای ۵-  درجه و گرما تا ۱۲۰+ درجه دارای مقاومت است.

– استاندارد نوع S : این نوع استاندارد نیز نشان دهنده بازه مقاومت عایق رطوبتی در برابر درجه سرما و گرما می باشد. دارای مقاومت در برابر سرما تا دمای ۱۰- درجه و گرما تا دمای ۱۰۰+ درجه می باشد.

تمامی ایزوگام هایی که در مجموعه ایزوگام نوین به مشتریان ارائه می گردند‌، مطابق با استانداردها بوده و با توجه به شرایط منطقه و آب و هوای موجود در آن، مناسب ترین نوع ایزوگام با توجه به این استانداردها انتخاب می گردد.

نحوه تشخیص ایزوگام درجه یک

استفاده از یک ایزوگام درجه یک و استاندارد در افزایش طول عمر مفید عایق کاری و مقاومت بالای آن تأثیر به سزایی دارد، از این جهت تمامی شرکت ها و نمایندگی های معتبر نیز سعی بر استفاده از عایق های رطوبتی با کیفیت و استاندارد را دارند؛ اما مسئله اصلی این است که نحوه تشخیص ایزوگام درجه یک به طور کلی کار آسانی نیست، و به همین دلیل اکثر شرکت ها برای خرید انبوه ایزوگام از کارشناسان و متخصصان این حوزه استفاده می کنند. مجموعه ایزوگام نوین با به کارگیری کارشناسان و متخصصان مجرب در این زمینه، جهت تشخیص کیفیت ایزوگام از تجربه و تخصص آن ها کمک می گیرد و برای ارائه ی انواع خدمات ایزوگام، از ایزوگام های استاندارد و درجه یک استفاده کرده و تمامی ایزوگام ها را به صورت تضمینی با ضمانت نامه ۱۰ ساله به مشتریان خود ارائه می کند.

ویژگی های ظاهری ایزوگام درجه یک

عایق های رطوبتی درجه یک طبق استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند. راحت ترین روش تشخیص ایزوگام درجه یک و استاندارد از ظاهر آن است که می توان به دو مورد از آن ها اشاره کرد:

۱) طول استاندارد رول ایزوگام

هر رول ایزوگام طبق استاندارد تولیدی آن باید به طول ۱۰ متر باشد و در صورتی که کمتر از آن و یا بیشتر از آن باشد، خارج از استاندارد محسوب  می شود.

۲) وزن استاندارد رول ایزوگام

وزن ایزوگام  استاندارد و درجه یک بین ۸/۳ تا ۲/۴ برای هر متر مربع مورد تایید است و اگر کمتر از آن باشد از حالت استاندارد خارج شده است. همچنین در صورتی که وزن آن از وزن استاندارد بیشتر باشد نیز دلیلی بر کیفیت بالاتر آن نیست و موجب تحمیل وزن اضافی بر ساختمان می گردد.

۳) ضخامت استاندارد رول ایزوگام

یکی دیگر از مواردی که نشان دهنده استاندارد بودن ایزوگام درجه یک می باشد، ضخامت آن است. ضخامت استاندارد ایزوگام بین۲/۴ تا ۸/۳ میلی متر می باشد. که از نظر ظاهری قابل تشخیص است.

مشخصات ایزوگام درجه یک

انواع ایزوگام درجه یک با استفاده از دستگاه های مدرن و مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده و همچنین در آزمایشگاه های مجهز تست می شوند. انواع ین ایزوگام ها با کیفیت بالا و جنس مرغوب و دارای مشخصات زیر می باشند که عبارت اند از:

۱) این نوع ایزوگام از بهترین قیر پلیمری تولید می شود.

۲) دارای تیشو و پلی استر مرغوب و متراکم است.

۳) دارای ضخامت و وزن استاندارد می باشد.

۴) این ایزوگام اگر از نوع فویل دار باشد، باید دارای فویل آلومینیوم با ضخامت ۱۶ میکرون باشد.

۵) ایزوگام های درجه یک دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر می باشند.

۶) این نوع ایزوگام به صورت اصل و استاندارد بوده و دارای نشان ملی استاندارد می باشد که بر روی بسته بندی آن حک شده است.

۷) این نوعایزوگام از مواد اولیه درجه یک تولید شده و در بسته بندی مناسب به بازار عرضه می گردد.

بهترین روش برای خرید بهترین ایزوگام با کیفیت بالا و جنس مرغوب، دریافت مشاوره از نمایندگی های معتبر می باشد. نمایندگی های مختلف شرکت ایزوگام نوین در سراسر تهران و کرج آماده ی ارائه ی ایزوگام استاندارد به صورت اصل همراه با بیمه نامه معتبر و ضمانت نامه کتبی به همشهریان عزیز می باشند. همچنین جهت اجرای این نوع ایزوگام نیز می توانید از تخصص ایزوگام کارهای مجرب این نمایندگی ها بهره مند شوید.

ایزوگام درجه یک برای پشت بام

طول و عرض استاندارد برای یک ایزوگام درجه یک متناسب برای عایق کاری پشت بام ۱۰ متر در ۱ متر می باشد. ضخامت استاندارد برای یک ایزوگام با کیفیت جهت استفاده برای پشت بام و سقف ۴ میلی متر است؛ اما گاهی اوقات ممکن است در شرایط خاصی نیاز به ضخامت بیشتری هم باشد اما در حالت کلی توصیه می شود که از ضخامت کمتر از ۴ میلی متر استفاده نشود.

وزن یک رول ایزوگام انتخابی برای پشت بام نیز باید بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم باشد و بهتر است که کمتر از این مقدار نباشد.

بهترین ایزوگام برای پشت بام ایزوگامی است که حتما دارای روکش آلومینیومی باشد تا از ساختمان در مقابل اشعه و نور آفتاب محافظت کند و به هیچ عنوان نباید به جهت مقرون به صرفه شدن عایق کاری، از ایزوگام بدون روکش استفاده شود.

ایزوگام درجه یک برای دیوارها

ایزوگام مورد استفاده برای دیوارها، علاوه بر این که باید تمامی ویژگی های ایزوگام درجه یک را طبق استاندارد ها دارا باشد، باید دارای روکش آلومینیومی نیز باشد.

ایزوگام فویل دار، به دلیل داشتن یک لایه فویل، با جذب نور خورشید، از تابش مستقیم آن جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه حتی در روزهای گرم تابستان، گرمای آفتاب داخل منازل کمتر احساس می شود.

از طرف دیگر ایزوگام با روکش فویل، می تواند به عنوان عایق حرارتی نیز عمل کرده و از خروج گرمای خانه در فصول سرد سال جلوگیری نماید.

ایزوگام فویل دار همچنین می‌تواند عایق رطوبت و عایق صدا نیز باشد.

علاوه بر این ایزوگام های طرح دار نیز در رنگ های متخلف مخصوص عایق کاری دیوار ها تولید می شوند که استفاده از آن ها به دیوار ها زیبایی و جلوه ی خاصی می بخشد و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود، زیرا که دیگر نیازی به رنگ کردن و یا نما کاری نخواهند داشت و قیمت ایزوگام دیوار نیز بسیار مناسب است.

ایزوگام درجه یک برای استخر

انواع مختلفی از ایزوگام از نظر نوع و جنس برای عایق کاری کف و دیواره های استخر وجود دارند، اما ایزوگام درجه یک برای استخر ها عبارتند از ایزوگام های با کیفیت و طرح دار استخری که علاوه بر عایق کاری کف و دیواره های استخر، با رنگ ها و طرح های زیبا، جلوه ی زیبا و چشم نوازی نیز به استخرها می دهند و موجب چشم نوازتر شدن هر چه بیشتر این مکان های تفریحی می گردند.

از آنجایی که عایق کاری کف و دیواره های استخر نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد، بهتر است برای نصب ایزوگام استخر با یک تیم کارشناسی و ایزوگام کارهای متخصص مشورت شود. مشاوران و کارشناسان ما در شرکت ایزوگام نوین آماده ارائه مشاوره و بهترین خدمات عایق کاری و نصب به شما عزیزان در تهران و کرج می باشند.

خدمات ایزوگام درجه یک در تهران به صورت تضمینی

نحوه تشخیص یک ایزوگام استاندارد و شناخت ویژگی های آن تنها توسط افراد با تجربه و متخصص امکان پذیر است و برای اینکه یک خریدار بتواند میزان کیفیت و ماندگاری یک ایزوگام را مشخص کند نیاز دارد که یا اطلاعاتی از نحوه تولید و نوع مواد اولیه داشته باشد و یا این که از افراد متخصص کمک بگیرد.

مشاوران و کارشناسان متخصص ما در زمینه انواع عایق های رطوبتی، و همچنین خدمات مربوط به نصب و اجرای آن در مجموعه ایزوگام نوین آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات ایزوگام درجه یک بن صورت تضمینی اعم از تهیه و فروش بهترین ایزوگام با برترین برندهای موجود در بازار و نصب و اجرای آن توسط نیروی ماهر و با تجربه در سراسر تهران می باشند.

شما همشهریان عزیز در تهران می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس با نمایندگی های مختلف این مجموعه، از برترین خدمات نصب ایزوگام در تهران و همچنین بهترین خدمات تعمیر و ایزوگام درجه یک برای عایق کاری ساختمان ها و منازل خود با پایین ترین قیمت ایزوگام سال ۱۴۰۱ در تهران بهره مند گردید.

فروش ایزوگام درجه یک در کرج

شرکت ایزوگام نوین با فروش ایزوگام درجه یک در کرج علاوه بر این که اطمینان و آرامش را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد، استحکام و مقاومت ساختمان ها را نیز دو چندان می کند، علاوه بر این همکاران ما معتقدند که استفاده از این نوع ایزوگام، به جهت این که طول عمر بالایی دارد، موجب کاهش هزینه ها هم می شود.

نمایندگی های این شرکت در مناطق مختلف کرج با فروش بهترین برند های موجود در بازار ایران از جمله ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام امید گستر دلیجان، ایزوگام بام گستر، ایزوگام غرب گستر، ایزوگام سایبان شرق دلیجان، ایزوگام دژکام گستر دلیجان، ایزوگام مهر گستر دلیجان، ایزوگام آذر بام تبریز، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام پشم شیشه ایران و سایر برندهای ایزوگام درجه یک، به قیمت درب کارخانه بیشترین میزان رضایت مندی مشتریان خود را دارند.

توجه به این نکته بسیار مهم نیز ضروری است که تنها در صورتی می توان از بهترین ایزوگام، بیشترین بهره را برد، که این ایزوگام با بهترین مراحل نصب در محل مورد نظر اجرا شده باشد. شما عزیزان در کرج با مراجعه به نمایندگی های مجموعه ایزوگام نوین علاوه بر خرید ایزوگام درجه یک، می توانید از بهترین خدمات نصب و اجرا توسط نیروهای متخصص و با تجربه نیز بهره مند شوید.

ایزوگام درجه یک درتهران

از جمله مواردی که برای خیلی از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است اطلاع از خصوصیات ایزوگام درجه یک و ایزوگام دلیجان درتهران البته استاندارد می باشد. شناخت نوع ایزوگام و این که کدام یک از انواع عایق کاری ها مرغوب می باشد، بدون داشتن علم و آگاهی در مورد انواع ایزوگام، کار سختی به نظر می رسد.

بنابراین برای تصمیم گیری درست در این رابطه بایستی از افراد متخصص کمک بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام نوین آماده اند تا شما را برای شناخت ایزوگام درجه یک راهنمایی نمایند.

باید در نظر بگیرید که شناخت ایزوگام درجه یک، به دلیل تنوع بالایی که در تولید وجود دارد کاری بس دشوار می باشد. جنس تقلبی زیادی شبیه ایزوگام درجه یک تولید می شود که از نظر ظاهری خیلی شبیه هم هستند ولی از نظر کیفیت و مواد ترکیبی از مواد بی کیفیت تهیه شده اند که در صورت استفاده خیلی زود خراب شده و از بین می روند. شرکت ایزوگام نوین با سابقه درخشانی که در زمینه فروش ایزوگام دارد با ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر جهت ارائه مشاوره آماده می باشد.

فقط باید به یکی از نمایندگی های این شرکت مراجعه نمایید.

یزوگام درجه یک و خوب می تواند از طول عمر بالایی برخوردار باشد و استحکام بالایی نیز خواهد داشت. ایزوگام های متنوعی که تولید می شوند همواره به وسیله دستگاه های مدرن و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تهیه و تولید می شوند و سپس در آزمایشگاههایی کاملا مجهز آزمایش می شوند.
ایزوگام درجه یکی که با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه خوب تهیه می شود از ویژگی های زیر برخوردار است:
از بهترین قیر پلیمری تهیه شده است.
از بهترین جنس و متراکم ترین تیشو و نیز پلی استر تهیه شده است.
از ضخامت و همچنین وزن استانداردی برخوردار است.
دارای فویل آلومینیوم به ضخامت 16 میکرون می باشد.
ایزوگام به همراه ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر ارائه می شود.
از علامت استاندارد برخوردار می باشد.
ایزوگام از بسته بندی مناسب برخوردار می باشد.

در ادامه مقاله توضیحی هر چند مختصر هم در رابطه با ایزوگام دلیجان به خوانندگان این مقاله ارائه می دهیم.

شهر دلیجان از جمله مراکز اصلی در زمینه تهیه و تولید ایزوگام در کشور عزیزمان ایران به حساب می آید. آوازه شهر دلیجان در این مورد تا حدی است که تنها استفاده از اسم دلیجان بر روی برندهای مختلف ایزوگام، منجر می شود تا اعتبار آن ایزوگام در بازار و البته در ذهن مشتری بیشتر شود. از برندهایی که در شهر دلیجان از محبوبیت و معروفیت خاصی برخوردار هستند می توان به ایزوگام شرق گستر دلیجان، ایزوگام اصل دلیجان، ایزوگام سخت پوشان دلیجان، ایزوگام سایه گستر دلیجان، ایزو گام یکتا بام دلیجان، ایزوگام گستر بام دلیجان و … اشاره نمود.
در خاتمه امیدواریم که خریداران عزیز در موقع خرید ایزوگام تنها به نام برند توجه ننموده و ایزوگام باکیفیت را با استفاده از مشاوره با افراد متخصص و مجرب و همچنین آزمایش

انتخاب نمایند تا بعدا دچار مشکل نشوند و متحمل هزینه اضافی نگردند.

متخصصین ما در شرکت ایزوگام نوین با استفاده از تجربه چندین ساله خود می توانند به شما در مورد انتخاب ، نصب و اجرای ایزوگام درجه یک و ایزوگام دلیجان کمک نمایند. در مورد قیمت ایزوگام درجه یک و همچنین ایزوگام دلیجان بایستی اشاره نماییم که قیمت آنها به عوامل زیادی می تواند وابسته باشد.

از جمله اصلی ترین این عوامل، می توان به تیشو، جنس فویل، قیر و البته مواد اولیه درجه یک اشاره نمود. تمام این فاکتورها با هم منجر می شوند که ایزوگام تولید شده از استحکام و چسبندگی بیشتری برخوردار باشد. البته متذکر می شویم که برخورداری از کیفیت و جنس خوب نصف قضیه است و نحوه اجرای ایزوگام هم نصف باقی قضیه را تشکیل می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ازایزوگام درجه یک و ایزوگام دلیجان درتهران با شرکت ایزوگام نوین تماس بگیریید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *