ايزوگام در هواي باراني فصل تابستان به دلیل داشتن هوای گرم و خشک موجب از بین رفتن رطوبت ناشی از بارندگی ها می‌شود كه نتیجه موجب چسبندگی بالا سطح ایزوگام به پشت بام می‌شود و از کندن زود هنگام آن از پشت بام جلوگیری میکند . باید توجه کرد که سطح خیس و مرطوب پشت بام باعث خوب نچسبیدن سطح ایزوگام به پشت بام می‌شود و اگر ایزوگام به خوبی به سطح پشت بام نچسبد موجب ایجاد شکاف بین لایه‌های ایزوگام می‌شود و باعث نفوذ رطوبت به سطح داخلی سقف و نم زدگی نمای داخلی منزل و سست شدن دیوارها می‌شود بعد از فصل تابستان در روزهای اول پاییز هم می‌توان پشت بام را ایزوگام کاری کرد ولی در بهترین حالت همان ایزوگام کردن در فصل تابستان میباشد. تنها خشک بودن سقف دلیل به خوب بودن موقعیت برای نصب ایزوگام نیست بلکه باید به دمای هوا نیز توجه کرد بهترین دمای هوا برای نصب ایزوگام بین 10 الی 40 درجه ی سانتی گراد میباشد که ایزوگام حالت طبیعی خود را دارد. ایزوگام را نباید روی سطح دارای رطوبت نصب کرد به این دلیل است که رطوبت باقی مانده در زیر ایزوگام و روی سطح پشت بام پس از نصب با بالا رفتن دمای هوا تبخیر می‌شود و باعث می‌شود که هوا به زیر ایزوگام نفوذ کرده و موجب به اصطلاح تبله شدن ایزوگام می‌شود که همین عامل باعث می‌شود که ایزوگام به مرور زمان چسبندگی خود را از دست داده و از سقف جدا شود. باید شیب پشت بام به گونه ای تنظیم شود که تمام آب ناشی از باران به سمت ناودان ها هدایت شوند. همچنین نصب ایزوگام نیز نباید به گونه ای انجام گیرد که این مسیر را منحرف کند پس باید عایق‌های رطوبطی را موازی با مسیر شیب نصب کرد. به خاطر حصول اطمینان از این که آب روی پشت بام به صورت کامل به ناودان میرسد مقداری از ایزوگام را در محل ناودان روی ناودان میکشند، و آن را به وسیله حرارت محکم میچسبانند ،همچنین اطمینان حاصل کنید ناودان ها توسط ایزوگام دچار گرفتگی نشوند.

مناطقی که در ایران پر بارش هستند وعایق‌کاری سقف ساختمان‌هایی که نوسازند و در فصل تابستان به نازک کاری می‌رسند بسیار ضروری و مهم است. کار کردن در شرایط بارانی کارگران را در شرایط سخت تر و ریسک بیشتری برای نصب ايزوگام قرار میدهد چون سقف در این هوا به شدت لغزنده است و ممکن است باعث سقوط کارگران از پشت بام شوند. گاهي ممكن است كه ديوار كنار ساختمان تان چكه كند. به همین دلیل تعمیرکنندگان سقف به پیش بینی های وضعیت آب و هوایی برای انجام کارهای خود توجه ویژه­ای میکنند. اگر هواشناسی هوای روزی را بارانی اعلام کرده باشد به احتمال زیاد کار به روز دیگری موکول خواهد شد. قطعه های سیمانی متصل به تخته های چندلا بخش خارجی سقف را تشکیل میدهند. اگر بخش خارجی سقف در برابر باران قرار بگیرد آب را جذب کرده و سطح لغزنده ای را تشکیل میدهد. و زمانی که قطعه­ های سیمانی برداشته شوند سقف نسبت به شرایط آب و هوایی آسیب پذیر میباشند.

نصب ایزوگام پشت بام در هوای بارانی

نصب ایزوگام پشت بام در هوای بارانی و به طور کلی نصب ایزوگام در سطوح خارجی ساختمان در هوای سرد، کار بسیار سختی است و بدیهی است که اجرای آن در این شرایط با مشکلاتی همراه خواهد بود. بر همین اساس در حد امکان باید تلاش کنید که ایزوگام کاری سطوح خارجی ساختمان، پیش از فصل بارندگی و رسیدن فصول سرد سال انجام شود. اما در صورتی که به هر دلیلی مجبور به اجرای ایزوگام در هوای بارانی شدید، حتما باید از یک تیم ایزوگام کار حرفه ای و متخصص که در گذشته تجربه ی موفقی از نصب ایزوگام در شرایط بارندگی داشته است، کمک بگیرید تا علاوه بر استفاده از مناسب ترین و مرغوب ترین نوع ایزوگام، پس از اجرای یک زیرسازی با کیفیت، ایزوگام مورد نظر را به بهترین شکل ممکن نصب نمایند. همکاران نصاب ایزوگام ما در مجموعه ی عایق نوین با سال ها تجربه ی کاری موفق در سطوح مختلف و در شرایط اقلیمی و وضعیت آب و هوایی گوناگون، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن در تمامی مناطق تهران و کرج حتی در سخت ترین شرایط می باشند.

بهترین تیم نصب ایزوگام در هوای بارانی

همانطور که گفته شد در حد امکان باید پیش از شروع فصل سرما و بارندگی، عایق کاری سطوح خارجی ساختمان انجام شود، تا مشکل خاصی در این زمینه پیش پیش نیاید. اما در صورت نیاز به عایق کاری در سطوح خارجی ساختمان در هنگام بارندگی، توصیه می شود این کار را به بهترین نیم نصب ایزوگام که دارای تجربه ایزوگام اجرای ایزوگام در هوای بارانی است بسپارید و در صورت امکان صبر کنید تا پس از اتمام بارندگی، سطح مورد نظر کاملا خشک شود و پس از آن اقدام به اجرای زیرسازی مناسب و عایق کاری نمایید؛ چرا که اگر سطح مورد نظر و یا زیرسازی آن مرطوب باشد، پس از مدتی این رطوبت در زیر لایه های ایزوگام بخار کرده و موجب تبله کردن ایزوگام می گردد و در نتیجه موجب کاهش عمر مفید عایق کاری می گردد.

ایزوگام کارهای مجرب ما در نمایندگی های ایزوگام نوین، برای اجرای ایزوگام در هوای بارانی تلاش می کنند تا در هنگام بارش باران، ابتدا در سطح مورد نظر، قسمتی را دچار نشتی شده است، به طور کامل بپوشانند تا مانع از نفوذ رطوبت از این محدوده شوند. در مرحله بعد، پس از قطع بارندگی اقدام به تمیز کردن و خشک کردن سطح می نمایند و پس از اجرای یک زیرسازی با کیفیت اقدام به نصب اصولی ایزوگام می نمایند.

نصب ایزوگام در هوای سرد چگونه انجام می شود؟

در صورتی که پیش از شروع فصول سرد سال موفق به اجرای عایق کاری پشت بام خود نشدید، بهتر است هرچه سریع تر اقدام به نصب ایزوگام نمایید تا پیش از وقوع بارندگی کار را به اتمام برسانید؛ چرا که نصب ایزوگام در هوای بارانی مشکلات خاص خود را خواهد داشت.

نکته ای که برای نصب ایزوگام در هوای سرد، حتما باید به آن توجه داشته باشید، این است که برای باز شدن و نرم شدن ایزوگام در هوای سرد، به حرارت بیشتری نیاز است؛ زیرا سرما هوا موجب انقباض و جمع شدن لاین های ایزوگام می گردد که حتما باید برای برطرف کردن آن از حرارت بیشتری استفاده گردد. علاوه بر این حتما باید به کیفیت زیرسازی ایزوگام و خشک بودن آن نیز پیش از اجرای عایق کاری توجه شود. شما عزیزان ساکن در تهران و کرج در صورتی که می خواهید بهترین کیفیت اجرای عایق کاری در هوای سرد را تجربه کنید، به آدرس نمایندگی های ایزوگام نوین در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ثبت شده در سایت این شرکت تماس حاصل فرمایید تا برترین خدمات عایق کاری را توسط بهترین تیم ایزوگام کار تهران و کرج با قیمتی مقرون به صرفه دریافت کنید.

بهترین تیم ایزوگام کار نصب ایزوگام در هوای بارانی و سرد کدام است؟

تیم ایزوگام کار حرفه ای و متخصص شرکت ایزوگام نوین که دارای تجربه ی موفق نصب ایزوگام در در هوای بارانی و سرد نیز می باشد؛ به عنوان بهترین تیم نصاب ایزوگام در تهران و کرج شناخته شده است که می تواند کار نصب ایزوگام در انواع سطوح و در سخت ترین شرایط را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

شرایط نصب ایزوگام در هوای بارانی و یا سرد چیست؟

در هوای بارانی و یا سرد حتما باید پس از بند آمدن باران، به خشک بودن سطح مورد نظر توجه شود و در صورتی که سطح مورد نظر و لایه های مختلف زیرسازی کاملا خشک شدند، اقدام به اجرای ایزوگام کاری با حرارت بیشتر مشعل با توجه به سرمای هوا شود.

آیا شرکت ایزوگام نوین برای اجرای ایزوگام در هوای سرد، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ارائه می دهد؟

بله. این شرکت معتبر با اطمینان از کیفیت اجرای ایزوگام توسط تیم نصاب حرفه ای خود، حتی در هوای سرد و یا بارانی نیز، برای عایق کاری اجرا شده، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می دهد تا مشتریان محترم ساکن در مناطق مختلف تهران و کرج، در صورت لزوم بتوانند از خدمات پس از فروش رایگان این مرکز توسط نمایندگی های رسمی آن، بهره مند شوند.

آیا مرکز ایزوگام نوین علاوه بر اجرای ایزوگام در شرایط گوناگون، خدمات عایق کاری دیگری دارد؟

بله. این شرکت محبوب دارای خدمات گسترده ای در زمینه انواع خدمات عایق کاری از قبیل قیرگونی سطوح مختلف، آسفالت کاری در پروژه های بزرگ و کوچک نیز می باشد و علاوه بر این خدمات تعمیر انواع عایق های ایزوگام و قیرو گونی و ترمیم رویه های آسفالتی در تهران و کرج را نیز به بهترین شکل و به صورت کاملا تضمین شده ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *