آسفالت در شهرک ناز

آسفالت در شهرک ناز
آسفالت در شهرک ناز

شرکت ایزوگام نوین برای انجام آسفالت در شهرک ناز در تهران می تواند گزینه ای مناسبی برای شما باشد چرا که از سابقه طولانی در این زمینه برخوردار است. این امر نشانه تجربه زیاد این شرکت در زمینه آسفالت در تهران می باشد. در این مقاله شرکت ایزوگام نوین قصد دارد تا شما را بیشتر با آسفالت حفاظتی آشنا نماید. در این مقاله بیشتر در مورد کاربردهای این نوع از آسفالت با شما صحبت می نماییم.
کاربری های آسفالت حفاظتی
غالبا هدف از به کارگیری هر چیزی در نحوه بکارگیری آن، می تواند تاثیرگذار باشد. در مورد استفاده از آسفالت حفاظتی هم تامین اهداف متعددی می تواند وجود داشته باشد که در زیر به بخشی از آنها اشاره می نماییم.
علت اصلی استفاده از این نوع آسفالت، تهیه یک رویه به صرفه از نظر اقتصادی برای راه هایی که ترافیک کم یا متوسطی دارند، می باشد.
تهیه لایه ای که بتواند از نفوذ آب به لایه های زیری آسفالت جلوگیری کند هدف بعدی است.
هدف دیگر استفاده از آسفالت حفاظتی، تهیه رویه ای است که در مقابل لغزش و لیز خوردن مقاومت لازم را داشته باشد. در این مورد اشاره می کنیم که در صورتی که به دلیل قیرزدگی و همچنین فرسودگی در روسازی شاهد لغزندگی و صیقلی شدن جاده شدید می توان با استفاده از قیر امولسیونی و در صورت نیاز مصالح سنگی نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید تا به این وسیله مقاومت در مقابل لغزندگی اصلاح شود.
از این نوع آسفالت به منظور زنده نمودن رویه هوازده و به اصطلاح اکسید شده و البته خشک استفاده می شود. در زمانی که رویه آسفالت دچار هوازدگی شده باشد و این امر تا حدی باشد که احتمال دارد دانه های مصالح جدا شود و یا شن زدگی رخ دهد، می توانید با استفاده از اندود آب بندی آن را تعمیر نمایید و یا از یک لایه آسفالت تک لایه ای جهت تعمیر آن استفاده نمایید.
این نوع آسفالت می تواند پوشش موقتی جهت لایه اساس جدید تامین نماید.
به منظور تعمی ر آسفالتهای فرسوده که ترک هایی در آنها ایجاد شده است نیز می توان از این آسفالت استفاده نمود.

در صورتی که جدا نمودن شانه ها از سواره رو مدنظر باشد می توانید از آسفالت حفاظتی استفاده نمایید.
در صورتی که آسفالت حفاظتی به شکل صحیحی نصب و اجرا شود، به جرات می توان گفت که از نظر اقتصادی به صرفه خواهد بود و از استحکام بالایی نیز برخوردار خواهد بود. به بیان دیگر استفاده از آسفالت حفاظتی می تواند آب بندی سطح جاده را بر عهده بگیرد و عمر آن را بیشتر نماید. البته هر کدام از انواع آسفالت های حفاظتی کاربری ویژه ای دارند. از این نوع آسفالت نمی توان به عنوان سازه باربر استفاده نمود ولی در مقابل ترافیک خودروها مقاوم است و لایه های زیرین راه را در مقابل نفوذ آب محافظت می نماید. آسفالت حفاظتی در صورت اجرای دقیق در مقایسه با آسفالت سطحی می تواند به منظور استفاده در جاده ها مناسب باشد و کیفیت مورد قبولی را ارائه بدهد. به منظور اجرای صحیح آسفالت حفاظتی باید نکاتی را همواره به یاد داشته باشید و به آنها توجه نمایید که در این باره می توان به این موارد اشاره نمود: ارزیابی مصالحی که قابل دسترسی است، میزان رفت و آمد باید مدنظر گرفته شود و به لایه های روسازی قبلی هم توجه شود.
شرکت ایزوگام نوین ید طولانی در زمینه آسفالت در شهرک ناز در تهران دارد که به شما پیشنهاد می نماییم قبل از هر اقدامی با متخصصین این شرکت مشورت نمایید و در صورت نیاز، از قیمت به روز خدمات هم مطلع شوید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *