یکی از بهترین مجریان پیمانکار آسفالت کاری در شورآباد که در حوزه ی راه سازی و محوطه سازی در تهران فعالیت می کند، کمپانی محبوب ایزوگام نوین است. از آن جایی که تهران یکی از جمله کلان شهر های کشور می باشد، استفاده از یک آسفالت خوب برای آن لازم است. از سوی دیگر نیز داشتن یک آسفالت مطلوب و با کیفیت نیازمند یک پیمانکار معتبر، متعهد و مجرب می باشد.

فعالیت های شرکت ما برای آسفالتکاری در شورآباد نظیر اجرای آسفالت کاری، ترمیم آسفالت، محوطه سازی که خود شامل آسفالت کاری هایی بوده ولی در صورتی که از قبل بر روی سطح مورد نظر آسفالت وجود داشته باشد فقط به درزگیری آن نیاز می باشد، و تنها این کار را انجام داده و نیازی به صرف هزینه های اضافی جهت آسفالت کاری مجدد نمی باشد. همچنین از دیگر پروژه هایی که برای محوطه سازی انجام می دهند، بخش جدول کشی های اطراف معابر می باشد که از دیگر خدمات این شرکت پیمانکاری به شمار می رود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص قیمت آسفالتکاری در شورآباد، مراحل اجرای آسفالت کاری، نکاتی که باید در این عملیات رعایت نمود و موارد بسیار دیگری برای شما توضیحاتی را شرح دهیم.

خدمات آسفالت کاری در شورآباد

همه خدمات آسفالت کاری در شورآباد مانند آسفالتکاری خیابان ها، محوطه ها، کوچه ها، پشت بام ها و دیگر فضا های موجود شامل مراحل مختلفی هستند که با توجه به این که وضعیت سطح مورد نظر در چه حدی می باشد متفاوت است. اگر مکان مورد نظر دارای آسفالت بوده ولی آسفالت آن دارای موج، فیتیله و یا ترک خوردگی باشد در این صورت شرکت ما به شما مشتریان عزیز توصیه می کند که به انجام امور ترمیمی نظیر درزگیری برای سطح مد نظر خود بپردازید.

آسفالت مناسب برای آسفالتکاری در شورآباد

در ابتدا شما لازم است بدانید که انواع آسفالت کدامند! تا بتوانید به آسفالت مناسب برای آسفالت کاری در شورآباد پی ببرید.

انواع آسفالت عبارتند از:

آسفالت گرم: یک نوع آسفالت است که در آن مصالح سنگی و قیر ها به صورت گرم با یکدیگر ترکیب شده و به همان شکل پخش و متراکم می شوند. آسفالت گرم خود شامل انواع مختلفی از جمله: آسفالت رویه، آسفالت آستر، اساس قیری، ماسه آسفالت، آسفالت متخلخل می باشد.

آسفالت حفاظتی: این آسفالت نیز مدل های متنوعی دارد که می تواند شامل یک قیرپاشی ساده تا آسفالت های سطحی چند لایه ای باشد. که هر یک دارای ویژگی های بخصوصی بوده و در قسمت های خاصی به کار برده می شوند. آسفالت سطحی یک لایه، چند لایه، آسفالت نازک حفاظتی، اندود های آب بند، دوغاب قیری یا مخلوط آسفالت قیرابه ای از این دست آسفالت می باشند.

آسفالت سرد: از ترکیب قیر محلول با مصالح سنگی در دمای محیط آسفالت سرد حاصل می شود. برای تهیه این مدل آسفالت علاوه بر گرم کردن قیر نیازی به حرارت دادن مصالح نمی باشد. این مدل دارای مقاومت بالایی بوده و بیشتر برای پر کردن قسمت های تخریب شده مناسب می باشد.

حال برای انتخاب بهترین آسفالت جهت آسفالت کاری در شورآباد از میان این مدل های گفته شده، به طور حتم نمی توان گفت کدامیک بر دیگری ارجحیت دارند بلکه کیفیت یک آسفالت خوب را تنها تست های آزمایشگاهی تعیین می کنند. ولی قاعدتا هرچه کارخانه تولیدی آن ها معتبر تر باشد یقینا محصولات و مواد بهتری را تولید می کنند. توصیه ما به شما بهره مندی از نمایندگی آسفالت کاری در شورآباد می باشد، چرا که از بهترین مواد اولیه در پروژه های کاری خود استفاده می کند.

نحوه تعیین قیمت آسفالت کاری در شورآباد

به طور کلی جهت اطلاع از قیمت هر متر مربع آسفالت و همچنین نحوه تعیین قیمت آسفالت کاری در شورآباد باید با جزئیات هر یک از مراحل انجام این عملیات و نیز هزینه های پرداختی در هر مرحله، آشنایی کامل داشته باشید. که ما در اینجا خلاصه ای از این مراحل را برای شما مشتریان عزیز شرح خواهیم داد:

پریمکت: از جمله مراحل ضروری برای آسفالتکاری در شورآباد، اندود نفوذی یا پریمکت بوده که در این مرحله، بر روی سطح زیرسازی شده قیر و یا امولوسیون را متراکم ساخته در نتیجه با نفوذ به حفره های شنی یا سنگی، میزان چسبندگی آسفالت به خیابان را افزایش می دهد. هزینه لازم برای اجرای این مرحله بر حسب هر متر مربع محسوب می شود.

آسفالت بیندر: در این مرحله جهت محاسبه هزینه ها به ازای اجرای هر یک سانتی متر ضخامت و هر متر مربع از آسفالت رویه یا بیندر محاسبه می شود.

تک کت: در عملیات تک کت، سطح آسفالت را با لایه ای نازک از قیر به منظور پخش کردن یک لایه دیگر آسفالت، آمیخته می کنند که قیمت آن بر اساس هر متر مربع تعیین می شود.

آسفالت توپکا: هزینه لازم برای این عملیات نیز برای هر یک متر مربع از آسفالت آستر یا توپکا، مانند آسفالت بیندر به ازای هر یک سانتی متر ضخامت محسوب می شود.

در نهایت شما می توانید با مراجعه به آدرس نمایندگی ایزوگام نوین از نازل ترین قیمت ها جهت آسفالتکاری در شورآباد بهره مند شوید.

مراحل آسفالت کاری در شورآباد تهران

شرکت ایزوگام نوین به منظور اجرای مراحل آسفالت کاری در شورآباد تهران باید یک سری از مراحل را با دقت و به درستی انجام دهد، چرا که در غیر این صورت ممکن است، پس از مدت زمان کوتاهی آسفالت شما دچار شکستگی، فرسایش و یا ترک شود به همین دلیل کیفیت کار نیرو های آسفالت کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. نمایندگی ما برای آسفالت کاری در منطقه شورآباد از بهترین مهندسین متخصص خود استفاده می کند، که به طور کامل به تکنیک ها واقف بوده و همواره سعی در انجام هر چه بهتر پروژه های خود دارند.

عملیات محوطه سازی توسط نمایندگی آسفالت کاری در شورآباد

برای اجرای عملیات محوطه سازی توسط نمایندگی آسفالت کاری در شورآباد باید مراحل لازم را گام به گام انجام داد.

اولین مرحله این عملیات زیرسازی می باشد که در این گام سطح مورد نظر را برای آسفالت کاری آماده می کنند، و شامل مواردی همچون جدول بندی، شیب گذاری و غیره بر روی خیابان ها، راه ها و جاده ها می باشد. به منظور اجرای این مرحله از مصالحی همچون شن و ماسه استفاده می کنند، به طوری که تمام سطح مورد نظر را با آن ها پوشش می دهند سپس توسط گریدر آن را صاف کرده و بعد از آن آب پاشی انجام داده و با غلتک از روی آن عبور می کنند.

گام بعدی قیرپاشی می باشد که این کار را با استفاده از دستگاه قیرپاش انجام می دهند، به این صورت که قیر را بر روی سنگریزه ها و شن ها می ریزند که این کار موجب می شود تا تمامی منافذ موجود در سطح پر شده و شما یک سطح صاف و یک دست برای آسفالت کاری در شورآباد داشته باشید.

گام سوم که آسفالت کاری بوده و مرحله اصلی کار می باشد خود به دو قسمت تقسیم می شود، در لایه اول مقداری از آسفالت را با استفاده فینیشر بر روی سطح مربوطه پخش می کنند که به آن لایه آستر گفته می شود و سپس لایه دوم که همان لایه اصلی بوده را بر روی بخش اول قرار می دهند و بدین ترتیب برای مرحله آخر آماده می شود.

در گام آخر شرکت ما برای آسفالتکاری در شورآباد با استفاده از غلتک هایی که دارای وزن استاندارد بوده و شکل های مختلفی نظیر لاستیکی و فولادی دارند، پروسه ی کوبیدن و فشرده سازی را انجام می دهند.

ترمیم آسفالت کاری در منطقه شورآباد

ترمیم آسفالت کاری در منطقه شورآباد تهران یکی از جمله خدمات اصلی شرکت ما به شمار می آید. شما همشهریان گرامی که قصد تعمیر آسفالت خود را دارید می توانید برای انجام این عملیات بر روی تجربه ی نیرو های آسفالت کار ما حساب نمایید. توجه داشته باشید که عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت همواره بر روی آسفالت هایی که پس از مدت زمان طولانی به علت تردد زیاد دچار فرسایش و صدمه شده اند، انجام می گیرد، تا بدین ترتیب آسفالت مکان مورد نظر شما تعمیر شود. ترمیم آسفالت کاری در شورآباد بیشتر در مکان هایی از جمله: پارکینگ های طبقاتی، مدارس، خیابان ها، پشت بام ها، راه ها و اتوبان ها و … انجام می شود.

ضمن اینکه نحوه اجرای آسفالت دارای اهمیت بسیار بالایی است، ولی به طور قطع با سپری شدن عمر مفید آسفالت، این عایق هم از جهت رویه و هم از جهت زیرسازی دچار فرسایش خواهد شد در نتیجه نوبت به ترمیم آسفالت می رسد. نمایندگی ما یکی از جمله شرکت های مجرب در این حیطه است که تا کنون پروژه های تعمیر و بازسازی زیادی را با بهترین کیفیت و کارایی برای مشتریان خود به انجام رسانیده است.

نکات مهم جهت آسفالت کاری در شورآباد

توجه داشته باشید که عملیات آسفالت کاری در شورآباد را به هیچ وجه نباید در روز های بارانی و یا بر روی سطوح کثیف، یخ زده و یا در دمای کمتر از ۷ درجه سلسیوس انجام داد. ما در اینجا قصد داریم تا نکات مهم دیگری جهت آسفالت کاری در شورآباد برای شما بیان کنیم. که این نکات عبارتند از:

  • میزان حرارت آسفالت در زمان آسفالتکاری

میزان حرارت پخش آسفالت به مواردی همچون درجه حرارت مکان اجرای عملیات، دانه بندی مصالح سنگی مورد استفاده و نیز نوع قیر به کار برده شده وابسته می باشد. ناگفته نماند که درجه حرارت سطح کار نباید پایین تر از ۲۵ درجه سلسیوس باشد.

  • تراکم و فشردگی آسفالت

امروزه برای فشرده سازی آسفالت مورد نظر این کار را با استفاده از غلتک هایی مانند: غلتک فولادی سه چرخ، لرزشی، لاستیکی، دو چرخ، سه چرخ و غلتک های مختلط انجام می دهند. مدل غلتک مورد نیاز برای اجرای این عملیات بر اساس مقدار آسفالت پخش شده مشخص می شود به طوری که حتما باید توسط دستگاه نظارت تایید شود.

  • نحوه کوبیدن برای آسفالتکاری

چگونگی انجام فشرده سازی آسفالت باید پس از پخش آسفالت اجرا شود، که برای این کار میزان درجه حرارت پخش آسفالت باید به صورتی باشد که آسفالت مربوطه، قابلیت تحمل وزن غلتک و همچنین اثرات ارتعاشی غلتک های لرزشی را داشته باشد، تا در زیر بار چرخ آن ها جا به جا نشده و پس از پایان کار نیز بر روی سطح آن شیار های سطحی و طولی به وجود نیاید.

  • کنترل عبور و مرور در زمان اجرای عملیات آسفالتکاری

در زمان اجرای آسفالت کاری در خیابان ها، جاده ها، و دیگر مناطق شورآباد باید تا پیش از اتمام، کلیه مراحل عایق کاری از عبور و مرور هر چیزی بر روی سطح مورد نظر جلوگیری کرد.

قیمت آسفالت کاری در شورآباد چگونه محاسبه می شود؟

قیمت آسفالت کاری در تمام مناطق تهران از جمله شورآباد بر حسب یک سری از مولفه ها مانند مرغوبیت، حجم مواد مصرفی، متراژ کار و … بیان می شود.

بهترین پیمانکار محوطه سازی و آسفالت کاری در شورآباد کدام است؟

کمپانی پرطرفدار ایزوگام نوین با داشتن تجربه کاری چندین ساله و بهره مندی از نیرو های آموزش دیده همواره در کمترین زمان ممکن پروژه های خود را به انجام می رساند.

برای داشتن یک راه سازی مناسب برای آسفالتکاری در شورآباد چکار باید کرد؟

برای بهره مندی از یک راه سازی مناسب باید تمام مراحل زیرسازی، قیر پاشی، آسفالت کاری، غلتک زنی، جدول کاری، نصب علائم و غیره به خوبی انجام گیرند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *