شهروندان محترم تهران، دیگر برای ایزوگام در رباط کریم نیازی به نگرانی درباره نم دادن سقف خود نداشته باشید. شرکت ایزوگام نوین با بیش از چند دهه تجربه و سابقه کاری در زمینه عایق کاری ساختمان ها، منازل و آسفالت کاری معابر، در حال حاضر در خدمت شما عزیزان است. این شرکت همواره با برندهای معتبر و استاندارد در زمینه ایزوگام در تهران همکاری داشته است. این شرکت نمایندگی ایزوگام بسیاری از برند های مشهور را بر عهده دارد.

ایزوگام نوین در عملیات عایق کاری با استفاده از ایزوگام و پروژه های قیرگونی و آسفالت کاری بسیار متبهر بوده و از تمامی مشتریان خود رضایت کامل را کسب کرده است. این نمایندگی با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات به شهروندان عزیز است. بنابراین، اگر شما در جنوب غربی تهران و خیابان های مختلف رباط کریم سکونت دارید در صورت نیاز به عایق کاری پشت بام یا سرویس های خود می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی ایزوگام در رباط‌کریم

شرکت ایزوگام نوین یکی از نام آشنایان در ارائه خدمات عایق کاری و کار های آسفالت در منطقه رباط کریم برای همشهریان گرامی می‌ باشد. این شرکت به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام در رباط کریم انواع محصولات ایزوگام را عرضه می کند. این محصولات از جمله ایزوگام دلیجان و دیگر برند های معتبر را به صورت عمده و جزئی بدون واسطه مستقیماً از کارخانه به شما ارائه می‌ شود.

برای خرید انواع ایزوگام و دریافت اطلاعات دقیق و به‌ روز در مورد قیمت‌ ایزوگام در تهران شما می‌ توانید با ما تماس بگیرید. این مجموعه تنوع زیادی از ایزوگام‌ ها را ارائه می دهد. این موارد از جمله ایزوگام جنت دلیجان، بام گستر 117، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، ایزوگام پشم شیشه ایران، سپهر گستر دلیجان و … است. شرکت ما این محصولات را به منظور رفاه شما مشتریان عزیز فراهم کرده است.

نصب ایزوگام در رباط کریم تهران

شرکت ما خدمات مربوط به نصب ایزوگام در رباط کریم تهران را با بهترین قیمت به تمامی ساکنان این منطقه عرضه می‌ کند. قبل از نصب ایزوگام بر روی سطوح مختلف مانند ایزوگام شیروانی، پشت بام یا سرویس‌ ها، سطح کار باید تمیز شده و اگر سنگ‌ دانه یا لوازم اضافی بر روی پشت بام وجود دارد، باید جمع آوری شود. در نصب ایزوگام در تهران، از پایین‌ ترین سطح پشت بام مانند ناودانی شروع می‌ کنند.

لازم به ذکر است که بدانید ایزوگام کردن داخل لوله ناودانی در آب‌ بندی صحیح پشت بام تاثیرگذار است. همپوشانی ایزوگام‌ ها در زمان نصب باید حداقل بین ۷ تا ۱۰ سانتی‌ متر باشد. نصاب ایزوگام کار مجرب ما در بند کشی ایزوگام‌ ها به خصوص در زمان تیکه کاری پشت بام در گوشه‌ ها و تورفتگی‌ های بسیار دقت می‌ کند. همچنین، برای نگهداری ایزوگام و جلوگیری از سوراخ شدن قسمت ایزوگام زیر پایه‌ های کولر لایه اضافه‌ ای از ایزوگام را قرار می‌ دهند.

قیمت روز ایزوگام در رباط‌کریم

قیمت روز ایزوگام در رباط کریم به دلیل رقابت فروشندگان و حجم فروش بالا، بسیار نزدیک به یکدیگر است. حتی برخی از نمایندگی ها خدمات پس از فروش مانند ضمانت‌ نامه‌ های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ ساله را ارائه می‌ دهند. این رقابت و عرضه با قیمت مناسب، باعث شده قیمت ایزوگام در تهران به همدیگر نزدیک شود. کمپانی مشتری پسند ما یکی از برترین مجموعه‌ های مربوط به عایق کاری می باشد، که کمترین قیمت ایزوگام را همراه با نصب، ضمانت‌ نامه ۱۰ ساله و بیمه‌ نامه چندین ساله برای همشهریان گرامی در نظر گرفته است.

لطفاً توجه داشته باشید که قیمت هر رول ایزوگام شامل قیمت ایزوگام بدون نصب و حمل و نقل است. هزینه جابجایی ایزوگام از کارخانه تا محل انبار شرکت، به قیمت ایزوگام اضافه می‌ شود. توجه داشته باشید چنانچه قصد ایزوگام‌ کاری در کمتر از ۶ ماه را دارید، می‌ توانید به خرید این عایق اقدام کنید، زیرا ایزوگام‌ های با تولید بیشتر از ۶ ماه خاصیت چسبندگی و انعطاف‌ پذیری خود را از دست می‌ دهند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *