ایزوگام در احمد آباد مستوفی

برای کسب اطلاع از بهترین و به صرفه‌ترین قیمت ایزوگام در احمد آباد مستوفی با شماره‌های زیر «شرکت ایزوگام نوین» تماس حاصل فرمایید.
09123495288
09353495288
شرکت ایزوگام نوین پیشرو در زمینه خدمات ایزوگام و قیرگونی و آسفالت مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به همشهریان است. این شرکت با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین برند ایزوگام یعنی ایزوگام دلیجان و باتجربه ترین تکنسین‌های کشور در خدمت شماست. کافی است با شماره های بالا تماس بگیرید و برای خدمات ایزوگام مشاوره رایگان دریافت کنید و بعد از اطلاع از قیمت ها و نحوه فروش و اجرا پشت بام و یا استخر سرویس یهداشتی خود را با بهترین ایزوگام در سراسر کشور برای سالها عایق کاری کنید ما کیفیت کار خو را تضمین مکنیم. هم اکنون و بدون فوت وقت با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین‌های اجرایی با بهترین و مرغوب‌ترین ایزوگام کشور یعنی ایزوگام دلیجان، ایزوگام سالار دلیجان، ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام جنت دلیجان در خدمت شما باشند. شرکت ایزوگام نوین با سال ها سابقه کار در زمینه نصب و اجرای ایزوگام و عایق حرارتی و رطوبتی  احمد آباد مستوفی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می‌باشد. این شرکت با استفاده از بهترین مواد و با استفاده از جدیدترین متد روز در زمینه نصب و همچنین کادر مجرب و متخصص در خدمت شما عزیزان است.

برای سفارش خدمات ایزوگام نوین، خدمات آسفالت نوین، خدمات قیرگونی نوین در  احمد آباد مستوفی با شماره های زیر تماس بگیرند.
09123495288
09353495288

ایزوگام دلیجان در تهران

ایزوگام چیست و چه کارآیی دارد؟

(عایق رطوبتی)پوششی لایه‌ای است که اغلب از آن در پشت بام خانه‌ها استفاده میشود. از این لایه به عنوان پوششی در برابر آب برای محافظت از پشت بام و سقف خانه‌ها استفاده میشود. جنس و نوع ایزوگام متفاوت است اما به طور معمول همه ایزوگام ها از فرآوده های نفتی تهیه میشوند که در آن از لایه های از جنس پلی استر و تیشو به کار میرود. یکی دیگر از مهمترین مزیت‌های ایزوگام سرعت نصب و تاثیر آن در محافظت از سطوح در برابر نفوذ آب است. ایزوگام در عرض‌های مختلف برای عایق کاری پشت‌بام، استخر، سرویس بهداشتی و ….تولید میشود که به عنوان محافظی در برابر نفوذ آب عمل میکند.
کاشی،گچ، سیمان و حتی بتن در مقابل آب ضعیف هستند و باید با استفاده از لایه‌ای مستحکم و ضخیم محافظت شود. از دیرباز با استفاده از قیر سطوحی که در معرض تخریب توسط آب بودند را عایق کاری میکردند اما سالهاست این روش منسوخ شده و هم اکنون ایزوگام جایگزین آنها شده است.
شرکت ایزوگام نوین با نصب، فروش، اجرای بهترین ایزوگام در سراسر کشور و پذیرش نمایندگی در خدمت شما می باشد.

هم اکنون شما میتوانید با شماره گیری 09123495288 و 091353495288 با مشاورین ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت تکنسین‌های ما همراه با جهیزات خود و با استفاده از باکیفیت ترین ایزوگام کشور در خدمت شما باشند. ایزوگام‌ مورد استفاده در این شرکت بسیار متنوع و مرغوب هستند و با استفاده از تکنولوژی نوین در کارخانه‌های بزرگ و مجهز تولید میشوند. هم اکنون ایزوگام دلیجان تبدیل به قطب تولید ایزوگام در کشور است به گونه‌ای که نه تنها محصولاتی درجه یک با کیفیت عالی تولید میکند که توانایی رقابت با نوع خارجی را دارد بلکه طی سالهای اخیر اقدام به صادرات ایزوگام به کشورهای همسایه کرده است. هم اکنون در پشت بام اکثر خانه های ایران ایزوگام دلیجان نصب شده است. شرکت ایزوگام نوین علاوه بر ایزوگام در بخش قیرگونی و آسفالت و عایق رطوبتی استخر نیز خدمات رسانی میکند.

ایزوگام با کیفیت

قیمت نصب ایزوگام چگونه محاسبه میشود؟

1-نوع ایزوگام
2-متراژ سطح مورد نظر

منظور از نوع ایزوگام لایه بندی جنس و ضخامت آن است که بر کیفیت آن تاثیر میگذارد و بالطبع در قیمت ایزوگام هم موثر است. ایزوگام های انواع متفاوتی هستند که برای سطوح مختلف مورد استفاده قرارا میگیرند. قیمت ایزوگام با استفاده از جنس و نوع آنها مختلف است که موجب تفاوت قیمت در آنها میشود. همچنین قیمت ایزوگام تمام شده برای شما بر اساس متراژ سطح مورد نظر نیز محاسبه میشود یعنی هر چه سطح بیشتر باشد میزان رول مصرفی بیشتر میشود و در بالا و پایین رفتن قیمت ایزوگام تاثیر میگذارد.

در  احمد آباد مستوفی به دلیل نیاز مبرم به ایزوگام و وجود شرکت‌ها و فروشندگان متعدد انتخاب شرکتی که هم از جنس مرغوب و با کیفیت ایزوگام استفاده کند و هم در زمینه نصب مهارت داشته باشد همواره یک معذل و نگرانی بوده و هست. برای انتخاب یک شرکت خوب که قیمت نهایی ایزوگام به صرفه باشد باید دقت فراوانی به خرج دهیم زیرا اگر ایزوگام در زمان نصب با مشکل مواجه شود کارایی خود را از دست میدهد و این یک ضرر بزرگ برای همشهریان است. شرکت ایزوگام نوین با سال ها سابقه کار در زمینه نصب و اجرای ایزوگام و خدمات آسفالت و قیرگونی در  احمد آباد مستوفی بهترین انتخاب برای شما همشهریان ت احمد آباد مستوفی است.

ایزوگام با کیفیت

درباره ایزوگام:

ایزوگام به طور کل به دو نوع تیشو و پلی استر تقسیم میشود. 1- ایزوگام پلی استر یا تک لایه که ویژگی بارز آن ظریف و تک لایه بودن است. 2-ایزوگام تیشو و پلی استر که ضخیم تر از نوع اول و دارای استحکام بیشتری است.
علاوه بر تقسیمات بالا خوب است بدانید که ایزوگام بر اساس پوشش که اغلب از جنس المینیوم است به دو دسته تقسیم میشود. دسته اول ایزوگام با پوشش المینیوم است که این نوع ایزوگام در جاهایی که تابش مستقیم افتاب دارد مورد استفاده قرار میگیرد مانند شهر های مرکزی ایران این نوع ایزوگام کمتر در شمال کشود استفاده میشود. دسته دوم ایزوگام بدون پوشش آلمینیوم است. این ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی به شمار می‌آید و برای مکان هایی که در خطر نفوذ آب هستند مورد استفاده قرار میگیرد. مانند شهر های شمالی که در معرض باران هستند یا در سرویس های بهداشتی و ….استفاده میشود.

ایزوگام سپهر شرق دلیجان

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *