در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با تمام ویژگی های ایزوگام دریا بام دلیجان آشنا سازیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. ایزوگام دریا بام دلیجان با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، یکی از پرطرفدار ترین محصولات موجود در بازار ایزوگام کشور می باشد، که از متریال مرغوب و درجه یک تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این عایق به شکلی ساخته شده که دارای کمترین میزان آلودگی برای محیط زیست می باشد. ایزوگام دریا بام دلیجان یک برند شناخته شده و معتبر در صنعت انواع عایق های رطوبتی از پیش ساخته شده می باشد که یک محافظ بسیار فوق العاده جهت جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به درون ساختمان ها است. بر این اساس هم اکنون در اغلب نمایندگی های ایزوگام در سراسر کشور، برای انجام عملیات عایق کاری در سطوح مختلف از ایزوگام دریا بام دلیجان استفاده می کنند. شما نیز در صورتی که قصد عایق کاری هر سطحی از ساختمان خود را دارید، می توانید با خیال راحت از این عایق استفاده نمایید.

نمایندگی ایزوگام دریا بام دلیجان

همواره توصیه ما به تمام افرادی که قصد تهیه ایزوگام مناسب برای پشت بام منزل و یا دیگر سطوح ساختمان خود را دارند، مراجعه به مراکز مجاز و رسمی در این حیطه است. شرکت ما به عنوان نمایندگی ایزوگام دریا بام دلیجان آماده ی خدمت رسانی به تمام مشتریان عزیز در تمام مناطق تهران و کرج می باشد. این مجموعه موفق انواع مختلف این نوع عایق را به همراه خدمات پس از فروش آن با گارانتی  ۱۰ ساله ارائه می دهد.

نا گفته نماند که این نوع ایزوگام مرغوب دارای انواع مختلفی از جمله ایزوگام فویل دار و ساده می باشد که مدل فویل دار آن نیز علاوه بر این که یک محافظ رطوبتی باشد، از نفوذ اشعه ی uv خورشید و گرم شدن فضای داخل ساختمان نیز جلوگیری به عمل می آورد، ولی با توجه به این قابلیت ها از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد. نمایندگی های ما با داشتن کارشناسان مشاور در زمینه عایق کاری جهت انتخاب مرغوب ترین نوع ایزوگام متناسب با سطح مورد نظرتان، بهترین راهنمایی ها را برای شما خواهند نمود. در نتیجه باید گفت که در صورت انتخاب ایزوگام دریا بام شما برترین انتخاب را به عنوان عایق رطوبتی ساختمان ها، منازل و یا محل کار خود خواهید داشت.

قیمت ایزوگام دریا بام دلیجان

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نوسانات موجود در اغلب اقلام، قیمت محصولات عایق کاری نظیر ایزوگام نیز دچار دگرگونی بسیار زیادی بوده به طوری که این نوسانات لحظه ای قیمت ایزوگام دریا بام دلیجان را در بازار متغیر کرده است. وقتی بحث هزینه ایزوگام کاری می شود، شما باید علاوه بر قیمت خود ایزوگام اجرت نصب و راه اندازی آن را نیز در نظر بگیرید، شرکت ما با وجود بهره مندی از تجربه ی نصابان ایزوگام کار حرفه ای و متخصص به منظور صرفه ی اقتصادی مشتریان خود، همواره در تلاش است تا پایین ترین دستمزد روز را برای نیرو های ایزوگام کار خود در نظر بگیرد. ولی در کل قیمت ایزوگام دریا بام با احتساب هزینه نصب آن به عوامل مختلفی از جمله میزان ایزوگام به کار برده شده، جنس و نوع آن و همچنین مکان نصب آن نیز بستگی دارد، زیرا دستمزد نصاب ایزوگام کار در محل های مختلف همچون پشت بام، شیروانی و غیره با هم فرق داشته و متفاوت است. شما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت روز ایزوگام دلیجان و همچنین دریافت مشاوره ای رایگان با ما تماس بگیرید.

فروش و پخش ایزوگام دریا بام دلیجان

مجموعه ایزوگام نوین به عنوان یکی از بهترین ارائه کنندگان فروش و پخش ایزوگام دریا بام دلیجان با کیفیت ترین ایزوگام های موجود در بازار های داخلی را از جمله ایزوگام دلیجان را با ارزنده ترین خدمات به مشتریان خود عرضه می کند. شما به عنوان یک مشتری همواره باید برای خرید عایق مورد نظر خود یعنی ایزوگام دریا بام به علامت استاندارد موجود بر روی رول های آن توجه فرمایید، چرا که در غیر این صورت کالای شما تضمین شده نبوده و کیفیت لازم را نخواهد داشت. گاهی برخی از افراد به منظور کسب پول بیشتر از نام و برند عایق های مشهوری همچون دریا بام دلیجان سوء استفاده کرده و آن ها را به عنوان محصولات استاندارد به مشتریان خود با قیمتی بسیار ارزان تر ارائه می دهند، در صورتی که شما نباید فریب این تقلب کاران را خورده و به تمامی موارد لازم برای اصل بودن عایق باید توجه نمایید. البته درست است که شما قیمت کمتری را برای این گونه محصولات پرداخت می کنید ولی به طور یقین ایزوگام خریداری شده در مدت زمان محدودی استقامت و انعطاف‌ پذیری خود را از دست داده و در برابر گرما و سرما از بین خواهد رفت. اما این در حالی است که چنانچه شما ایزوگام دریا بام دلیجان اصل را تهیه کنید، با توجه به مرغوبیتی که این عایق در برابر بارش برف و باران و نور خورشید دارد شاید بیشتر از عمر مفید خود نیز بدون هیچ مشکلی دوام آورده و بدین ترتیب رطوبت به درون ساختمان شما نفوذ نخواهد کرد.

نحوه نصب ایزوگام دریا بام در تهران و کرج

به طور مسلم پس از انتخاب ایزوگام دلیجان مورد نظر نوبت به چگونگی پیاده سازی آن جهت عایق کاری سطوح مختلف می رسد. این مرحله از کار یعنی نحوه نصب ایزوگام دریا بام در تهران و کرج نیز خود دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد، چرا که اگر با کیفیت ترین ایزوگام دریا بام دلیجان نیز به طور صحیحی نصب نشود، عمر چندان طولانی نخواهد داشت و در نتیجه ممکن است شما را متحمل به صرف هزینه های سنگینی برای تعویض مجدد عایق ساختمان تان نماید. بنابراین لازم است تا به نمایندگی های مجاز و رسمی ایزوگام در سراسر تهران و کرج مراجعه کرده تا شما بتوانید از خدمات نصب و راه اندازی آن ها بهره مند شوید. به جرات می توان گفت که تیم نصاب ایزوگام ما، بهترین اکیپ پیاده سازی ایزوگام در تهران و کرج را دارا می باشد، که همکاری های بسیاری که با سازمان های دولتی و خصوصی داشته خود گواهی بر این ادعا می باشد، در نتیجه شما می توانید با مراجعه به این مرکز با خیالی راحت کار ایزولاسیون ساختمان خود را به آن ها بسپارید.

مشخصات ایزوگام دریا بام

ایزوگام دریا بام دلیجان دارای ویژگی های بسیار عالی می باشد که ما قصد داریم تا همه آن ها را برای شما بررسی نماییم. از جمله مشخصات ایزوگام دریا بام ضخامت و وزن رول آن است که برابر با ۴ میلی متر و ۴۱ کیلوگرم می باشد به طوری که قابلیت اجرا بر روی هر سطحی را دارد و به دو صورت پودری و فویلدار در بازار موجود می باشد، که برای ایزولاسیون پشت بام ها بسیار مناسب است. اگر شما نیز به دنبال یک ایزوگام مرغوب و با قیمت مناسب هستید با توجه به مزیت هایی که این ایزوگام دارد یک پیشنهاد عالی برای شما محسوب می باشد. از دیگر مشخصات بارز ایزوگام دریا بام دلیجان می توان به قدرت چسبندگی فوق العاده، بستر پلی استر سوزنی نبافته، تیشو نخدار، تولید شده از قیر پالایشگاهی، دارای نشان استاندارد ملی ایران، دارای ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی ۱۰ ساله، عدم شکستگی در برابر سرما و عدم تغییر شکل آن در برابر گرما، سازگار با محیط زیست، غیر سمی و غیر آتش زا بودن آن اشاره نمود.

مزایای ایزوگام دریا بام دلیجان

از جمله مزایای ایزوگام دریا بام دلیجان که یکی از بهترین عایق های رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ هر گونه نم و نشتی به درون سازه های ساختمانی محسوب می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چسبندگی بی نظیر

این نوع عایق دارای لایه ای مستحکم، با قابلیت چسبندگی خوب و دوام بسیار بالا در برابر نیروی کشسانی دارد.

  • ماندگاری و استحکام بسیار عالی

وجود ترکیباتی از قیر چسبنده و الیاف های شیشه ای موجب شده تا ایزوگام دریا بام دارای خاصیت کاملاً نفوذ ناپذیری بوده و در عین حال نیز بسیار مقاوم و با دوام باشد.

  • وزن سبک

بار بسیار اندکی که این ایزوگام بر بام سازه ها اضافه می‌ کند نیز از مزایای اصلی این ایزوگام محسوب می شود.

  • اجرایی آسان

نصبی راحت و بدون کوچک ترین آلودگی از دیگر محاسن این ایزوگام می باشد.

در نهایت لازم است بگوییم که شما باید از ایزوگام دریا بام دلیجان در برابر آسیب های فیزیکی که موجب صدمه زدن به آن می شود، مراقبت فرمایید.

آیا ایزوگام دریا بام دلیجان در دما های پایین مقاومت دارد؟

بله. یکی از جمله مزایای این ایزوگام نسبت به انواع دیگر ایزوگام های موجود در بازار این است که در دما های پایین نیز دارای مقاومت و دوام بسیار خوبی است به طوری که در این شرایط با وجود منقبض شدن دچار شکنندگی نمی شوند، این در حالی است که ایزوگام های بی کیفیت در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم نبوده و به سرعت حالت اولیه خود را نیز از دست می دهند.

علت پر متقاضی بودن ایزوگام دریا بام چیست؟

ایزوگام دلیجان از جمله عایق های رطوبتی است که از سال های گذشته تا به امروز در بازار ایزوگام ایران استقبال بسیار خوبی داشته و به علت بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده ی آن نیز مشتریان زیادی را برای خرید این برند یعنی ایزوگام دریا بام به خود جذب کرده است.

چگونه می توان به اصل بودن ایزوگام دریا بام دلیجان اطمینان کرد؟

کلیه افرادی که قصد خرید این نوع ایزوگام را دارند برای اینکه از اصالت و استاندارد بودن آن مطمئن شوند، کافی است که آن را از نمایندگی های مجاز و معتبری که شرکت ایزوگام نوین در سراسر مناطق تهران و کرج دارد تهیه کرده تا با خیالی آسوده از ایزولاسیون با کیفیت ساختمان خود بهره مند شوند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *