ایزوگام اصل دلیجان

یکی از معیارهای مشتریان هنگام خرید، اصل بودن ایزوگام است چرا که محصولات تولید شده توسط شرکت های معتبر ضرب بالاتری در عایق بندی ساختمان و جلوگیری از ورود آب را دارند که همین امر باعث رضایت مندی و آسوده خاطر هر چه بیشتر مشتریان خواهد شد و در این مقاله به بررسی ایزوگام اصل دلیجان می پردازیم
با توجه به سابقه درخشان ایزوگام های تولید شده در شهرستان دلیجان این شهرستان را به قطب ایزوگام ایران تبدیل کرده است و نام های تجاری زیادی از این استان در بازار موجود است. ایزوگام دلیجان در بین مصرف کنندگان این ایزوگام و همچنین در بین نصاب ها بخاطر نصب آسان این ایزوگام محبوبیت زیادی دارد.
اما چطور می توان متوجه اصل بودن و مرغوبیت ایزوگام دلیجان یا بهتر بگوییم ایزوگام های تولید شده در کارخانه های دلیجان شد؟ ما در این مقاله کوتاه و کاربردی شما را با مشخصات ایزوگام اصل دلیجان آشنا می کنیم. شما سروران می توانید با ارزیابی آسان تر، بهترین ایزوگام و نحوه خرید آن را برای مصارف مختلف انتخاب نمایید

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام اصل دلیجان

نحوه شناخت ایزوگام مرغوب

به علت تشابه در اکثر رول های ایزوگام، روکش ظاهری، برچسب و … پی بردن به تقلبی بودن و عدم کیفیت مطلوب، کار چندان ساده ای نخواهد بود. از طرفی به دلیل عدم آگاهی کافی افراد، تقلبات مشتقات قیری در تولید ایزوگام نیز توسط برخی افراد سودجو افزایش یافته است.
راههای بسیاری برای تشخیص ایزوگام استاندارد و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی از نام های شناخته شده وجود دارد که لازم و ضروری است مصرف کنندگان هنگام خرید به آنها توجه داشته باشند. دقت به شماره ثبت محصول اصل و اختلاف قیمت فاحش محصول ارائه شده در کارخانه و نمایندگی های مجاز با جاهای دیگر از جمله موارد حائز اهمیت می باشد. برای اطمینان از کیفیت و اصالت ایزوگام نیز بهتر است خریداران محصول مورد نظر خود را به طور مستقیم از واحد فروش کارخانه و یا نمایندگی های مجاز تهیه نمایند.
عرضه ایزوگام با مشخصات ایزوگام اصل دلیجان
تولید کنندگان و عرضه کنندگان معتبر به خوبی نسبت به اهمیت مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات با کیفیت واقف هستند؛ از این رو در همان قدم اول و تهیه متریال، کیفیت را در نظر گرفته و سر لوحه کار خود قرار می دهند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام اصل دلیجان

نصب ایزوگام اصل دلیجان

با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در زمینه تولید و فروش انواع ایزوگام، یکی از تولید کنندگان برتر ایزوگام دلیجان است که با تهیه بهترین مواد اولیه، کیفیت محصولات خود را بالا برده تا مصرف کننده با اطمینان اقدام به خرید نماید. همین طور این مجموعه جهت جلوگیری از عرضه محصولات تقلبی، ایزوگام های تولید شده خود را پس از تست در آزمایشگاه های مخصوص، بدون واسطه و توسط نمایندگی های رسمی خود به فروش می رساند. به همین دلیل همه ایزوگام های تولید شده این کارخانه اصل دلیجان می باشد و با قیمت مناسب همراه با ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی به دست مشتریان می رسد.

کارخانه های معتبر تولید ایزوگام در دلیجان، محصولات خود را طبق استانداردهای خاصی تولید می کنند که کیفیت بسیار بالای محصولات را در پی خواهد داشت. با دانستن ویژگی ها و مشخصات ایزوگام اصل دلیجان می توان بهترین انتخاب را داشت. این ویژگی ها شامل:

دارای استاندارد بین المللی می باشد.
وزن و ضخامت استاندارد، با وزن ٣۷ الی ۴٢ کیلوگرم و ضخامت ٣.٥ تا ۴ میلیمتر دارند.
دارای برچسب روی بدنه و اطلاعات کامل می باشند.
دارای بسته بندی و پلمپ مناسب هستند.
مقاومت بالایی در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف دارند.
در تولید ایزوگام دلیجان اصل و درجه یک از پلی استر با فشردگی حداقل ۱٢۰ و الیاف تیشو با درجه کیفی الف استفاده شده است.
از بهترین مواد اولیه و قیر پالایشگاهی با درجه کیفیت ۷۰ تولید شده اند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام اصل دلیجان

نرخ فروش بهترین ایزوگام دلیجان

تنوع قیمت ایزوگام در بازار ایران بسیار زیاد است و قیمت تولید ایزوگام و فروش آن برای شرکت ها و خریداران اهمیت بالایی دارد. باید در نظر داشت که شرط ماندگاری و کارایی ایزوگام کیفیت آن می باشد؛ حتی ایزوگام های با کیفیت نیز می توانند نرخ مناسب و معقولی داشته باشند.
چند پارامتر مهم و ثابت وجود دارد که بر کیفیت و قیمت ایزوگام به طور مستقیم تاثیرگذار می باشد و دانستن آنها به خرید بهتر ما کمک خواهد کرد:
نوع عایق رطوبتی تولید شده و روکش آن
نوع قیر استفاده شده
وزن و ضخامت رول ها
الیاف تیشو و پلی استر بکار برده شده
قیمت ارز و نوسانات آن در بازار که بر روی قیمت نهایی ایزوگام تاثیرگذار است.
دلیجان ایزوگام های تولیدی خود را از بهترین مواد اولیه و با مشخصات ایزوگام اصل دلیجان تولید و به صورت مستقیم با نرخ مناسب توزیع می کند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام اصل دلیجان

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *