قیر گونی ونک

قیر گونی ونک از جمله نمایندگی های ایزوگام نوین است که می توانید جهت اجرا و تهیه قیر گونی به آن مراجعه نمایید.

اگر اکنون در حال خواندن این مطلب هستید ، قطعا نسبت به عایق های نم و رطوبتی نیاز پیدا کرده اید. ما می توانیم با معرفی قیر گونی ونک به شما این اطمینان را بدهیم که از کلیه عایق های نم و رطوبتی بی نیاز می شوید.

قیر گونی ونک با داشتن متخصصین و تکنسین های مجرب در زمینه قیر گونی ، خدمات آسفالت و ایزوگام ، می تواند شما را در تهیه و اجرای قیر گونی یاری نماید.

قیر و گونی چیست؟

قیر ماده ای سیاه رنگ است که از مشتقات نفتی به دست می آید. قیر ماده ای چسبنده می باشد. بهترین زمان مناسب جهت استفاده از قیر در زمان قیر گونی ، زمانی که است حالت نیمه جامد و گرم دارد.

گونی نیز به عنوان یک تثبیت کننده در قیر گونی استفاده می شود. توجه نمایید که گونی مورد استفاده در قیر گونی باید کاملا تمیز و از هر گونه آلودگی مبرا باشد.

در حین پهن نمودن گونی نیز باید دقت لازم را لحاظ نمایید تا از چروک شدن گونی جلو گیری شود، زیرا باعث ایجاد حباب می شود و قیر گونی کارایی مناسبی از خود نخواهد داشت.

قیر گونی به عنوان یک عایق نم و رطوبتی در بازار مواد و مصالح شناخته شده است و کار برد های فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد.

قیر گونی چیست؟

همان طور که پیش تر گفته شد ، قیر گونی یک عایق جهت جلو گیری از نفوذ نم و رطوبت به ساختمان ، مورد مصرف قرار می گیرد.

شما برای بهره جویی از این عایق می توانید از تکنسین های متخصص قیر گونی ونک کمک گیرید.

قیر گونی باید تحت شرایط خاصی انجام پذیرد تا باز دهی مناسبی از خود داشته باشد و عمل کرد واقعی خود را نشان دهد.

قیر گونی باید در زمانی که حالتی نیمه جامد دارد و گرم می باشد باید مورد مصرف جهت قیر گونی قرار بگیرد.

هم چنین نباید قیر بیش تر از صد و پنجاه درجه سانتی گراد گرما ببیند زیرا باعث تجزیه شدن آن می شود .

سطح زیرین قیر باید کاملا عاری از هر گونه آلودگی و رطوبت باشد. در غیر این صورت ، قیر به طور کامل به سطح نمی چسبد و کارایی لازم را ندارد.

باید در حین پهن نمودن گونی ، به این نکته توجه کنید تا گونی کاملا صاف و بدون چروک پهن شود، زیرا امکان دارد در صورت بروز چروک، حباب ایجاد نماید و گونی به طور صحیح به قیر نچسبد.

در زمان اجرای قیر گونی دقت کنید تا آهک و شفته آهکی در بستری که قیر گونی می خواهد اجرا شود ، نباشد. زیرا آهک و شفته آهکی باعث خوردگی و فساد قیر می شود.

شما برای داشتن بهترین قیر گونی با بالا ترین طول عمر و کارایی می توانید به قیر گونی ونک مراجعه نمایید.

چرا ایزوگام نوین را انتخاب کنیم؟

قیر گونی ونک یکی از شعب ایزوگام نوین در منطقه ونک می باشد. ایزوگام نوین با داشتن نمایندگی های متعدد سعی داشته است تا در زمان و هزینه های شما صرفه جویی کند تا بتوانید هر چه سریع تر از خدمات قیر گونی در مناطق مختلف استفاده نمایید .

قیر گونی ونک با داشتن تیمی متخصص و تکنسین های ماهر در زمینه قیر گونی ، ایزوگام و خدمات آسفالت ، می تواند شما را در این زمینه یاری دهد.

قیر گونی ونک ، برای عده عزیزانی است که در محدوده ونک نیاز به ایزوگام و قیر گونی دارند. ایزوگام نوین در تلاش است تا خواسته و نیاز شما عزیزان را از نظر عایق بندی و عایق سازی ساختمان و سازه بر طرف نماید.

موارد مورد مصرف قیر گونی

  • آشپزخانه ها
  • پل های هوایی
  • استخر ها
  • سد ها
  • پی ساختمان ها
  • سرویس های بهداشتی
  • مخازن آب
  • پشت بام ها
  • و سایر موارد عایق کاری

 

مزایای قیر گونی

قیر گونی اجرایی راحت دارد هم چنین مواد و مصالح آن همیشه در بازار مواد و مصالح در دسترس می باشد . قیر گونی برای فضا های کوچک مناسب است. لازم به ذکر است که قیرگ گونی قیمتی پایین تر و مناسب تر از ایزوگام دارد  به همین منظور در صنعت ساختمان سازی مورد استقبال قرار گرفته است.

معایب قیر گونی

قیر گونی مانند دیگر مواد و مصالح ساختمانی در کنار مزایایی که دارد، نیز معایبی دارد. به طور مثال قیر به علت داغی ، خطرناک می باشد . هم چنین امکان دارد که قیر گونی به مرور زمان پوسیده شود و یا به علت نشیت های ساختمان ، امکان این هست که دچار پارگی شود.

در صورتی که قیر در معرض حرارت بالا قرار بگیرد ، می سوزد و به ذغال تبدیل می شود . قیر مقاومت کمی در برابر بعضی از حلال ها و فشار ها دارد.

عمر مفید قیر گونی کم تر از ده سال می باشد. قیر گونی باعث آلودگی محیط زیست نیز می شود .

در صورتی که می خواهید عمل قیر گونی را انجام دهید ، می توانید با تکنسین ها و مشاوران قیر گونی ونک مشورت نمایید.

روش های اجرای قیر گونی

قیر گونی در سه روش اجرا می شود.

  1. یک لایه
  2. دو لایه
  3. سه لایه

 

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *