بهترین قیمت ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان اصل را با بهترین قیمت و همچنین خدمات نصب می توانید از نمایندگی های فروش بخواهید. آیا می دانید که مشخصات و برتری هایی که ایزوگام دلیجان نسبت به دیگر ایزوگام های موجود در بازار دارد چیست؟ برای خرید ایزوگام اصل و مرغوب، چه روشی را پیشنهاد می کنید؟ آیا از طریق نمایندگی ها و سایت های فروشنده زیر نظر تولیدی، دسترسی به لیست قیمت محصولات ممکن می باشد یا نه؟

یکی از اصلی ترین موارد در ساخت و ساز ساختمان، عایق سازی سقف هاست. در گذشته، به روش های سنتی، سقف ساختمان ها عایق سازی می شد. منظور از روش های سنتی، آسفالت کشی و قیر گونی سقف ساختمان ها بود که با مشقت و سختی بسیار عایق سازی می شد.

اما سال های زیادی است که ایزوگام به بازار آمده است. ایزوگام خود یکی از فرآورده های نفتی بوده و با آمدنش به بازار فروش، از سختی عایق سازی ساختمان ها به شیوه های قدیمی کاسته است.

شاید تا چند سال گذشته تنها سقف ساختمان ها به وسیله عایق های پیش ساخته مقاوم در برابر نم و رطوبت، عایق سازی می شد. اما این روز ها در موارد زیر هم کاربرد دارد:

·         ایزوله کردن دیوار ها

·         ایزوله کردن سرویس ها

·         عایق سازی استخر ها

·         نما سازی ساختمان

·         عایق سازی مخزن آب

·         ایزوله کردن سرد خانه ها

 

در ایران، تعداد زیادی تولید کننده ایزوگام به چشم می خورد که یکی از بهترین آن ها، ایزوگام دلیجان اصل می باشد. در ادامه، پیرامون این برند از ایزوگام بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

کارخانه ایزوگام دلیجان با تولیداتی برتر

بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده ایزوگام در ایران، کارخانه ایزوگام دلیجان است. این کارخانه طی سال های کاری خود با عرضه محصولات باکیفیت به بازار، در نظر گرفتن قیمت فروش مناسب برای محصولات و رعایت استاندارد ها در خطوط تولیدی، توانسته موفقیت های بسیاری به دست آورد.

هر چند، کارخانه های مجهزی که این روز ها راه اندازی شده و مواد اولیه خوبی را استفاده می کنند، ایزوگام باکیفیت تولید و روانه بازار فروش خواهند کرد.

بد نیست تولیدات برتری که توسط کارخانه ایزوگام دلیجان اصل به بازار عرضه می شود را بشناسید:

1.     انواع ایزوگام برای مناطق گرمسیر و سردسیر

2.     ایزوگام های مخصوص پی و فوندانسیون

3.     ایزوگام های درجه یک صادراتی

4.     ایزوگام های فویل دار دو لایه

5.     ایزوگام های بی روکش

6.     ایزوگام های با روکش (روکش سنگ ریزه)

7.     ایزوگام های پودری

8.     ایزوگام های طرح دار و رنگارنگ

9.     ایزوگام های سفارشی تک لایه

10. ایزوگام های درجه یک و مرغوب پلیمری و …

 

فعالیت کارخانه های ایزوگام دلیجان تنها به همین منطقه که در اطراف استان مرکز می باشد، محدود نمی شود. بلکه این کارخانه ها در شهر های زیر هم فعالیت گسترده خود را آغاز نموده اند:

·         تبریز

·         اصفهان

·         مشهد

·         ارومیه

 

 

مشخصات ایزوگام دلیجان اصل چیست؟

ایزوگام دلیجان اصل، بازار فروش بسیار پررونقی دارد. آیا می دانید چرا؟

ساده ترین و پیش پا افتاده ترین دلیل بازار فروش خوب ایزوگام دلیجان، کیفیت عالی و درجه یک محصولاتش است. البته این نوع از ایزوگام دارای مشخصاتی هم هست که سبب شده تا از دیگر ایزوگام های تولیدی کشور متمایز شود. از مشخصات این ایزوگام می توان به بالا بودن مقاومت آن در برابر گرما اشاره نمود.

البته مشخصات ایزوگام های دلیجان با توجه به نوع ایزوگام متفاوت است که مقاومت بالای آن در برابر گرما، مخصوص ایزوگام های مناطق گرمسیری است.

قبل از خرید ایزوگام، سعی کنید از مشخصات و ویژگی های مدل مورد نظر خودتان مطلع شده تا بتوانید بهتر و راحت تر برای خرید تصمیم بگیرید.

 

از کجا ایزوگام اصل و مرغوب بخرم؟

خرید ایزوگام اصل و مرغوب شاید برای کسی که اولین بار است در بازار خرید و فروش ایزوگام قدم نهاده، کار آسانی نباشد. اما اگر فرد خریدار سطح اطلاعات خود را در رابطه با یک ایزوگام خوب بالا ببرد و بتواند آن را در بازار از ایزوگام کم کیفیت تشخیص دهد، بی شک از خرید خود پشیمان نخواهد شد.

در زیر، ویژگی هایی را بیان کرده ایم که اصل و مرغوب بودن ایزوگام را تا حدی می رساند:

·         بر روی رول ایزوگام، برچسب هایی شامل نام تولید کننده، علامت استاندارد، تاریخ تولید و … وجود داشته باشد.

·         بوی نامطبوع ایزوگام نشان از تقلبی بودن آن و استفاده از پودر های معدنی در ساختار ایزوگام می باشد. پس باید گفت که ایزوگام اصل چون فرآورده نفتی می باشد، بوی خوبی دارد.

·         چسبیدن ذرات و دانه های ریز سیاه بعد از دست کشیدن بر روی لایه بیرونی رول ایزوگام، نشان از تقلبی بودن محصول است و غیره.

 

با دانستن این چیز ها و در نظر گرفتن آن ها در پروسه خرید، هیچگاه دچار مشکل نخواهید شد. اجازه ندهید که فروشندگان از بی اطلاعی شما در این زمینه استفاده نمایند.

 

 

نمایندگی فروش ایزوگام استاندارد با خدمات نصب

راهکارهای بسیاری برای خرید ایزوگام دلیجان اصل وجود دارد. اما اگر می خواهید از تخفیف های خوبی برخوردار شده و از خدمات نصب به صورت رایگان استفاده نمایید، به نمایندگی فروش ایزوگام استاندارد سر بزنید.

نمایندگی های فروش در حال حاضر دو دسته اند:

1.     نمایندگی های فعال در شهر های بزرگ و کوچکی که کارخانه ایزوگام دلیجان واقع نشده.

2.     نمایندگی های مشغول به کار در فضای مجازی که امروز خرید از آن ها بسیار روی بورس است.

 

لیست قیمت انواع ایزوگام کارخانه دلیجان در تهران

تهران یکی از شهر های بزرگی است که در آن، انواع ایزوگام دلیجان مانند دیگر محصولات، بازار فروش بسیار پررونقی داشته است.

برای اینکه بتوانید قیمت ها را مقایسه کرده و با آگاهی کامل خرید کنید، بد نیست از مراکز فروش متعدد درخواست لیست قیمت نمایید. لیست قیمت به شما کمک می کند کدام مرکز فروش را انتخاب کرده و نا آگاهانه به سمت عرضه کنندگان گران فروش نروید.

ناگفته نماند که عوامل و پارامتر های زیر هم تاثیر بسیاری بر نوسان قیمت انواع ایزوگام خواهد داشت:

·         نوع قیر و کیفیت مواد اولیه مصرفی

·         تعداد لایه های ایزوگام

·         میزان ضخامت هر لایه از ایزوگام

·         متراژ رول (مناسب خریداران عمده)

·         وزن هر رول از ایزوگام

·         میزان تراکم ایزوگام

تاثیر هر یک بر قیمت خرید و فروش محصول در بازار نهایی متفاوت می باشد. تنها ما به خاطر افزایش سطح آگاهی این مسائل را بیان کردیم.

اگر به دنبال خرید ایزوگام اصل کارخانه دلیجان در تهران به همراه خدمات نصب هستید، می توانید برای یکبار هم که شده روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *