شما هم ساکن استان البرز هستید و به دنبال یک نمایندگی رسمی ایزوگام در نظرآباد با تیم نصاب حرفه ای و با تجربه برای پروژه خود میگردید. ما شرکت ایزوگام نوین را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. این شرکت با سال‌ ها تجربه موفق در ارائه خدمات، کلیه عوامل عایق کاری را با رعایت اصول استاندارد انجام می‌ دهد. نمایندگی ما یکی از برترین مجریان ایزوگام در نظر آباد است.

این مرکز با جذب افراد متخصص و آموزش دیده در زمینه نصب و اجرای انواع عایق‌ های رطوبتی، محبوبیت خاصی در بین مشتریان خود دارد. این مرکز نمونه از جمله شرکت های مشهوری است که خدمات متنوعی انجام می دهد. این خدمات مانند فروش، نصب، ترمیم و لکه گیری ایزوگام در کرج، آسفالت کاری و قیرگونی سطوح مختلف  به همشهریان است.

قیمت ایزوگام در نظرآباد کرج

همانطور که می‌ دانید، قیمت ایزوگام در کرج و منطقه نظر آباد بر اساس متراژ استفاده شده برحسب متر مربع و تعداد رول‌ های استفاده شده برای عایق‌ کاری سطح مورد نظر محاسبه می‌ شود. اما به طور کلی، قیمت‌ های انواع  عایق با توجه به جنس و برند آن‌ ها متفاوت است. قیمت ایزوگام فویل دار بیشتر از  بدون فویل است. قیمت عایق دو لایه نیز بیشتر از یک لایه است.

قیمت هر نوع ایزوگام طرح‌دار، استخری، سنگریزه‌‌ای،  دیواری، ایزوگام مایع و غیره نیز با یکدیگر متفاوت است. هزینه ایزوگام‌ها در نظر آباد و مناطق مختلف، بسته به فاصله آن‌ ها از کارخانه تولید کننده، نیز متغیر است.

اما مجموعه ایزوگام نوین این امکان را برای شهروندان عزیز ساکن در این منطقه فراهم آورده تا برند های برتر ایزوگام موجود در بازار را بدون واسطه و با قیمت کارخانه، از این نمایندگی تهیه کنند. بنابراین برای عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان خود حتما به این مرکز مراجعه فرمایید.

نصب و پخش ایزوگام در نظر آباد

شرکت ما یکی از پرطرفدار ترین نمایندگی های رسمی نصب و پخش ایزوگام در نظر آباد کرج می باشد. تیم از متخصصین و نصابان ایزوگام‌کار چیره دستی تشکیل شده است. این افراد تمامی شرایط کیفی و کمی را برای اجرای بهینه ایزوگام بدون نقص در نظر می‌ گیرند. مهندسین همواره تمرکز خود را بر کیفیت و کارایی بالا همراه با مقاومت فوق العاده قرار می دهند. اگر عایق پیش‌ ساخته‌ ای که انتخاب کرده‌ اید به درستی و بر اساس استاندارد های لازم نصب و اجرا نشود، این کار باعث مشکلاتی مانند نشتی و نفوذ آب در ساختمان شما، به خصوص در فصول بارش زا خواهد شد.

پیشنهاد می‌ دهیم عملیات نصب و راه اندازی ایزوگام در کرج و منطقه ی نظر آباد را به تیم نصاب کاردان و مجرب ما بسپارید. همکاران در این شرکت، عملیات اجرای ایزوگام را بر روی سطوح مختلف مانند پشت بام، شیروانی، کف و دیواره های استخر، پارکینگ، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، حمام، دیوار، پی ساختمان و حتی اجرا کاشی و سرامیک بر روی ایزوگام‌ها را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت برای شما انجام می‌ دهند.

 

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *