ایزوگام در آپادانا
ایزوگام در آپادانا

همیشه با نزدیک شدن به فصل سرما و در زمان بارندگی، بیشتر مردم به فکر خرید و نصب عایق رطوبتی و البته پوششی می افتند تا احیانا ساختمان دچار نم و رطوبت نشود و خدای نکرده سازه دچار مشکل نشود. در این راستا کسب اطلاعات در مورد انواع مختلف ایزوگام در تهران و البته ایزوگام در آپادانا می تواند مفید واقع شود. شرکت ایزوگام نوین در این مقاله سعی دارد تا در مورد ایزوگام قیر اکسیده و یا به اصطلاح BOF توضیحاتی را ارائه نماید تا شاید بتواند گامی هر چند کوچک در جهت افزایش آگاهی شما عزیزان برداشته باشد.
ایزوگام قیر اکسیده و اصطلاحا BOF چیست؟
این نوع ایزوگام از جمله عایق های رطوبتی است که همان طور که از نامش پیدا است بر اساس قیر اکسیده تهیه و تولید می شود. ایزوگام BOF از دو لایه تهیه می شود که یک لایه با استفاده از فایبر گلاس تیشو و یا نمد الیاف شیشه و لایه دیگر هم با استفاده از پلی استر نبافته تولید شده است.
قیر اکسید شده در دو نوع می باشد: ایزوگام ساده و ایزوگامی که دارای روکش آلومینیومی است.
ایزوگام ساده: این نوع از ایزوگام در محل هایی که در مقابل آفتاب قرار ندارد مورد استفاده قرار می گیرد.
ایزوگام با روکش فویل آلومینیوم: در صورتی که عایق بدون پوشش نصب گردد از این نوع ایزوگام استفاده می شود. استفاده از روکش فویل آلومینیوم موجب منعکس شدن اشعه UV آفتاب شده و گرمای خورشید هم کمتر جذب ساختمان خواهد شد. علاوه بر اینها وجود این روکش موجب زیبایی عایق هم می شود. از این نوع ایزوگام می توانید در تمام مناطق تهران و خصوصا برای ایزوگام در آپادانا و برای استفاده در سطوح ساختمانی از قبیل دیوار، آشپزخانه، سقف های مسطح و شیب دار، سرویس بهداشتی، پی ساختمان، آب نما، استخر و … استفاده نمایید.
قیر اکسیده چه مزایایی دارد:

 

ایزوگام در آپادانا:

در تهیه مواد اولیه برای تولید ایزوگام BOF همه استانداردها لحاظ می شود.
اکنون نزدیک به 15 سال است که این نوع ایزوگام استفاده شده و قابل اطمینان شناخته شده است.
در تهیه این ایزوگام از مواد بازیافتی و ضایعات استفاده نشده است. در تولید این ایزوگام از مخلوط قیرهای نفتی پالایشگاه های ایران استفاده شده و با استفاده از فرمول خاص تهیه می شود.
چگونه باید از ایزوگام قیر اکسیده BOF نگهداری نماییم؟
رول های ایزوگام را به حالت ایستاده و حتما بر روی سطحی صاف کنار هم بچینید.
توصیه اکید می شود که قیر اکسیده را به دور از نور آفتاب نگهداری نمایید.
ایزوگام قیر اکسیده و به اصطلاح BOF در چه محل هایی استفاده می شود؟
شما می توانید از این نوع ایزوگام در کاربری های صنعتی برای مثال عایق رطوبتی سازه ( بام و کف )، پوشش لوله، لاستیک ها، رنگ و … استفاده نمایید.
قیر اکسیده را با استفاده از نقطه نرمی و درجه نفوذ می توان دسته بندی و کدگذاری نمود. ایزوگام BOF در برابر حرارت از معیارهای استاندارد حلالیت و کاهش وزن طبعیت می نماید. قیرهای اکسیده از حساسیت حرارتی خیلی بالایی برخوردار هستند و این به دلیل این است که نقطه نرمی در قیرهای اکسیده نسبت به قیر نفوذی متناظرشان، خیلی بیشتر است. در زمان نصب قیر اکسیده غالبا دود تولید می شود و بوی گازوئیل هم به مشام خواهد رسید. این نوع قیر به دلیل این که از چسبندگی کمی برخوردار است، ضخامت بیشتری دارد.
شرکت ایزوگام نوین امیدوار است تا با مطالعه این مقاله توانسته باشد، اطلاعات شما را بالا ببرد. در صورتی که برای نصب ایزوگام در تهران و خصوصا برای ایزوگام در آپادانا نیاز به مشاوره داشتید لطفا به یکی از نمایندگی های شرکت مراجعه نمایید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *