ایزوگام ایزوتک تبریز از جمله عایق های پرفروش و مشتری پسند موجود در بازار ایزوگام کشور است. این ایزوگام به دلیل کیفیت بسیار بالا و استفاده از متریال و مواد اولیه ی درجه یک در تولید آن، مورد تایید آزمایشگاه ها و کارشناسان با تجربه ی صنعت عایق کاری است. از این رو طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. انواع محصولات این برند قابلیت نصب در سطوح مختلفی همچون پشت بام، دیوارها، سرویس های بهداشتی، پارکینگ و … را دارند. شما با توجه به وضعیت جغرافیایی محل زندگی خود، می‌توانید از انواع مختلف این محصول، متناسب با مناطق گرمسیر و یا سردسیر، بهره مند شوید.

نمایندگی رسمی ایزوگام ایزوتک  تبریز

ایزوگام پرکاربرد ایزوتک تبریز بر اساس کلیه مزایا و خصوصیات منحصر‌به‌فردی که دارد، از جمله ایزوگام‌های بسیار کارآمد موجود در بازار ایزوگام کشور محسوب می‌شود. این ایزوگام با توجه به پیشینه درخشان خود، توانسته است بالاترین میزان رضایت مشتریان را در مقایسه با برندهای دیگر به دست آورد. از این رو شرکت معتبر ایزوگام نوین نیز این ایزوگام پر‌متقاضی را به صورت مستقیم بدون هیچ واسطه‌ای از کارخانه تولید کننده آن تهیه می‌کند.

این شرکت با حذف کلیه هزینه‌های اضافی، آن را در نمایندگی‌های رسمی خود در تهران و کرج، با قیمت درب کارخانه عرضه می نماید. متقاضیان محترم با مراجعه به این نمایندگی ها می توانند این ایزوگام را به صورت اصل و همراه با ضمانت نامه ی ۱۰ ساله تهیه کنند. لازم به ذکر است که بیمه نامه ی کتبی معتبر و خدمات پس از فروش این محصول نیز رایگان است.

مشخصات فنی ایزو تک تبریز

در تولید ایزوگام ایزوتک تبریز از بهترین نوع الیاف تیشو و قیر مرغوب ۶۰ الی ۷۰ درصد استفاده شده است. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد، از ضمانت کتبی کارخانه نیز برخوردار است. تراکم بالای پلی استر مورد استفاده در ساخت این ایزوگام و همچنین فویل آلومینیومی مرغوبی که دارد، سبب شده است که این ایزوگام مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گیرد.

این محصول مشتری پسند پس از گذر از کلیه ی آزمایش های کیفی به مرحله نهایی می رسد. این محصول در کارخانه به صورت رول هایی با طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر به بازار ایزوگام عرضه می شود. از جمله مشخصات کاربردی این ایزوگام می توان به خاصیت الاستیکی، انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای آن اشاره نمود. این خصوصیات سبب افزایش طول عمر ایزوگام ایزوتک نسبت به سایر عایق های رطوبتی شده است.

نصب ایزو تک تبریز به صورت تخصصی

گاهی برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که تنها با خرید یک ایزوگام درجه یک و مرغوب، می توانند کیفیت نهایی عایق کاری خود را تضمین کنند؛ اما همان طور که می دانید، مصرف کنندگان عزیز در نهایت پس از تهیه ی یک برند معتبر مانند ایزوگام ایزوتک تبریز، باید به دنبال یک نمایندگی معتبر به منظور نصب تخصصی آن باشند. از این رو مجموعه ی سرشناس ایزوگام نوین علاوه بر فروش و پخش این ایزوگام، اقدام به ارائه ی خدمات ویژه ی نصب آن توسط ایزوگام کاران مجرب و حرفه ای خود نموده است. بنابراین شما عزیزان در صورت تهیه این ایزوگام از نمایندگی‌های این مرکز، می‌توانید از خدمات اجرای تخصصی به صورت کاملا تضمین شده نیز بهره‌مند شوید.

خدمات متنوع ایزوگام ایزوتک در تهران و کرج

ایزوگام ایزوتک تبریز از جمله ایزوگام های بسیار مناسب و کاربردی جهت استفاده در صنعت ساخت و ساز می باشد. این ایزوگام دارای تقاضای بسیار بالا و رو به رشدی نیز در بازار ایزوگام است. نمایندگی‌های ایزوگام نوین سابقه بلند بالایی در زمینه فروش و ارائه انواع ایزوگام‌های درجه یک با نشان استاندارد در کلیه مناطق  تهران و البرز دارند.

این مجموعه به عنوان مشتری مدارترین شعب ارائه ی انواع خدمات مربوط به این عایق شناخته شده اند. این مراکز انواع مختلف ایزوگام ایزوتک را با پایین ترین قیمت و به قیمت کارخانه به دست مصرف کنندگان عزیز می رسانند و کلیه ی خدمات نصب و اجرا و همچنین تعمیر و لکه گیری این ایزوگام ها را توسط ایزوگام کاران مجرب و حرفه ای خود، با مناسب ترین دستمزد و به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

قیمت ایزوگام ایزوتک تبریز

امروزه با توجه به اوضاع نابسامان اقتصاد و افزایش هزینه ها، در حیطه ی ایزوگام و انواع عایق های رطوبتی نیز، کلیه ی شرکت ها و نمایندگی ها، همواره در تلاش هستند تا محصولات خود را با پایین ترین قیمت در بازار به فروش برسانند و به این ترتیب بتوانند گام بزرگی در راستای جذب حداکثری بازار ایزوگام بردارند. ایزوگام ایزوتک تبریز نیز از جمله ایزوگام های پرکاربردی است که قیمت آن، به دلیل تقاضای بالای مشتریان، برای افراد زیادی حائز اهمیت می باشد. مجموعه محبوب ایزوگام نوین نیز همواره در تلاش است تا این عایق را مستقیم و بی‌واسطه، با نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت روز انواع ایزوگام در تهران و کرج و اطلاع از هزینه ی نصب آن در سطوح مختلف، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. با تماس می توانید از مشاوره ی تخصصی آنان نیز به صورت رایگان بهره مند شوید.

هزینه ی ترمیم ایزوتک تبریز در نمایندگی های ایزوگام نوین چقدر است؟

هزینه ی ترمیم ایزوگام ایزوتک در نمایندگی های ایزوگام نوین در تهران و کرج، با توجه به میزان آسیب و وضعیت سطح مورد نظر، عملیات زیرسازی مورد نیاز، روش تعمیر، مصالح مورد نیاز و … تعیین می گردد. شما عزیزان می توانید جهت انجام هماهنگی به منظور بازدید از سطح مورد نظر و برآورد دقیق هزینه ها، با شماره های درج شده در سایت این شرکت تماس حاصل فرمایید.

آیا ایزوگام ایزوتک ارسال رایگان به درب منزل دارد؟

بله. شما عزیزان در صورت تهیه ی این ایزوگام از نمایندگی های ایزوگام نوین، می توانید از خدمات ارسال رایگان این محصول به درب منزل نیز بهره مند شوید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *