ایزوگام اسلام شهر

آیا شما هم از نفوذ نم و رطوبت به ساختمان و سازه خود خسته شده اید؟ آیا به دنبال راه کاری اقتصادی و مقرون به صرفه هستید؟ ما به شما ایزوگام اسلام شهر را معرفی می کنیم .

حتما از خود سوال می پرسید که چگونه می توان از ایزوگام استفاده نمود یا آیا واقعا کار آمد می باشد؟ ما در جواب این سوال به شما می گوییم که بله. ایزوگام یک نوع عایق در برابر نم و رطوبت می باشد. پس شما می توانید با استفاده از ایزوگام در ساختمان یا سازه آن را در برابر نم و رطوبت محافظت نمایید .

حال می خواهیم در این مقاله شما را بیش تر با ایزوگام و موارد مصرفی آن در ساختمان یا سازه آشنا سازیم.

ایزوگام چیست؟

ایزوگام باید با پارامتر هایی که سازمان ملی استاندارد در نظر گرفته است ، مطابقت کند. این استاندارد ها شامل مواردی ازقبیل مصرف مواد اولیه با کیفیت  و قیر پلیمری درجه یک، وزن و ضخامت استاندارد هم چنین مطابق با آب و هوای اقلیم و منطقه ، می باشد .

ایزوگام یک نوع عایق نم و رطوبت می باشد . این عایق امروزه با فرمولاسیون های مختلفی در بازار مواد و مصالح موجود می باشد . که بنا به مصرف مصرف کننده ، در اختیار او قرار می گیرد.

ایزوگام در دسته بندی های مختلف و انواع متفاوتی در بازار موجود می باشد . در ادامه بیش تر به توضیح انواع مختلف آن خواهیم پرداخت تا در صورت نیاز ، بسته به نوع مصرف بهترین ایزوگام را انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به ایزوگام اسلام شهر مراجعه نمایید.

وزن و ضخامت ایزوگام استاندارد چه مقدار باید باشد؟

همان طور که گفته شد ، یک ایزوگام خوب باید پارامتر های سازمان استاندارد را دارا باشد . وزن و ضخامت ایزوگام یکی از همان المان هایی است که استاندارد بودن یا غیر استاندارد بودن آن را مشخص می نماید.

اولین پارامتری که در یک ایزوگام استاندارد باید رعایت شده باشد ، وزن آن می باشد. پس از آن ضخامت ایزوگام است که باید بین سه الی چهار میلی متر باشد . اما ممکن است بسته به نوع محصول تغییر نماید، که به آن یزوگام سفارشی نیز می گویند. از دیگر مواردی که باید در یک ایزوگام استاندارد رعایت شده باشد ، طول و عرض ایزوگام است. طول و عرض نیز مکن است متغیر باشد. تغییر طول و عرض بر حسب استاندارد هایی دیگر ، باعث سفارشی شدن ایزوگام می شود.

در صورتی که قصد تهیه و استفاده از ایزوگام را در ساختمان یا سازه خود دارید، می توانید به ایزوگام اسلام شهر مراجعه نمایید و از متخصصین آن در این باره کمک گیرید.

ایزوگام چگونه تست می شود؟

مقاومت کششی هر رول از این عایق اندازه گیری می شود .

مقاومت پارگی هم از دیگر مواردی است که توسط آزمایشگاه مطابقت داده می شود .

جذب آب در تعیین میزان کیفیت ایزوگام مورد توجه است و قطعا آن تست خواهد شد.

مقاومت ایزوگام در برابر اشعه UV مورد بررسی قرار می گیرد.

فرسودگی حرارتی در هوا تست خواهد شد.

انعطاف پذیری در سرما و پایداری حرارتی هم اندازه گیری و تایید خواهد شد .

شما می توانید با مراجعه به ایزوگام اسلام شهر از ایزوگام با کیفیت این نمایندگی ایزوگام نوین استفاده نمایید.

نفوذ ناپذیری در برابر آب

ضخامت ، وزن هر رول ایزوگام در مقیاس واحد سطح اندازه گیری می شود .

موارد مصرف ایزوگام

ایزوگام در ساختمان یا سازه قابل استفاده می باشد. در ساختمان غیر از پشت بام، در پی و فونداسیون ، ایزولاسیون سازی دیوار ها ، استخر نیز مورد مصرف قرار می گیرد. در دیگر سازه ها مانند کانال های آبیاری ، سرد خانه ها ، پل های هوایی ، استفاده می شود .

انواع ایزوگام بر اساس لایه های تشکیل دهنده

ایزوگام ها بر اساس لایه های تشکیل دهنده به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. ایزوگام دولایه: ایزوگام دو لایه از یک لایه الیاف پلی استر و یک لایه الیاف تیشو تشکیل شده است.
  2. ایزوگام تک لایه: از الیاف پلی استر یا اسپان باند متشکل شده است.
  3. ایزوگام سه لایه: این نوع از ایزوگام در تولید آن استفاده از مفتول های سیمی رایج می باشد ، به صورت سفارشی تولید می شود .

تقسیم بندی ایزوگام بر اساس روکش آن ها

  1. ایزوگام با روکش فویل
  2. ایزوگام با روکس پودر های معدنی
  3. ایزوگام با روکس دو رو نایلکس
  4. ایزوگام بدون روکش
  5. ایزوگام با روکش سنگ ریزه ای
  6. ایزوگام با روکش های طرح دار

انواع ایزوگام بر اساس نوع برش

ایزوگام ها بر اساس نوع برشی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. ایزوگام های عادی که بیش تر ما با آن آشنها هستیم. این نوع ایزوگام در طول ده متر و عرش یک متر در بازار مواد و مصالح برای مصرف کننده در دسترس می باشد.

نوع دیگر ایزوگام بر اساس برشی دارد ، ایزوگام شینگل است. این نوع ایزوگام بیش تر برای سقف هایی که شیروانی هستند مورد مصرف قرار می گیرد. ایزوگام شینگل بر حسب نیاز مصرف کننده از ابعاد استاندارد برش می خورد .

شما می توانید با مراجعه به ایزوگام اسلام شهر کلیه این ایزوگام را از نزدیک دیده و بر اساس نوع نیاز خود ، آن را تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که نصب ایزوگام نیاز به تخصص کافی دارد. بالخص برای زیر سازی مناسب آن. پس در صورتی که در آن مهارتی ندارید ، کافی است به ایزوگام اسلام شهر مراجعه نمایید و از متخصصین و تکنسین های این نمایندگی ایزوگام نوین کمک خواهید.

چرا ایزوگام اسلام شهر را انتخاب کنیم؟

ایزوگام نوین با داشتن نمایندگی های متعدد سعی دارد تا خدمات عایق بندی و عایق سازی خود را به کلیه متقاضیانی که از نفوذ نم و رطوبت به ساختمان سازه خود خسته شده اند ، ارائه دارد .

شما می توانید با مراجعه به ایزوگام اسلام شهر از خدمات این نمایندگی بهره مند گردید.

ایزوگام اسلام شهر با داشتن متخصصین زبده و ماهر در امر ایزوگام ، قیرگونی و آسفالت ، همیشه آماده هستند تا خدمات خود را به شما ارائه دهند.

 

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *