از جمله مهم ترین اهداف همکاران ما در مجموعه ایزوگام نوین جهت ارائه انواع خدمات ایزوگام در گلشهر، جلب رضایت مشتریان در این منطقه در زمینه ی ارائه ی بهترین خدمات عایق کاری ساختمان ها نظیر ایزوگام پشت بام منازل، شیروانی، کانال، پی ساختمان،  ایزوگام سرویس های بهداشتی، استخر، آشپزخانه، انواع خدمات قیرگونی و همچنین آسفالت کاری و … با استفاده از با کیفیت ترین مواد به شکلی بسیار عالی می باشد.

ایزوگام از جمله پرطرفدار ترین عایق های رطوبتی محسوب می شود که برای عایق کاری بسیاری از سطوح کاربرد و کارایی لازم را دارد، زیرا دارای ماندگاری، دوام و کیفیتی بسیار بالا بوده و در صورت اجرای صحیح و استاندارد به طور میانگین ۱۰ الی ۱۵ سال در سطح مورد نظر طول عمر مفید خواهد داشت.

نمایندگی ایزوگام در گلشهر کرج

شرکت ایزوگام نوین که به عنوان نمایندگی ایزوگام در گلشهر کرج می باشد، با کادری مجرب، همه روزه به صورت حضوری و آنلاین آماده ی پاسخ گویی و یا ارائه انواع خدمات به شما عزیزان در زمینه ی عایق های رطوبتی گوناگون می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره ی رایگان در زمینه ی خدمات مربوط به ایزوگام، قیرگونی و یا آسفالت کاری از مشاوران این مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. بدین منظور می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت شرکت، تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ما به صورت تلفنی مشاوره نمایید و یا با مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی های این شرکت، از خدمات حضوری این شرکت بهره مند گردید.

فروش ایزوگام در منطقه گلشهر با ضمانت ۱۰ ساله

مجموعه ی ایزوگام نوین از جمله پر فروش ترین و محبوب ترین مراکز فروش و پخش انواع گوناگون ایزوگام درجه یک با متریال با کیفیت و همچنین قیمتی بسیار مناسب در گلشهر می باشد. از جمله مزیت های خرید از این مرکز، خریدی سریع و آسان و همچنین ارسال محصول به آدرس محل مورد نظر خریداران عزیز، صرفه جویی در وقت و هزینه ی ایاب و ذهاب، امکان مشاوره ی رایگان پیش از خرید و غیره می باشد. این شرکت تمامی استاندارد ها و قوانین لازم برای پخشو فروش ایزوگام در منطقه گلشهر با ضمانت ۱۰ ساله را رعایت کرده تا بتواند توجه مصرف کنندگان این عایق رطوبتی پیش ساخته را به خود جلب کرده و همچنین کالایی با کارایی مفید و مطلوب را در اختیار آن ها قرار دهد و به این در صدر نمایندگی های فروش ایزوگام گلشهر قرار گیرد.

نصب ایزوگام در گلشهر کرج به صورت استاندارد

تمام اقدامات لازم جهت نصب ایزوگام در گلشهر کرج به صورت استاندارد به شرح زیر می باشد:

در مرحله ی نخست باید سطح مورد نظر به طور کامل تمیز کاری شده، شسته و خشک شود. در مرحله ی بعد نوبت به زیر سازی سطح مربوطه می رسد، به این معنا که به طور مثال جهت عایق بندی پشت‌ بام‌، اگر در سطح مورد نظر درز و شکافی وجود داشته باشد، لازم است که آن با موادی همچون ملات سیمان پر شود تا به طور صاف و یکنواخت در آید. در این مرحله از نصب، در صورتی که مکان مورد نظر از زیرسازی خوبی برخوردار نباشد، از قیر و یا پرایمر به عنوان جایگزین مناسب استفاده می شود. در مرحله ی بعد، ایزوگام کار از قسمت ناودان شروع به متراژ و اندازه گیری کرده و تمام سطح پشت بام را به فاصله های عرضی ۹۰ سانتی متر نشانه گذاری می کند. سپس نوبت به کار نصب و اجرای ایزوگام می رسد.

نصب ایزوگام به صورت بی نقص و با کیفیت بالا، باید توسط یک نصاب ایزوگام مجرب و ماهر انجام گیرد تا عایق کاری مورد نظر، نتیجه ی نهایی مطلوبی داشته باشد. مجموعه ی ایزوگام نوین، برای نصب و اجرای ایزوگام در این منطقه از بهترین نصابان کرج استفاده می کند تا ایزوگام نصب شده بهترین کیفیت و کارایی را داشته باشد.

تعمیر ایزوگام در گلشهر کرج

در صورتی که نصب و اجرای ایزوگام به شکل صحیح و استاندارد انجام شده باشد، به مدت حداقل ۱۰ الی ۱۵ سال دوام و ماندگاری بهینه ای خواهد داشت. از جمله مواردی که باعث ضرورت نیاز به تعمیر ایزوگام در گلشهر کرج به ویژه مناطق بلوار پونه، خیابان درختی، خیابان خیام، خیابان رودکی، خیابان لاله، خیابان بهار، خیابان قلندری، بلوار مصطفی خمینی، خیابان عطار و … می گردد، می توان به بلند شدن ایزوگام، چروکیدگی و طبله کردن ایزوگام، نشست و درز و شکاف ایزوگام و غیره به دلیل قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید و یا قرار دادن وسایلی نظیر کولر در پشت بام و … اشاره کرد. در حقیقت تا زمانی که ایزوگام خاصیت و کارایی خود را از دست ندهد، از ساختمان و سطح مورد نظر در برابر برف، باران و نفوذ هر نوع نم و نشتی جلوگیری می کند.  می توان با ریختن آب بر روی ایزوگام، بخش هایی را که دچار نشتی و یا نم شده اند را شناسایی کرده و در این صورت قسمت هایی را که نیاز به ترمیم و لکه گیری دارند را مشخص نمایید.

در ابتدا برای انجام این کار باید پشت بام خود را از هر نوع وسیله ای مانند کولر و … تخلیه کرد. بعد از این کار نوبت به جدا کردن ایزوگام فرسوده و قدیمی می شود که جهت این امر باید ایزوگام پشت بام را حرارت دهید تا برداشته شود. بدین ترتیب است قیر موجود در عایق ذوب شده و به راحتی از آن جدا می شود. و آماده ی تعمیر می شود.

قیمت ایزوگام با نصب در منطقه گلشهر

قیمت ایزوگام با نصب در منطقه گلشهر بر اساس پارامتر های گوناگونی از جمله جنس، نوع و برند ایزوگام و همچنین متراژ سطح کار بر حسب متر مربع برآورد می‌ شود؛ با این وجود باید توجه داشته باشید که عرض رول‌ های ایزوگام به صورت یک متری می باشد، بنابراین طول هر یک متر از آن ها برابر با یک متر مربع است. با این حساب، با اندازه گیری سطح مورد نظر، محاسبه ی قیمت تقریبی ایزوگام امکان پذیر خواهد بود. البته نا گفته نماند که در برآورد مقدار ایزوگام مصرفی، باید به همپوشانی تکه های ایزوگام بکار رفته در سطح مورد نظر نیز توجه شود. به این صورت که به طور متوسط ۱۰ سانتی‌ متر را جهت همپوشانی میان رول های ایزوگام قرار گرفته، باید در نظر گرفت.

همان طوری  که در بالا نیز گفته شد محاسبه‌ ی نهایی قیمت عایق کاری بسته به برخی مؤلفه های دیگر همچون تعداد لایه‌ های ایزوگام، دستمزد نصاب ایزوگام و … می باشد. با این حال برآورد هزینه‌ های ایزوگام به شکل ثابتی نبوده و باید با مشورت کارشناسان متخصص در این زمینه، پس از بررسی محل کار به مشتری اعلام گردد. در نتیجه، بهترین ترین راه حل برای کسب اطلاع از قیمت این چنین خدماتی، تماس با کارشناسان متخصص شرکت ایزوگام نوین می باشد. این شرکت تمامی خدمات ایزوگام خود را با پایین ترین قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۱ به مشتریان در این منطقه ارائه می کند.

خدمات آسفالت کاری در منطقه گلشهر

خدمات آسفالت کاری در منطقه گلشهر برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه ی ایزوگام نوین به عنوان یکی از مراکز انجام دهنده ی خدمات آسفالت کاری از پروژه های ساده گرفته تا عملیات بزرگ راه سازی و جاده ای، پل سازی و … با بالاترین کیفیت می باشد. این شرکت تمامی این فعالیت ها را در منطقه گلشهر توسط افراد آسفالت کار متخصص و با سابقه اجرا می کند. توجه داشته باشید که رعایت نکردن اصول کیفی و کمی کار، سبب کاهش راندمان کار شده و در نتیجه در برخی از موارد موجب به وجود آمدن خسارات مالی و هزینه های سنگین می شود. نیرو های فنی و با تجربه ی ما همواره با بررسی موقعیت پروژه ی مشتریان خود همچون مساحت زمین، شیب و کیفیت سطح مورد نظر و میزان پستی و بلندی آن و … نوع آسفالت اجرایی را تعیین می کنند. لازم به ذکر است که میزان سختی آسفالت کاری نیز با قیمت آن دارای نسبت مستقیمی می باشد.

خدمات آسفالت کاری این مجموعه ی معتبر مواردی همچون اجرای آسفالت پارکینگ، محوطه، راه و جاده سازی، پشت بام و … می باشد که شما می توانید جهت هماهنگی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیرگونی در منطقه گلشهر توسط تیم قیر کار کاهر

همان طوری که می دانید قیرگونی یکی از متداول ترین روش های عایق کاری از گذشته تا کنون بوده که پس از ایزوگام دارای کارایی های زیادی می باشد. این عایق کاری به علت کیفیت گونی به کار برده شده و ضخامت زیادی که دارد، اغلب جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی استفاده می شود. اگر شما نیز به دنبال یک تیم کاری قیرکار فنی و کاردان جهت انجام این کار می باشید، می توانید با تیم قیرگونی کار شرکت ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت ایزوگام نوین به عنوان پیمانکار رسمی قیرگونی در منطقه گلشهر توسط تیم قیرکار ماهر جهت جلوگیری از نفوذ نم و نشتی به سطوح مختلف ساختمان همانند پشت‌ بام، دیوار و … می باشد. هدف اصلی این مرکز اجرای اصولی و دقیق مراحل نصب صحیح قیر و گونی می باشد. این شرکت ارائه دهنده‌ ی انواع خدمات عایق‌ کاری در سطوح مختلف از جمله قیرگونی سرویس بهداشتی با استفاده از مصالح قیروگونی، با مناسب ترین قیمت توسط ماهر ترین متخصصان می باشد. اگر شما قصد عایق کاری  قیر گونی ساختمان خود را دارید می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

شرکت ایزوگام نوین در اجرای پروژه های ایزوگام در گلشهر، از چه برندهای ایزوگامی استفاده می کند؟

این شرکت از انواع برندهای اصل و استاندارد از جمله ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام امید گستر دلیجان، ایزوگام سایه گستر دلیجان، ایزوگام آذر بام تبریز، ایزوگام سایبان شرق دلیجان، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان و… استفاده می کند.

شرکت ایزوگام نوین دارای نمایندگی های زیادی از جمله نمایندگی ایزوگام در گلهشر میباشد .که میتوانید برای خرید و درخواست خدمات با ما در ارتباط باشید.

ایزوگام چیست؟؟
بهتر است قبل از خرید کمی اطلاعات در مورد ایزوگام و گونه های آن کسب کنید.ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده دو نوع ایزوگام متفاوت از نظر کیفیت هستند که بهترین نوع آن ایزوگام پلیمری است که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار بوده ،ولی در مقابل ایزوگام دمیده که از قیر تشکیل شده،همچنین کیفیت و مقاومت کمتری نسبت به ایزوگام پلیمری دارد.و در آخر ایزوگام تک لایه ودولایه که لایه های بکار رفته در آنها باعث نامگذاری و دسته بندی آنها میشود.

همانطور که میدانید هر چیز باارزشی نیازمند رویه ای مقاوم برای محافظت است و پشت بام ها هم از این قائله مستثنی نمی باشند.برای محافظت از پشت بام های خود بهتر است از ایزوگام استفاده کنید که در برابر هرگونه بلای طبیعی از خانه شما محافظت کند.

ایزوگام‌ خوب ایزوگامی است که از ورود هرگونه آب باران،رطوبت و غیره محافظت کند.ایزوگام نه تنها باعث ورود باران نمیشود بلکه از خروج دما در فصول مختلف هم محافظت میکند.
اگر میخواهید سقف خانه خود را ایزوگام کنید بهتر است در فصل تابستان این کار را انجام دهید زیرا مناسب ترین فصل برای این کار است.

نصب ایزوگام
نصب ایزوگام باید حتما توسط افراد متخصص و کاردان انجام شود‌هرچه قد که شما از ایزوگام مطلوب و باکیفیت استفاده کنید اگر نصب آن صحیح و تخصصی نباشد نتیجه مطلوبی دریافت نمیکنید.پس بهتر است از نصابی کمک بگیرید که سالهاست در این کار هستند.
شرکت ایزوگام نوین با 25سال سابقه و25سال شعبه در تهران بهترین افراد را استخدام کرده تا کاری مطلوب و رضایتمند را به مشتریان و همشهریان خود در محلات تهران عرضه کند.

نصب ایزوگام در دمای پایین و هوای سرد با مشکل روبرو خواهد شد زیرا باعث میشود نصب ایزوگام با دشواری و کیفیت پایین انجام شود.

پس بهتر است کار خود را به زمانی موکول کنید که دمای هوا درجه حرارت بیشتری داشته باشد تا قدرت چسبندگی مطلوبی را پیدا کند.بهترین نصابان و نصب کنندگان را از ایزوگام نوین درخواست کنید.

ویژگی های ایزوگام نامرغوب
اگر ایزوگام شما هر یک از نشانه های زیر را دارا بود به این معناست که ایزوگامی که خریداری کرده اید غیر استاندارد و نامرغوب است.
از مقاومت کمی نسبت به دما برخوردار است.
از عمر کوتاهی برخوردار است.
زودتر از حد معمول کیفیت خود را از دست میدهد و خراب میشود.
دارای استاندارد ظاهری نمیباشد.
از مواد اولیه نامرغوبی در آن استفاده شده است.
هر یک از موارد ضمانت نامه،علامت استاندارد و بیمه نامه را ندارد.

اجرای ایزوگام

اجرای ایزوگام کاری است اصولی و تخصصی که مراحل خاص خود رادارد.مراحل اجرای صحیح ایزوگام عبارتند از:
تمیز کردن سطح مورد نظر
انجام عملیات زیرسازی
اندازه گیری محلی که میخواهید ایزوگام نصب کنید
شروع عملیات نصب ایزوگام
حرارت دادن به ایزوگام
بندکشی سطح
بخاطر داشته باشد حتما کار اجرای ایزوگام را کسی انجام دهد که در این کار تجربه کافی را دارا باشد.زیرا این کار کاری نیست که بتوان به افراد عادی سپرد.ایزوگام نوین با در دست داشتن بهترین گروه ها و بهترین ابزار در کار اجرای هرچه صحیح تر ایزوگام چندین سال است که در این راه فعالیت کرده و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

خدمات ایزوگام
خدمات شرکت ایزوگام نوین در گلشهر عبارتند از:
فروش ایزوگام
لکه گیری ایزوگام
نصب ایزوگام
اجرای ایزوگام
تعمیر ایزوگام
قیرگونی و…
ما سعی داریم با ارائه بهترین خدمات و بهترین متخصصان رضایت و لبخند شما همشهریان گرامی را جلب کنیم ،اجرایی صحیح نصبی دقیق و بدون مشکل در کار ما باعث شده است که همه ساله رضایت مشتریان خود را صددرصد به دست بیاوریم.

بهترین کادر تخصصی را از ما یعنی شرکت ایزوگام نوین درخواست کنید.کیفیت در کارما حرف اول را میزند.

نمایندگی ایزوگام در گلشهر:

بدیهی است که فروش و قیمت ایزوگام نوین دلیجان هم با توجه به نوسانات بازار تغییر کند البته ما سعی خود را میکنیم که تغییر چندانی نکند.

شما میتوانید خرید ایزوگام نوین را که با تمامی برندهای ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام بام گستر دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان ، ایزوگام ستاره طلایی، ایزوگام دولایه دلیجان ، ایزوگام درجه یک دلیجان، است با قیمتی مناسب خریداری کنیم .
قیمت ما به نسبت به سایر برندها و شرکت های دیگر به صرفه تر و مطلوب تراست ،لبته این قیمت به این معنا نیست که ایزوگام ما از کیفیت پایینی برخوردار است خیر ما فقط رعایت حال مشتریانمان را میکنیم تغییر و همان کیفیت مطلوب خود را حفظ خواهیم کرد.

برای اطلاع از قیمت ها و خرید ایزوگام با ما تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به طور رایگان شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *