آسفالت کاری در تهران

شرکت ایزوگام نوین آسفالت کاری در تهران با بهترین نرخ، را در مکان های مختلف بر عهده دارد. بهتر است برای ثبت سفارش آسفالت کاری، شرکت ایزوگام نوین را برگزینید.

اغلب شما آسفالت را می شناسید و می دانید که ترکیبی از شن، ماسه و قیر است که به دو صورت اتوماتیک و دستی در مکان های مختلف قابل اجرا می باشد.

اگر بخواهیم آسفالت ها را بر اساس نوع شان دسته بندی کنیم، به جمع بندی می رسیم که آسفالت ها کلاً سه دسته اند:

  • آسفالت گرم
  • آسفالت حفاظتی
  • آسفالت سرد

آسفالت های گرم در واقع آسفالتی است که به صورت گرم با قیر ترکیب شده و در محل مورد نظر استفاده می شود. این آسفالت را بتن سفالی گرم هم می گویند که به جای شن و ماسه در آن، از سنگ های مرغوب و شکسته شده استفاده می شود. دمای این آسفالت برابر با 105 تا 163 درجه سانتی گراد می باشد.

آسفالت حفاظتی، آسفالتی تشکیل شده از سنگ و قیر بوده. با این تفاوت که سنگ های مصرفی در ساختار آسفالت حفاظتی خیلی کوچک و ریز می باشد. آسفالت های حفاظتی چندین و چند نوع دارند. مثل:

  • یک لایه
  • چند لایه
  • سرد پیش اندود
  • پریم کت
  • تک کت
  • سیل کت
  • رود میکس

آسفالت سرد که به آن آسفالت cold mix هم گفته می شود، ترکیبی از همان سنگ های شکسته و قیر می باشد که دمای ترکیب آن ها، دمای محیط است.حال که آسفالت ها را شناختید، وقت آن رسیده بدانید که آسفالت کاری مناسب چه مکان هایی است. در اولین بخش به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت.

پیمانکار آسفالت در تهران

شرکت ایزوگام نوین، به عنوان پیمانکار رسمی آسفالت در تهران، با ارائه خدمات آسفالت کاری باکیفیت و قیمت مناسب، در خدمت شماست.

اجرای انواع پروژه‌های آسفالت کاری: خیابان، فرودگاه، محوطه، پارکینگ، پشت بام و …

پیمانکار آسفالت در تهران

ارائه خدمات مربوط به اجرای زیرسازی و آسفالت:

  • خیابان
  • کوچه
  • پیاده رو
  • محوطه
  • پشت بام
  • پارکینگ

و سایر سطوح مشابه

آسفالت کاری برای چه مکان هایی انجام می شود؟

برای اینکه بدانید آسفالت کاری برای چه مکان هایی انجام می شود، لازم است که انواع آسفالت ها را بشناسید. برای همین در ابتدایی ترین بخش به معرفی انواع آسفالت ها پرداختیم.

بد نیست بدانید که هر آسفالت بسته به نوعش در مکان مشخصی قابل استفاده می باشد. مثلاً در زیر، به مکان هایی که نیاز به آسفالت کاری داشته و می توان از آسفالت های گرم، حفاظتی و سرد در آن استفاده کرد پرداخته ایم:

رو سازی راه، ایستگاه های توبوس و باند فرودگاه ها، مکانی مناسب برای استفاده از آسفالت گرم هستند. این آسفالت کاری اغلب در مکانی استفاده می شود که شرایط جوی سخت و دشوار حکم فرما بوده و یا ترافیک زیاد است.

آسفالت های حفاظتی به خاطر ضخامت کمی که دارند، در پشت بام ها برای حفاظت از ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرند.

در کلیه لایه های روسازی، از آسفالت سرد استفاده می شود. اما بسته به نوع مکان که ممکن است شامل ترافیک سنگین یا سبک شود، میزان قیر مصرفی در تولید آن متفاوت خواهد بود.

نرخ آسفالت کاری در تهران چقدر است؟

نرخ آسفالت کاری در تهران و یا در هر شهر دیگری، به دو مرحله تقسیم بندی می شود. یکی مرحله زیر سازی است و دیگری مرحله رو سازی.

هزینه زیر سازی آسفالت کاری شامل هزینه های زیر خواهد شد:

  • هزینه خاک برداری و حمل نخاله
  • هزینه رگلاژ
  • هزینه پخش

در مقابل، هزینه های رو سازی هستند که به عوامل و پارامترهای بسیاری مرتبط می باشند. مثلاً نوع قیر مصرفی در بخش رو سازی آسفالت کاری، قیمت ها را تا حد زیادی تغییر خواهد داد.

بد نیست در اینجا به عوامل و پارامترهایی بپردازیم که قیمت آسفالت کاری به آن ها مرتبط است. این عوامل عبارتند از:

مساحت فضای مورد نظر تا حد زیادی تعیین کننده قیمت و نرخ آسفالت کاری می باشد. زیرا تمامی هزینه های آسفالت با توجه به متر مربع محل مورد نظر انجام می شود.

با افزایش مساحت، نیاز به نیروی کار و ماشین های مخصوص هم افزایش پیدا کرده و این سبب افزایش نرخ آسفالت کاری خواهد شد.

نوع سطح کار تاثیر قابل توجهی بر نرخ خواهد گذاشت. زیرا سطوح ممکن است سرازیری، سراشیبی، دارای پستی بلندی و … باشند که این خود بر افزایش میزان ساعت کاری هم تاثیر می گذارد.

ارزان ترین قیمت آسفالت کاری در تهران

قیمت آسفالت کاری، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه آورده شده است :

ارزان ترین قیمت آسفالت کاری در تهران

مساحت محل مورد نظر: هرچه مساحت محل مورد نظر بیشتر باشد، به آسفالت بیشتری نیاز است و به طبع آن، قیمت نیز افزایش می‌یابد.

نوع آسفالت: آسفالت‌های مختلفی مانند آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی وجود دارند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

ضخامت آسفالت: هرچه ضخامت آسفالت بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

قیمت مواد اولیه: قیمت مواد اولیه آسفالت مانند قیر، ماسه و شن، دائماً در حال تغییر است و می‌تواند بر قیمت نهایی آسفالت کاری تاثیر بگذارد.

دستمزد نصاب: دستمزد نصاب آسفالت، به مهارت و تجربه او بستگی دارد.

قیمت تراشه آسفالت سرد در تهران

شرکت ایزوگام نوین پیمانکار رسمی تمامی خدمات آسفالت کاری در تهران می باشد، که جهت جلب رضایت مشتریان خود، مناسب ترین قیمت تراشه آسفالت سرد در تهران را در نظر دارد، تا شما مشتریان عزیز بتوانید جهت تهیه و اجرای تراشه آسفالت سرد به همراه قیر پاشی و کوبیدن و صفر تا صد انجام آن کمترین هزینه ی اجرا را بپردازید.

برای اطلاع از هزینه ی روز تراشه آسفالت سرد در تهران و تمامی مناطق زیر مجموعه ی آن از جمله تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک غرب، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، دامپزشکی، هفت چنار، مهرآباد، سرو آزاد، مشیریه، شهرک مسعودیه، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، افسریه، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، یافت آباد، یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری، نادری، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، خانی آباد نو، آرژانتین، آذربایجان و … شما می توانید با کارشناسان ما تماس تماس بگیرید . همه ی کار ها با تضمین صد در صدی به صورت کلی و جزئی حتی یک مترمربع نیز پذیرفته می شود، بهترین قیمت را از نمایندگی ما بخواهید.

هزینه هر تن آسفالت در کلیه مناطق تهران

به طور کلی در تخمین هزینه هر تن آسفالت در کلیه مناطق تهران که شامل جمع آوری و حمل و نقل نخاله ها به بیرون نیز است به صورت مجزا در قیمت نهایی لحاظ می شود. بنابراین در محاسبات قیمت اجرای آسفالت  کاری لازم است تا شما را با گروه ایزوگام نوین آشنا سازیم تا جهت کسب اطلاعات اولیه و لازم برای هزینه های پروژه آسفالت کاری خود از جمله تناژ مصرفی و مورد نیاز، مساحت بر حسب متر مربع، زیر سازی، قیر پاشی، کنده کاری، جداسازی نخاله و غیره با این مرکز معتبر تماس بگیرید. پس از آن جهت هماهنگی های لازم و برای راحتی کار شما کارشناسان و پیمانکاران حرفه ای این مجموعه در این حوزه به محل اجرای پروژه آسفالت کاری شما اعزام شده تا در محل مورد نظر حضور یافته و در نتیجه پس از بررسی های لازم برآورد قیمت کرده و هزینه هر تن آسفالت در منطقه ی مربوطه را به شما مشتری عزیز اعلام نمایند.

هزینه هر تن آسفالت در کلیه مناطق تهران

کدام شرکت آسفالت کاری در تهران معتبر می باشد؟

در تهران، به خاطر جمعیت زیاد و همچنین بالا بودن تعداد متقاضی برای آسفالت کاری، شرکت های زیادی فعالیت خود را آغاز کرده اند. این شرکت ها خدمات فوق العاده ای به مشتریان ارائه داده و سعی کرده اند با متناسب نگه داشتن قیمت ها و نرخ ایزوگام، مشتریان بیشتری را از اقصی نقاط کشور به سمت خود بکشند.

اگر می خواهید آسفالت کاری مکانی را انجام دهید، بهتر است قبل از آن به چندین و چند شرکت آسفالت کاری در تهران سر زده تا با آن ها، خدماتی که ارائه می دهند، هزینه ای که بابت آسفالت کاری دریافت می کنند و مواردی از این قبیل، آشنا شوید.

یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ایرانی که در زمینه ایزوگام، آسفالت و … فعالیت دارد، شرکت ایزوگام نوین است. این شرکت توانسته با خدمات بی نظیری که ارائه می دهد و نرخ مناسبی که برای آسفالت کاری در نظر گرفته، جایگاه خوبی را در میان متقاضیان از آن خود نماید.

اگر می خواهید آسفالت کاری محل مورد نظرتان توسط افراد خبره فعال در شرکت ایزوگام نوین انجام شود، کافی است به سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش آسفالت کاری نمایید.

البته از طریق تلفنی و حضوری هم می توان ثبت سفارش نمود. اما از آنجایی که وقت و زمان افراد ارزشمند شده و قیمت ها سر به فلک گذاشته است، بهترین گزینه پیشنهادی همین ثبت سفارش اینترنتی می باشد.

از طریق سایت رسمی این شرکت، می توانید به اطلاعات بسیار دیگری هم دست پیدا کنید. از قبیل:

  • خدماتی که این شرکت ارائه می دهد.
  • کیفیتی که محصولات این شرکت دارد.
  • نرخ نهایی و میزان تغییر نرخ سفارشی که این شرکت دریافت می کند.

ایزوگام نوین بدون هیچ واسطه ای این قیمت ها را ارائه می دهد و شما می توانید برای اطلاع از این قیمت ها با ما در تماس باشید.

خدمات آسفالت کاری توسط شرکت ایزوگام نوین در تمام ۲۲ منطقه تهران به صورت تخصصی انجام می شود.

برای تهیه و اجرای تراشه آسفالت در تهران به صورت دستی و مکانیزه می توان از مجموعه معتبر ایزوگام نوین کمک گرفت.

این هزینه ها به کیفیت تراشه آسفالت مورد نظر بستگی دارد، به طوری که هر چه کیفیت آسفالت بیشتر باشد، قیمت آن نیز به طبع بیشتر خواهد بود.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *