ایزوگام گرم دره

اگر ساختمان شما دچار نفوذ نم و رطوبت شده است ، می توانید به ایزوگام گرم دره مراجعه نمایید و از تجربه و مهارت تکنسین و متخصصین ایزوگام گرم دره استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که ایزوگام یک کار کاملا تخصصی بوده و نیاز به مهارت دارد. پس در صورتی که در آن سر رشته ای ندارید ، به تنهایی دست به کار نشوید.

ما در این مقاله می خواهیم شما را با ایزوگام و خدمات بی نظیر ایزوگام گرم دره آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ایزوگام

ایزوگام امروزه در بازار مواد و مصالح به عنوان یک عایق نم و رطوبتی شناخته شده است. ایزوگام از مشتقات نفتی می باشد . این نوع عایق نم و رطوبت ساختمان یا سازه را در برابر نفوذ نم محافظت می کند. پس در صورتی که ساختمان یا سازه شما دچار نفوذ نم و رطوبت شده است ، می توانید به ایزوگام گرم دره مراجعه نمایید و مشکل را بر طرف نمایید.

در صورتی که هر چه سریع تر برای عایق نمودن ساختمان یا سازه خود در برابر نفوذ نم و رطوبت ، اقدام نمایید. ، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به بار آید . پس برای جلو گیری از خسارات بیش تر سریع تر جهت عایق بندی و عایق سازی ساختمان یا سازه خود دست به کار شوید.

در گذشته عایق بندی جهت جلو گیری از نفوذ نم و رطوبت ، به صورت سنتی به کمک آسفالت و قیر گونی انجام می گرفت.  اما امروزه با پیدایش ایزوگام ، راهی ساده تر برای عایق سازی ساختمان یا سازه به وجود آمده است.

ایزوگام با قیمت مناسب و انواع مختلف خود ، توانسته جایگاه چشم گیری در بازار مواد و مصالح برای خود به دست آورد .

ایزوگام ، این پوشش مقاوم که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده است ، به وسیله گرما بر بستر بام چسبانده می شود. ور از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلو گیری می نماید. عمر مفید ایزوگام به طور میانگین ده سال است.

ایزوگام انواع و گونه های متفاوتی دارد. و امروزه با فرمولاسیون های مختلفی به مصرف کنندگان عرضه می شود. این عایق از مشتقات نفتی ساخته شده و نام تجاری آن ایزوگام می باشد.

ما در ادامه شما را با کار برد ایزوگام و هم چنین انواع آن آشنا خواهیم نمود . پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

موارد مورد استفاده ایزوگام در ساختمان یا سازه

همان طور که گفته شد ایزوگام یک نوع عایق در برابر نفوذ نم و رطوبت می باشد . ایزوگام غیر از عایق کردن پشت بام ، در ساختمان مصارف دیگری هم دارد. به طور مثال در مرحله پی و فونداسیون و یا ایزولاسیون دیوار ها ، سرویس ها ، از ایزوگام استفاده می شود. هم چنین در دیگر سازه ها مانند پل های هوایی ، سرد خانه ها ، کانال های آبیاری و … نیز از ایزوگام جهت عایق بندی و عایق سازی استفاده می شود .

تقسیم بندی ایزوگام بر اساس شکل ظاهری

تقسیم بندی ایزوگام بر اساس شکل ظاهری شان به دو دسته صورت می گیرد. برش هایی که بر روی ایزوگام می باشد ، باعث این می باشد که کارایی آن را نیز مشخص نماید .

ایزوگام های عادی یا معمولی که با عرض یک متر و رول های ده متری در بازار مواد و مصالح در دسترس می باشند ، بیش تر در نظر عموم شناخته شده تر می باشند .

ایزوگام برش خورده یا ایزوشینگل، با برش هایی خاص ، بیش تر به منظور عایق نمودن سقف های شیروانی مورد استفاده قرار می گیرند.

ایزوگام گرم دره با داشتن تنوع محصول در زمینه ایزوگام و عایق بندی و عایق سازی در برابر نم و رطوبت، می تواند نیاز شما را بر طرف کند.

ایزوگام و لایه های به کار رفته در آن (نیشو و پلی آستر)

ایزوگام ها بر ساس لایه هایی که در آن ها به کار رفته است نیز تقسیم بندی می شوند . این تقسیم بندی ایزوگام را به دو دسته تک لایه و دو لایه ، از هم جدا می سازد.

ایزوگام تک لایه که شامل پلی استر دوخته شده می باشد و نسبت به ایزوگام دو لایه ظریف تر بوده و انعطاف پذیری بیش تر دارد .

ایزوگام دو لایه که شامل تیشو و پلی استر می باشد. این نوع ایزوگام ضخیم تر از ایزوگام تک لایه می باشد و استحکام بیش تری نسبت به آن دارد.

برای انتخاب راحت تر می توانید به ایزوگام گرم دره مراجعه نموده و راهنمایی تکنسین های ماهر این نمایندگی ایزوگام نوین استفاده کنید.

تقسیم بندی ایزوگام بر حسب نوع پوشش آن

ایزوگام بر اساس نوع روکش و پوشش شان نیز به سه دسته تقسیم می شوند. ما می خواهیم این دسته بندی را نیز برای شما شرح دهیم.

  1. ایزوگام با روکش آلومینیوم : با توجه به این که در ساختار این نوع ایزوگام از روکش آلومینیوم استفاده شده است ، بهتر است در مکان هایی در معرض تابش نور مستقیم آفتاب هستند ، مورد استفاده قرار گیرد.
  2. ایزوگام بدون روکش آلومینیوم : از این نوع ایزوگام بیش تر در عایق کاری و عایق سازی سرویس های بهداشتی ، پی و … به کار می رود .
  3. ایزوگام با روکش سنگ ریزه: از ایزوگام با روکش سنگ ریزه بیش تر در امکانی استفاده می شود که رفت آمد زیادی دارد. رنگی بودن سنگ ریزه ها در این نوع ایزوگام ، جلوه بصری زیبایی در نظر ایجاد می نماید.

چرا برای ایزوگام گرم دره ایزوگام نوین را انتخاب نماییم؟

ایزوگام گرم دره یکی از نمایندگی های ایزوگام نوین در محدوده گرم دره می باشد . ایزوگام نوین با به کار گیری متخصصین زبده در امر ایزوگام و عایق بندی ساختمان و سازه ، سعی دارد تا رضایت مشتریان و متقاضیان را جلب نماید.

ایزوگام گرم دره با داشتن محصولات متنوعی از ایزوگام و ارائه خدمات در آسفالت و قیر گونی ، می خواهد شما دیگر مشکلی با نم و رطوبت نداشته باشید. همن طور که گفته شد ، زیر سازی در ایزوگام بسیار حائز اهمیت می باشد. که متخصصین ایزوگام گرم دره کلیه اصول را رعایت می نمایند.

 

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *