ایزوگام طرحدار در غرب تهران و نحوه خرید آن – بزرگترین نمایندگی ایزوگام طرحدار در تهران ( شرکت ایزوگام نوین ) برای خرید ایزوگام های طرح دار آلبوم بسیار وزین و ارزنده ای در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب طرح و سفارشی سازی کیفیت، تعهد ایزوگام نوین تازه شروع می شود.

قیمت ایزوگام طرحدار در غرب تهران

در بزرگترین نمایندگی ایزوگام طرح دار در غرب تهران، قیمت ایزوگام طرح دار مانند هر نوع دیگر بستگی به کیفیت مورد نظر خریدار دارد. از آنجائیکه طرح ها دارای شناسه خاص و ترکیبات متفاوت است، قیمت هم می تواند تغییراتی داشته باشد. اما اطمینان از کیفیت ایزوگام طرح دار و نصب آنرا توسط تیم های این مجموعه تضمین میکنیم و آمادگی برای پاسخگوئی درهر لحظه را داریم.

به جرات می توانیم ادعا کنیم کیفیت ایزوگام های ایزویار بسیار فراتر از قیمت آن است. با خرید از ایزویار و نصب توسط گروه های این مجموعه نه تنها زیبائی بلکه کیفیت را هم به شما هدیه میدهیم.

کاربرد ایزوگام طرحدار در غرب تهران

ایزوگام طرحدار در صنعت ساختمان سازی وزیبا سازی نمای شهری کاربرد دارد. ایزوگام طرحدار با دولایه روکش وضخامت ۴ میلیمترمحصول جدیدی رابه بازارعرضه میشود. ایزوگام طرحدار برای دیوارها ،کف استخرها وزمین ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد. ایزوگام طرحدار چوبی وسنگی برای دیوارها استفاده میگردد که مقرون به صرفه است.

انواع ایزوگام طرحدار در غرب تهران

ایزوگام طرحدار در غرب تهران طرح آجر نما، طرح سنگ، طرح چوب، طرح سرامیک، طرح گرانیت، طرح ورساچه، طرح چمنی، طرح کامپوزیت با طرحای رنگی تولید میگردد. ایزوگام های طرحدار دارای استانداردهای جهانی است.ایزوگام طرحدار در دولایه تولید میشود وبا فرمول جدیدی که دارد کیفیت بالاتری نسبت به ایزوگام فویلدار است ودر نهایت به راحتی توانسته بر اعتماد مصرف کننده تاثیر گذار باشد.

ایزوگام در نارمک

چرا ایزوگام طرحدار در غرب تهران

ایزوگام طرح دار از جدیدترین نسل عایق های ضد رطوبتی ، ایزوگام روکش دار و با فویل عالی در طرح های آجرنما ، آجرنمای سنگی ، موزاییکی ، چمنی، سرامیک و سنگ ، لانه زنبوری و در طرح چوب با بالاترین مقاومت ، زیبایی ، رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می شوند تولید و عرضه می گردد.

بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است و از آن بیشتر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند و می تواند بهترین جایگزین برای سنگ نمای ساختمان باشد چرا که استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است.

جهت مشاوره رایگان در خرید ایزوگام با ایزوگام نوین تماس بگیرید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *