ایزوگام ستاره طلایی دلیجان از جمله برندهای برتر موجود در بازار ایزوگام کشور است که در کاخانه ی ایزوگام دلیجان با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و با بهره گیری از مواد اولیه ی درجه یک تولید می گردد. این محصول پس از اتمام مراحل تولید، تحت آزمایش های کنترل کیفی گوناگون قرار گرفته و پس از تأیید کیفیت، به صورت رول های ۱۰ متری بسته بندی شده و همراه با نشان ملی استاندارد که بر روی بسته بندی های ایزوگام ستاره طلایی حک می گردد، به بازار عرضه می شود.

این عایق به دلیل برخورداری از بهترین متریال و شرایط تولید ویژه، دارای کیفیت و کارایی فوق العاده ای می باشد که موجب محبوبیت بسیار زیاد این محصول در بین مصرف کنندگان شده است. جهت آشنایی بیشتر با این محصول پر کاربرد، در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

محاسبه ی قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان با توجه به مساحت آن و بر حسب متر مربع انجام می گیرد. مجموعه ی پر طرفدار ایزوگام نوین به منظور کسب رضایت مشتریان خود، از طریق عقد قرار داد با کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام، این نوع ایزوگام را با نازل ترین قیمت و به قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از این رو شما با مراجعه به نمایندگی های این مرکز می توانید ایزوگام ستاره طلایی را به صورت مستقیم و با حذف تمامی واسطه ها و با هزینه ی حمل رایگان، با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

مشخصات ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

مزایا و برتری های ویژه ی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در مقایسه با برندهای دیگر، موجب افزایش کاربرد این ایزوگام در صنعت ساختمان گردیده است. ایزوگام ستاره طلایی با استفاده از قیر دمیده ی درجه یک و الیاف استاندارد، با ضخامت ۴ میلی متر تولید شده و به صورت رول هایی با عرض یک متر و طول ۱۰ متر به بازار عرضه می شود. وزن هر رول این نوع ایزوگام ۴۰ کیلوگرم و دارای نشان ملی استاندارد به شماره ۳۸۸۵ است.

 ایزوگام ستاره طلایی از تیشوی نخ دار و پلی استر نبافته و همچنین پلاستیک و مشتقات عالی تولید شده و به دلیل استفاده از قیر خالص و طبیعی اصلاح شده در ترکیب آن، از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر مشخصات بی نظیری که برای این ایزوگام ذکر شد، از جمله ویژگی های دیگر آن، می توان به دوام استحکام و همچنین انعطاف پذیری بسیار بالای ایزوگام ستاره طلایی دلیجان اشاره کرد. این ایزوگام زود پاره نمی شود، لبه های آن کاملا سالم بوده و ضخامت آن در کل طول رول یکنواخت می باشد و نمایندگی های ایزوگام نوین نیز بر اساس حجم تقاضای بالایی که برای این محصول وجود دارد، آن را به صورت ویژه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

نصب ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به صورت تخصصی

همانطور که می دانید برای داشتن یک عایق کاری با کیفیت، علاوه بر استفاده از یک ایزوگام درجه یک، برخورداری از یک روش نصب اصولی و استاندارد نیز بسیار تعیین کننده است. در همین راستا به اطلاع کلیه ی ساکنین محترم تهران و کرج می رسانیم که جهت دیافت خدمات تخصصی نصب ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، می توانند به شعب مختلف شرکت ایزوگام نوین مراجعه کرده و با کیفیت ترین خدمات نصب این ایزوگام را توسط بهترین نصابان ایزوگام در تهران و کرج، با دستمزد نصب مناسب و به صورت تضمینی دریافت نمایند.

خدمات متنوع ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در تهران و کرج

همانطور که می دانید کلیه ی ایزوگام های برند دلیجان به ویژه ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به دلیل کیفیت بالا و خدمات پس از فروش بی نظیری که دارند، توانسته اند جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان به خود اختصاص دهند. از این رو شرکت ایزوگام نوین طی سالیان گذشته به صورت گسترده اقدام به تأسیس نمایندگی های معتبری جهت فروش ویژه و ارائه ی انواع خدمات ایزوگام ستاره طلایی در سراسر تهران و کرج نموده است.

این مجموعه انواع مختلف ایزوگام ستاره طلایی را به صورت اصل و همراه با ضمانت نامه ی ۱۰ ساله در اختیار مشتریان قرار داده و کلیه ی خدمات مربوط به این ایزوگام، از جمله نصب تخصصی ان در سطوح مختلف و همچنین ترمیم تضمینی بخش های آسیب دیده را به صورت تضمینی و با گارانتی چندین ساله و همراه با خدمات پس از فروش بی نظیر به مشتریان خود عرضه می کند. متقاضیان محترم می توانند با مراجعه ی حضوری به آدرس نمایندگی های این مرکز و یا به صورت غیر حضوری، از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت این شرکت اقدام به خرید محصولات این برند و یا دریافت انواع خدمات آن به صورت تضمینی و با قیمت مناسب نمایند.

نحوه ی اطلاع از قیمت روز ایزوگام ستاره طلایی دلیجان چگونه است؟

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از میزان تخفیف این برند در نمایندگی های ایزوگام نوین و همچنین استعلام قیمت روز این ایزوگام، با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.

آیا ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در ایزوگام نوین، خدمات ارسال رایگان به درب منزل دارد؟

بله، مشتریان محترم در صورت تهیه ی این ایزوگام از نمایندگی های ایزوگام نوین در تهران و کرج می توانند از خدمات حمل رایگان این مرکز نیز استفاده کرده و محصول خریداری شده را در کوتاه ترین زمان، در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *