آیا می دانید چه چیزی ایزوگام زرفام شرق دلیجان را در میان دیگر عایق های این شرکت متمایز کرده است؟ آیا تنها به صرف داشتن پسوند دلیجان می توان این عایق را با اطمینان کامل تهیه نمود؟ مطمئنا اعتبار و ارزش یک برند نقشی مهمی در خرید آن دارد. ولی امروزه با توجه به وجود عایق های تقلبی یافتن یک ایزوگام با کیفیت و استاندارد کار سختی بوده که شما با مراجعه به یک مرکز معتبر این مشکل را به آسانی حل خواهید نمود. شرکت ایزوگام نوین به خاطر محبوبیتی که در میان طرفداران خود در این حوزه دارد، توانسته با استفاده از بهترین امکانات و خدماتی که این مجموعه بزرگ دارد ایزوگام زرفام شرق دلیجان اصل را به مشتریان خود ارائه دهد.

نمایندگی ایزوگام زرفام شرق دلیجان

با توجه به اینکه شرکت ایزوگام نوین در ردیف بزرگ ترین کمپانی های ارائه کننده انواع ایزوگام به خصوص ایزوگام زرفام شرق دلیجان و خدمات متنوع آن قرار گرفته، امکانات ویژه ای را برای مصرف کنندگان گرامی این محصولات در نظر گرفته است. مجموعه ی ما به عنوان نمایندگی ایزوگام زرفام شرق دلیجان کلیه خدمات خود را با کیفیتی بسیار بالا، قیمتی مناسب و گارانتی اصل عرضه می کند. مجموعه ما کلیه عایق های رطوبتی خود از جمله ایزوگام زرفام شرق را که از مواد اولیه درجه یک مانند قیر مرغوب پالایشگاهی تهیه شده است را برای عایق‌ کاری پشت‌ بام‌ منازل، پی ساختمان‌ ها، سرویس های بهداشتی، استخر، تونل‌، دیوار و غیره در نظر گرفته که شما می توانید به راحتی و تنها با مراجعه به آدرس این نمایندگی آن را تهیه نمایید.

دفتر مرکزی فروش و پخش ایزوگام زرفام شرق

کمپانی معتبر ما از مجریان برتر عرضه کننده انواع عایق های رطوبتی است که در سراسر کشور دارای شعب مختلفی همچون دفتر مرکزی فروش و پخش ایزوگام زرفام شرق می باشد. این نوع ایزوگام یکی از پر فروش ترین و مرغوب ترین عایق‌ های رطوبتی موجود در بازار ایزوگام است که به منظور ایزولاسیون قسمت های گوناگون ساختمان مانند پشت‌ بام‌ می توان از آن استفاده نمایید.

متریال به کار رفته در ایزوگام زرفام شرق دلیجان از با کیفیت ترین مواد درجه یک می باشد. همچنین این محصول در نمایندگی ما دارای دو مدل فویل دار و بدون فویل موجود است که ایزوگام فویل دار زرفام شرق دارای قیمتی بالا در حدود ۵ الی ۱۰ درصد گران تر در مقایسه با نوع بدون فویل آن می باشد. شما نیز می‌ توانید ممتاز ترین و مرغوب ترین ایزوگام زرفام را با ضمانت نامه اصل و قیمتی بسیار مناسب از مجموعه ی ما تهیه کنید.

مشخصات کاربردی ایزوگام زرفام شرق دلیجان

ما در اینجا قصد داریم تا به بررسی مشخصات کاربردی ایزوگام زرفام شرق دلیجان برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با این عایق مشهور بپردازیم. از جمله مشخصه های ویژه این عایق می توان به ضخامتی فوق العاده و وزنی استاندارد برابر با ۳۷ کیلوگرم اشاره نمود. از دیگر مشخصات بارز رول‌ های ایزوگام زرفام شرق حک شدن نشان ملی استاندارد و همچنین نشان ایزو ۹۰۰۱ بر روی بسته‌ بندی آن ها می‌ باشد. این عایق رطوبتی بسیار کاربردی با توجه به ویژگی هایی که دارد همانند ایزوگام ستاره طلایی دلیجان جزو پر طرفدار ترین ایزوگام های موجود در شرکت ما بوده چرا که از بهترین مواد اولیه مرغوب مانند الیاف مصنوعی تولید شده است.

نا گفته نماند که این نوع ایزوگام دارای مقاومت بی نظیری در برابر شرایط نا مناسب آب و هوایی می باشد. انعطاف‌ پذیری بسیار بالای این عایق به شکلی بوده که به‌ هیچ‌ وجه دچار پوسیدگی و شکستگی نمی‌ شود. در نهایت نیز باید بگوییم که متریال مرغوب به کار رفته در ساخت این عایق رطوبتی سبب شده تا طول عمر آن به طرز چشمگیری افزایش یابد.

نصب ایزوگام زرفام شرق توسط نصاب متخصص

شما با نصب ایزوگام زرفام شرق توسط نصاب متخصص موجب ایزوله کردن سطوح مختلف درون و بیرون ساختمان‌ خود خواهید شد و به نوعی از ورود هر گونه نم و رطوبت به داخل سازه خود جلوگیری می کنید. از آنجایی که ایزوگام زرفام شرق دلیجان دارای وزنی سبک بوده فشار زیادی به ساختمان شما وارد نکرده و به طور حدودی می‌ توان گفت که هر متر مربع از این پوشش محافظتی تنها دارای ۴ کیلوگرم وزن می‌ باشد.

مزیت انعطاف‌ پذیری بسیار بالای این عایق رطوبتی باعث برتری هر چه بیشتر آن‌ ها نسبت‌ به دیگر ایزوگام ها شده به نحوی که زمان مورد انتظار برای نصب و اجرای آن ها نیز در مقایسه با عایق قیرگونی و آسفالت نیز بسیار کمتر و راحت تر می باشد. ایزوگام فویل دار زرفام شرق برند دلیجان برای نصب بر روی سطوح بیرونی ساختمان ها مانند پشت بام، شیروانی، دیوار ها و … که در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارند بسیار مناسب است.

قیمت روز ایزوگام زرفام شرق دلیجان

قیمت روز ایزوگام زرفام شرق دلیجان با توجه به دلایل مختلفی از جمله نوسانات قیمت ارز و تاثیر مستقیم آن بر روی قیمت انواع عایق رطوبتی، نوع قیر به‌ کار رفته در آن‌ ها، ضخامت رول‌ های ایزوگام زرفام و همچنین نمایندگی های مختلفی که این عایق را ارائه می دهند و … دارای هزینه ی مشخص شده ای نبوده و بر این اساس نمی توان قیمت معینی را برا آن برآورد کرد.

نمایندگی ما این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند ایزوگام زرفام شرق دلیجان را با بهترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب تهیه کرده و از خدمات نصب تخصصی آن بهره مند شوند.

چگونه می توان ایزوگام زرفام شرق دلیجان را با قیمتی مناسب تهیه نمود؟

شرکت ایزوگام نوین شیوه های مختلفی را برای خرید مشتریان خود فراهم نموده به طوری که شما می توانید از طریق حضوری و مراجعه به آدرس نمایندگی این شرکت و یا توسط خرید آنلاین این عایق با کیفیت را تنها به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

هزینه نصب ایزوگام زرفام شرق دلیجان به چه صورتی محاسبه می شود؟

قیمت اجرای ایزوگام زرفام شرق دلیجان به عوامل مختلفی از جمله درجه کیفیت عایق شما، متراژ سطح مربوطه و اجرت نصاب ایزوگام کار بستگی دارد، که شما می توانید جهت استعلام دقیق این هزینه ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش متنوع ایزوگام زرفام شرق دلیجان کدامند؟

ایزوگام زرفام شرق دلیجان موجود در نمایندگی ما دارای خدمات پس از فروش بی نظیری همچون ضمانت نامه و بیمه نامه ی کتبی بوده، که متقاضیان این عایق فوق العاده در صورت تهیه ی آن از مجموعه ما می توانند از خدمات پس از فروش ویژه ی این مرکز به صورت کاملا رایگان استفاده کنند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *