ایزوگام در شهرک راه آهن

 ایزوگام در شهرک راه آهن
ایزوگام در شهرک راه آهن

 

ایزوگام در شهرک راه آهن از برندهای مختلفی قابل خریداری می باشد. آیا می دانید کدامیک از این برندها عرضه کننده مرغوب ترین ایزوگام بازار ایران هستند؟ آیا می دانید خدمات پس از فروشی که نمایندگی برندها ارائه می دهند چه می باشد؟
متن خبر
ایزوگام در زمره مشتقات نفتی قرار گرفته و یکی از بهترین نوع عایق هایی است که در بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام ها چند سالی است که جای عایق های سنتی را گرفته و طول عمر مفید زیاد آن باعث شده تا توجه بسیاری را به خود جلب نماید.
ایزوگام ها در بازار از انواع مختلفی برخوردار هستند که برخی را از روی مواد اولیه، برخی را از روی نوع روکش و مواردی از این قبیل دسته بندی می کنند.
بد نیست قبل از خرید ایزوگام، انواع مختلف آن را شناخته تا بتوانید با توجه به نیازتان آن را تهیه نمایید.

انواع ایزوگام با بهترین برندها

ایزوگام ها از نظر نوع شان، به دسته های متعددی تقسیم بندی می شوند. مثلاً ایزوگام ها ممکن است از دو نوع مواد اولیه ساخته شوند که یکی ایزوگام های پلیمری است و دیگری ایزوگام های دمیده. 60 تا 70 درصد ایزوگام های پلیمری از قیر خالص تشکیل شده ولی ایزوگام دمیده ماده اصلی تشکیل دهنده آن، قیر می باشد.
ایزوگام ها را از روی تعداد لایه به ایزوگام یک لایه و ایزوگام دو لایه دسته بندی می کنند که نوع دوم در مقایسه با نوع اول از ضخامت بیشتری برخوردار بوده و بسیار مستحکم است.
روکش هایی که بر روی سطح ایزوگام استفاده شده، آن را به سه دسته تقسیم کرده:
ایزوگام های روکش دار آلمینیومی و فویل دار
ایزوگام های بدون روکش و بی فویل
ایزوگام های سنگ ریزه و ایزوگام طرحدار
موارد مصرف هر یک از این ایزوگام ها متفاوت است. مثلاً ایزوگام درجه یک روکش دار، ایزوگامی است که در سقف ساختمان و مکان هایی استفاده می شود که نور مستقیم خورشید وجود دارد.
برش و شکل ظاهری ایزوگام، دو دسته ای شدن را سبب گردیده. یکی ایزوگام های ساده که عرض 1 متر و طول رول 10 متر دارند و دیگری ایزوگام های ایزوشینگل که ایزوگام های برش خورده می باشند.
هر یک از انواع این ایزوگام ها را می توانید در محصولات تولیدی برند های زیر بیابید:
ایزوگام بام گستر
ایزوگام دلیجان
ایزوگام جنت دلیجان
ایزوگام پشم شیشه
و دیگر برند هایی نظیر اینها.

ایزوگام مرغوب کجا عرضه می گردد؟
بی شک بعد از شناخت برند های برتر تولید کننده ایزوگام در ایران، خیلی ها قصد خرید آن را می کنند. اما نمی دانند کجا ایزوگام مرغوب برند های معتبر و شناخته شده عرضه می گردد.
برای راحتی حال خریداران، ما نمایندگی ایزوگام در شهرک راه آهن، نازی آباد و … را در شهر تهران معرفی می کنیم. این نمایندگی ها همگی نمایندگی رسمی تولید کنندگان اصلی بوده و افزاد با اطمینان از کیفیت و قیمت می توانند خرید و فروش ایزوگام را انجام دهند.
اما قبل از آنکه برندی را برای خرید ایزوگام انتخاب کنید، لازم است از مشخصه های یک ایزوگام مرغوب مطلع شوید:
ایزوگامی که مرغوب و درجه یک است، بوی نامطبوعی ندارد. زیرا بوی ایزوگام نشان دهنده نوع مواد اولیه مصرفی در تولیدش می باشد.
ایزوگام مرغوب دارای مقاومت حرارتی بالایی بوده و از طرفی در دمای بسیار کم هم مقاوم می باشد و امکان شکشستن آن وجود ندارد.
ایزوگام خوب از مقاومت کششی بالایی برخوردار بوده و با کشیدن آن از دو طرف، به سادگی پاره نخواهد شد.
یک ایزوگام خوب در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می باشد.

نصب حرفه ای ایزوگام شهرک راه آهن تهران
خدمات فوق العاده ای توسط نمایندگی های فروش ایزوگام در شهرک راه آهن تهران ارائه می شود که یکی از این خدمات، نصب ایزوگام و اجرای ایزوگام است.
کسانیکه مستقیماً از نمایندگی های رسمی خرید کنند، نه تنها اطمینان از کیفیت و قیمت ایزوگام خواهند داشت، بلکه از حرفه ای بودن خدمات هم مطمئن خواهند بود.
خدماتی از قبیل نصب و اجرای ایزوگام بایستی به افراد کار بلد واگذار شود تا به بهترین شکل انجام پذیرد.

 

 ایزوگام در شهرک راه آهن:

 

ایزوگام بسته به نوع ماده اولیه مصرفی در خط تولید، تعداد لایه، نوع روکش استفاده شده و …، متغیر می باشد. به بیان ساده تر اینکه ایزوگام های دو لایه به خاطر کیفیت بهتر و مقاومت بیشتر، نسبت به ایزوگام های یک لایه دارای قیمت بالاتری در بازار فروش هستند.
اما جدای از تفاوت قیمتی که به خاطر مسائل تولیدی ایزوگام به وجود آمده، تفاوت قیمتی هم به خاطر نحوه خرید، مقدار خرید و همچنین شرایط نا به سامان اقتصادی پیش آمده است.
مثلاً موارد زیر را می توان فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام دانست که از شرایط بی ثبات اقتصادی نشات گرفته است:
نوسان قیمت مواد اولیه
تغییر هزینه های تولید
نوسان قیمت ارز و هزینه های واردات
تغییر قیمت کالا های وابسته
و غیره.

نمایندگی فروش ویژه ایزوگام در مناطق تهران
بی شک می دانید که در مناطق مختلف تهران و همچنین در جای جای کشور، نمایندگی های عرضه ایزوگام مارک و برند های مطرح به فعالیت مشغول هستند.
اگر خریدار عمده ایزوگام بوده و دسترسی به کارخانه تولیدی برای خرید مستقیم و بی واسطه برایتان هزینه بر و زمان بر می باشد، انتخاب نمایندگی های فروش می تواند بهترین گزینه باشد.
البته که در بازار مجازی این روز ها نیاز نیست برای خرید از نمایندگی فروش ایزوگام، حضوری به آن ها مراجعه نمایید. بلکه کافی ست تنها به اینترنت دسترسی داشته و آدرس سایت رسمی کارخانه های تولید کننده یا نمایندگی فروش آن ها را داشته باشید.
ثبت سفارش اینترنتی ایزوگام از سایت ها بسیار سریع پیش می رود. در زیر، مراحل ثبت سفارش را بیان کرده ایم:
مراجعه به سایت و جستجوی محصول مورد نظر
ثبت سفارش محصول مورد نظر در مقادیر مشخص
پرداخت هزینه به صورت آنلاین از درگاه بانکی
پر کردن فرم اطلاعات شخصی از قبیل آدرس و تلفن
بعد از انجام این مراحل، پس از گذشت مدت زمان مشخصی، ایزوگام مورد نظر شما در مقادیر سفارشی، درب منزل یا محل کار تحویل داده می شود.
با ثبت سفارش اینچنینی، هزینه و زمانی را صرف پروسه خرید نکردید.
به تمامی خریداران ایزوگام در تهران توصیه می کنیم تا برای یک بار هم که شده خرید از نمایندگی ایزوگام نوین را انجام داده از کیفیت خرید باخبر شوند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *