ایزوگام عایقی مقاوم در مقابل نم و حرارت است . مرغوب ترین ایزوگام  از مواد اولیه و قیرپلیمری با کیفیت عالی تولید شده باشد . همشریان منطقه شماره ۲ خلیج میتونند با شرکت ایزوگام نوین تماس بگیرند.

نصب ایزوگام در شماره ۲ خلیج

اجرای ایزوگام در شماره ۲ خلیج با نصابان حرفه ای جهت نصب ایزوگام و با قیمت به صرفه و تحویل فوری به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان می باشند . علت با کیفیت بودن ایزوگام در شماره ۲ خلیج ، استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه در صنعت تولید ایزوگام بوده است . شرکت دکوریزو در این صنعت پیشگام بوده و جهت رفاه شهروندان تمام تلاش خود را خواهد کرد .

مشاوره واجراي انواع عايق هاي رطوبتي در شهرك آزادي،اجراي ايزوگام هاي دولايه استانداردو درجه يك در درخليج فارس.

تعمير وباز سازي پشت بام هاي نم زده در شهرك آزادي به صورت كلي وجزي وهمچنين تعمير وبازسازي سرويس هاي قديمي ونم زده ازصفر تا صد،آب بندي با قيرگوني وايزوگام .

انجام قيرگوني باقير مخلوط وگوني درجه دو به شرط آب بندي وتضميني  در شهرك آزادي ،اجراي قيرگوني به گوني تك لايه ودولايه

مجري پخش آسفالت پشت بامي وخياباني (٠٦،٠١٢،٠١٩،٠٢٥) درسطح تهران ،شماره دو،خليج فارس،شهرك آزادي و…

کیفیت ایزوگام

اصلی ترین دلیل تفاوت در قیمت ایزوگام، کیفیت ایزوگام میباشد. ایزوگام با کیفیت باید دارای قیر خالص و طبیعی اصلاح شده باشد تا از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار باشد. همچنین در مورد کیفیت ایزوگام باید عنوان کنیم که یک ایزوگام مرغوب بایستی نرم و انعطاف پذیر باشد. ایزوگام خشک و ترد که هنگام تا کردن با دست بشکند، بالطبع بعد از نصب نیز دچار ترک خوردگی خواهد شد. ایزوگام استاندارد باید دارای تیشو نخدار و پلی استر نبافته، پلاستیک و مشتقات عالی باشد. همچنین ایزوگام مرغوب و با کیفیت، محکم و با دوام بوده و زود پاره نمیشود. لبه های ایزوگام استاندارد کاملا سالم بوده و ضخامت کل رول یکنواخت میباشد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *