یکی از جمله فرآورده های تولیدی محبوب و پرطرفدار موجود در بازار ایزوگام کشور، ایزوگام بیست بیست می باشد که به علت برخورداری از کیفیت بسیار بالا و بهره مندی از مواد اولیه ی درجه یک و مرغوب مورد تایید متخصصین کارشناس با تجربه این حرفه است؛ همچنین این عایق با توجه به سابقه ی کاری درخشانی که دارد، رضایت مندی متقاضیان بسیار زیادی را نیز در بین مردم برای خود کسب کرده است.

 ایزوگام ۲۰۲۰ بر مبنای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از ایزوگام های مشتری پسند و کارآمد موجود در بازار های داخلی کشور محسوب می گردد. این عایق پرطرفدار در آخر پس از تولید نهایی در شرکت قیر مهر پارسیان، به طور مستقیم از این شرکت به نمایندگی های متقاضی این محصول از جمله ایزوگام نوین در سراسر کشور ارسال می شود. کمپانی ما نیز با توجه به میزان درخواست های مشتریان عزیز خود در تمامی شعبی که در تهران و حومه دارد، این نوع ایزوگام را در کوتاه ترین مدت و مناسب ترین قیمت در اختیار آن ها قرار می دهد.

کارخانه تولید کننده ایزوگام ۲۰۲۰

کمپانی قیر مهر پارسیان به عنوان بزرگ ترین کارخانه ی تولید کننده ایزوگام ۲۰۲۰، از جمله شرکت های پرطرفدار این محصول کاربردی در کشور به شمار می رود. این شرکت با داشتن سه قرن سابقه ی کار موفق در حوزه ی ساخت عایق های از پیش ساخته شده ایزوگام توانسته است با بهره مندی از تخصص نیرو های کاردان و آموزش دیده ی خود در تمام این سال ها به عنوان یکی از کارخانه های معتبر و مطرح شده در عرصه ی انواع  محصولات قیر و ایزوگام، در بورس کالای ایران مقام بالایی داشته باشد.

 ایزوگام بیست بیست این فراورده ی تولیدی پر فروش از جمله برند های شناخته شده در ایران می باشد، که علاوه بر فروش و ارائه آن در بازار های داخلی کشور به علت برخورداری از کیفیت بسیار مطلوب خود، به طور گسترده ای به بسیاری از کشور های آفریقایی، آسیایی و همسایه از قبیل چین، گرجستان، امارات، افغانستان، ترکیه و … صادر می شود. نمایندگی رسمی و مجاز ما نیز در تمامی مراکز خود در تهران و کرج اقدام به پخش و فروش این محصول فوق العاده نموده، شما می توانید برای کسب اطلاعات مربوط به این عایق با شماره های درج شده در سایت شرکت تماس بگیرید.

مشخصات بی نظیر ایزوگام بیست بیست

ما در اینجا قصد داریم تا شما را با مشخصات بی نظیر ایزوگام بیست بیست آشنا سازیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. جنس اصلی ایزوگام بیست بیست از پلی استر سوزنی نبافته و همچنین الیاف شیشه ای نخ دار تولید شده است؛ قیر به کار رفته در ساخت این نوع ایزوگام که از مواد اولیه مهم آن به شمار می رود، از نوع قیر اصلاح شده با پلیمر BPP می باشد. به بیان دیگر این مارک ایزوگام از انواع ایزوگام های پلیمری از نوع BPP محسوب می شود که دارای مرغوب ترین نوع قیر یعنی قیر خالص ۷۰-۶۰ می باشد. این محصول کاربردی پس از ساخت و انجام کلیه ی آزمایش های کیفی مورد نیاز و رسیدن به مرحله ی نهایی، به صورت رول هایی در طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر به بازار ارائه می شود. همچنین ضخامت واقعی این محصول برابر با ۴ میلی متر بوده و وزن تقریبی هر رول آن نیز در حدود ۴۵ کیلوگرم می باشد. این ایزوگام با توجه به خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالایی که دارد، دربردارنده ی ویژگی هایی منحصر به فرد و فوق العاده است که به کارگیری مواد اولیه با کیفیت در تولید آن، موجب شده تا طول عمر مفید آن نسبت به دیگر عایق ها طولانی تر شود. لازم به ذکر است که بدانید این عایق درجه یک دارای استاندارد های ملی کشور به شماره ۳۸۸۵، استاندارد ایزو ۹۰۰۲ و همچنین استاندارد SGS می باشد.

انواع مختلف ایزوگام بیست بیست

این عایق رطوبتی پر متقاضی یعنی ایزوگام بیست بیست همان طوری که در بالا نیز گفته شد از نوع ایزوگام های پلیمری است که دارای اعتبار و کیفیت بسیار بالایی می باشد و در انواع گوناگونی تولید و به بازار ارائه می شوند. از جمله انواع مختلف ایزوگام بیست بیست که در بازار های داخلی کشور وجود دارند، می توان به ایزوگام تک لایه، ایزوگام دو لایه و ایزوگام پنج لایه که در انواع ساده و بدون روکش، روکش دار آلومینیومی و … اشاره نمود. شما همشهریان عزیز برای اطلاع از موجودی عایق مورد نظر خود می توانید با کارشناسان همکار ما در شرکت تماس بگیرید.

فروش ویژه ایزوگام بیست بیست در تهران

ایزوگام بیست بیست از جمله عایق های کاربردی در صنعت ساخت و سازه انواع بنا ها است که با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، عملیات فروش آن نیز دارای روند صعودی و رو به رشدی در بین مصرف کنندگان گرامی می باشد. مجموعه ی مشتری پسند ما که سابقه ی طویلی در زمینه ی فروش و پخش انواع ایزوگام های درجه یک و استاندارد در کلیه ی مناطق تهران و کرج دارد، به عنوان برترین نمایندگی مجاز این نوع عایق ها شناخته شده می باشد، که انواع مختلف ایزوگام از جمله ایزوگام بیست بیست را با نازل ترین قیمت و به قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه می کند. مصرف کنندگان گرامی برای کسب اطلاع از قیمت های روز فروش ویژه ایزوگام بیست بیست در تهران می توانند به آدرس نمایندگی ایزوگام نوین مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در واحد فروش این نمایندگی تماس گرفته تا پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان باشند.

نحوه نصب ایزوگام بیست بیست

در نهایت پس از خرید ایزوگام بیست بیست اولین موردی که شما باید متوجه آن باشید، چگونگی نصب آن می باشد. کمپانی محبوب ما نیز مانند بسیاری از مراکز عایق کاری علاوه بر فروش ایزوگام دارای خدمات نصب می باشد. بسیاری از افراد همواره بر این تصور هستند که تنها با خرید یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت مشکل عایق کاری ساختمان خود را بر طرف نموده اند، ولی حقیقت این است که کیفیت ایزوگام تنها ضامن عایق سازی بهینه ساختمان شما نخواهد بود و در واقع مسئله ای که در اینجا دارای اهمیت بسیار زیادی است نحوه نصب ایزوگام بیست بیست می باشد، چرا که شما با داشتن هر برندی از ایزوگام در صورتی که نصب آن به طور نادرست و غیر اصولی انجام گیرد منجر به نا کارآمدی محصول خریداری شده ی شما خواهد شد. در نتیجه لازم است که شما علاوه بر خرید ایزوگام خود از چگونگی نصب آن با هزینه ای پایین نیز آگاه باشید. شرکت ما این عملیات حساس را در اولین فرصت مناسب با بهترین کیفیت به طور تضمینی برای مشتریان عزیز خود در تهران و کرج به انجام می رساند.

قیمت ایزوگام بیست بیست در کرج

به طور معمول همه ی کمپانی ها و شرکت های مختلف، همواره در تلاش هستند تا محصولات تولیدی خود را با قیمتی مشتری پسند در بازار به فروش برسانند و به این شکل گام بزرگی در راستای افزایش تقاضا برای این محصولات داشته باشند. ایزوگام ها نیز جزئی از این تولیدات کارآمد هستند که به منظور ایزولاسیون ساختمان ها به کار می روند. در نتیجه این عایق ها از جمله ایزوگام بیست بیست به علت تقاضای بسیار زیادی که در بازار دارند، قیمت و هزینه ایزوگام کاری آن نیز برای بسیاری از خریداران مهم می باشد و بدین ترتیب همواره در تلاش هستند تا بهترین و مرغوب ترین عایق ها را با ارزان ترین قیمت در بازار تهیه کنند.

قیمت ایزوگام بیست بیست در کرج و به ویژه در نمایندگی ما به قیمت کارخانه ارائه می شوند. شما همشهریان عزیز ساکن کرج و کلیه مناطق زیر مجموعه آن از جمله کارخانه قند، خلج آباد، عظیمیه، مهر شهر، کوی مهر، شهرک ولی عصر، فردیس، حصارک پایین، شاهین ویلا، کوی قائم و … این امکان را دارید تا برترین ایزوگام بیست بیست را در نمایندگی ما با قیمتی مقرون به صرفه تهیه نمایید.

خدمات پس از فروش ایزوگام بیست بیست در کرج کدامند؟

ایزوگام بیست بیست نیز مانند دیگر عایق های رطوبتی در نمایندگی ما دارای خدمات پس از فروش بی نظیری مانند گارانتی اصل، ضمانت نامه ی ۱۰ ساله، بیمه نامه ی معتبر و غیره می باشد که شما متقاضیان گرامی می توانید در صورت مشاهده هر نوع مشکلی در این عایق ها، به صورت رایگان از این خدمات پس از فروش فوق العاده بهره مند شوید.

آیا نمایندگی ایزوگام نوین دارای خدمات تعمیر ایزوگام بیست بیست می باشد؟

بله. این کمپانی پرطرفدار در تمامی شعب خود انواع خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام بیست بیست را به طور کاملا تضمین شده انجام می دهد، شما می توانید در صورت نیاز با خیالی آسوده از این خدمات کاربردی استفاده نمایید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *