ایزوگام امید گستر دلیجان یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایزوگام در داخل کشور است که دارای تمامی ویژگی ها و مشخصه های یک ایزوگام خوب، استاندارد و با کیفیت می باشد. این ایزوگام از مواد اولیه قیر پالایشگاهی و الیاف تیشو ( پلی استر ) درجه یک و مرغوب تولید می شود؛ به طوری که انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و و از طول عمر مفید بالایی نیز برخوردار است و همچنین نوع فویل دار این ایزوگام دارای روکش فویل آلومینیومی با ضخامت بالا و کیفیت عالی می باشد.

تولیدات این ایزوگام بسیار متنوع بوده و می توان از انواع این ایزوگام برای عایق کاری تمامی سطوح بیرونی و داخلی ساختمان استفاده کرد.

مجموعه ایزوگام نوین به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام امید گستر دلیجان در تمامی مناطق تهران و کرج می باشد که شما عزیزان ساکن در این مناطق می توانید با مراجعه به هر یک از این نمایندگی ها از انواع خدمات این برند از ایزوگام با بالاترین کیفیت و با قیمتی مناسب بهره مند گردید.

فروش ایزوگام امید گستر دلیجان با ضمانت ۱۰ ساله

همواره برترین برند ایزوگام، ایزوگامی است که بتواند با کیفیت بالایی که دارد، اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. ایزوگام امید گستر دلیجان یکی از بهترین ها در این زمینه است که با توجه به مرغوبیت و کارایی که دارد، شما می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

همشهریان محترم ما در تهران و یا کرج، شما می توانید پس از انتخاب این برند از ایزوگام دلیجان به عنوان عایق رطوبتی منازل و ساختمان های خود و یا در صورت انتخاب هر یک از محصولات دیگر کارخانه امید گستر دلیجان، با مراجعه حضوری و یا تماس با هر یک از نمایندگی های شرکت ایزوگام نوین، از مشاوره های رایگان مشاورین این شرکت بهره مند شوید. کارشناسان فروش ما در واحد فروش این شرکت برای انتخاب بهترین نوع ایزوگام با توجه به محل مورد مصرف و همچنین بودجه و شرایط اختصاصی خود شما، ارزنده ترین راهنمایی ها را به شما خواهند کرد و آماده ارائه بهترین خدمات فروش ایزوگام امید گستر دلیجان با ضمانت ۱۰ ساله به شما عزیزان می باشند.

علاوه بر این شما می توانید برای دریافت خدمات پس از فروش این ایزوگام نیز به هر یک از نمایندگی های ما در تهران و کرج مراجعه کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های ایزوگام امید گستر دلیجان

ایزوگام امید گستر دلیجان به علت سبکی، انعطاف پذیری بالا و مقاومت زیاد آن، به تنهایی یک عایق کامل بوده و مناسب جهت استفاده های مختلف می باشد. سبکی و وزن کم این عایق موجب جلوگیری از ایجاد بار اضافی بر سقف ساختمان ها و سازه ها شده است که موجب می شود در برابر خطرات احتمالی ( زلزله، بمباران، تخریب و … ) خسارات جانی و مالی به مراتب کمتری را در بر داشته باشد. این ایزوگام یک عایق رطوبتی بسیار با کیفیت می باشد که در مقابل سرما و گرما کمترین تغییرات فیزیکی و شیمیایی را دارد و نصب و اجرای آن نیز موجب آلودگی هوا نمی شود و همچنین در مقابل اسیدها و نفوذ گازهای شیمیایی و همچنین اشعه یو وی مقاوم است و نصب آن سریع است و خطرات به مراتب کمتری دارد .

با توجه به اصلاح قیر به وسیله مواد پلیمری مخصوص، این نوع ایزوگام دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی شود و قابلیت انعطاف پذیری بالائی دارد.

پیمانکار رسمی نصب ایزوگام امید گستر دلیجان

برای داشتن یک عایق کاری با کیفیت و کارایی مطلوب بر روی سطوح گوناگون، علاوه بر استفاده از یک ایزوگام درجه یک، باید از خدمات حرفه ای نصب ایزوگام  نیز بهره برد.

شرکت ایزوگام نوین به عنوان پیمانکار رسمی نصب ایزوگام امید گستر دلیجان، برای ارائه ی یک عایق کاری با کیفیت و استاندارد، علاوه بر فروش این برند معتبر از ایزوگام دلیجان به عنوان برترین برند ایزوگام،  خدمات نصب و اجرای این ایزوگام را نیز در تهران و کرج توسط ماهرترین تیم ایزوگام کار در نمایندگی های خود به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان محترم ما در تهران کرج می توانند برای دریافت خدمات نصب و راه اندازی این ایزوگام بر روی انواع سطوح، با اجرت نصب مناسب به همکاران ما در این مجموعه مراجعه کنند.

تعمیر ایزوگام امید گستر دلیجان به صورت تضمینی

این برند از ایزوگام دلیجان از مواد اولیه درجه یک تولید و عرضه می شود و به دلیل کیفیت بالا و جنس مرغوبی که دارد تا چندین سال عملکرد مطلوبی داشته و نیاز به تعمیر نخواهد کرد. اما در هر صورت ممکن است پس از چند سال استفاده از آن، در برخی از قسمت ها به دلایل مختلف از جمله تابش مستقیم نور خورشید در فضاهای خارجی، دچار پوسیدگی و یا خرابی شود و یا حتی ممکن است در اثر حوادثی مانند برخورد اشیاء تیز به سطح آن و یا قرار گیری اجسام سنگین بر روی آن دچار نشتی گردد.

زمانی که  این ایزوگام در قسمت های محدودی دچار خرابی می شود، راه حل منطقی آن است که به جای تعویض کلی ایزوگام، به منظور صرفه جویی در هزینه ها، فقط قسمت های دارای خرابی و نشتی تعمیر شوند. اما برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید، پیشنهاد می کنیم که کار ترمیم و لکه گیری این ایزوگام را به یک نصاب ایزوگام ماهر بسپارید.

شرکت ایزوگام نوین آماده ی ارائه ی بهترین خدمات تعمیر ایزوگام امید گستر دلیجان به صورت تضمینی توسط ماهر ترین تیم ایزوگام کار در تهران و کرج می باشد.

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان با نصب و اجرا در تهران

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان در تهران به عواملی چون متراژ کار، میزان و نوع ایزوگام مصرفی و محل نصب آن بستگی دارد و منظور از محل نصب، محل اجرای عایق بندی از جمله: پشت بام، دیوار ها، سرویس ها و غیره می باشد.

این برند از ایزوگام دلیجان از لحاظ رویه بالایی دارای دو نوع می‌ باشد که نوع اول دارای رویه آلومینیومی و نوع دوم آن ساده می‌ باشد. نوع ساده آن در پی ساختمان ها، سرویس ها، پارکینگ ها و مکان هایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد، استفاده می‌ شود و نوع اول که دارای رویه ی آلومینیومی می باشد معمولا در پشت بام ها، دیوار ها و سرویس ها استفاده می شود.

یک قانون کلی برای انتخاب یکی از این دو نوع ایزوگام برای مصرف، این است که در اکثر موارد در صورتی که منعی برای استفاده نباشد، از نوع اول ایزوگام با رویه ی آلومینیومی استفاده می شود. اما این دو نوع ایزوگام با یکدیگر کمی تفاوت قیمت دارند و نوع ساده ی آن ارزان تر می باشد و این مورد نیز تاثیر مستقیم در تعیین قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان دارد.

مجموعه ی ایزوگام نوین این ایزوگام را با مناسب ترین قیمت و به قیمت درب کارخانه و با نازل ترین دستمزد نصب در تمامی مناطق تهران به مشتریان عرضه می کند.

هزینه ایزوگام امید گستر دلیجان در کرج

هزینه ایزوگام امید گستر دلیجان در کرج علاوه بر اینکه به عواملی چون متراژ کار، میزان و نوع ایزوگام مصرفی و محل نصب آن بستگی دارد؛ بسته به مسافت و دور یا نزدیک بودن آن نسبت به کارخانه و همچنین اجرت اجرای ایزوگام در کرج نیز متفاوت می باشد.

به طور کلی مبنا و شاخص لحاظ قیمت ایزوگام در کرج، قیمت ایزوگام در تهران با نصب و اجرا می باشد و با توجه به فاصله از تهران برآورد می گردد. اما شرکت ایزوگام نوین، این نوع از ایزوگام را در تمامی مناطق کرج با قیمت یکسان و برابر با قیمت این ایزوگام در تهران به مشتریان خود عرضه می کند.

ایزوگام امید گستر دلیجان بهترین انتخاب شماست

یکی از جمله مواردی که با توجه به آن می‌ توان به ایزوگام امید گستر دلیجان اعتماد نمود و آن را به عنوان بهترین ایزوگام دانست، بررسی کیفیت آن می باشد، به طوری که اگر عایق مورد نظر دارای کیفیت بالایی باشد، می‌ توان گفت که این برند، ایزوگام قابل اعتمادی بوده و خرید آن مشتریان را پشیمان نخواهد کرد.

این برند معتبر با سالها تجربه و ارائه خدمات در زمینه عایق های رطوبتی، بهترین برند ایزوگام با بهترین کیفیت و عالی ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد و رضایت بسیار بالای مصرف کنندگان و مشتریان کارخانه امید گستر دلیجان پشتوانه محکمی برای این ایزوگام می باشد.

آیا ایزوگام امید گستر دلیجان دارای ضمانت نامه می باشد؟

کلیه محصولات تولیدی کارخانه امید گستر دلیجان تحت پوشش بیمه دانا قرار دارند و ضمانت واقعی کارخانه، پشتوانه ای مطمئن برای تولیدات این شرکت می باشد که همین امر دلیل محکمی برای انتخاب ایزوگام سایه گستر دلیجان می باشد و موجب شده است مشتریان با اطمینان بیشتری محصولات این شرکت را انتخاب کنند. علاوه بر این شرکت ایزوگام نوین این برند از ایزوگام را در تمامی مناطق تهران و کرج، با ضمانت ۱۰ ساله به مشتریان خود عرضه می کند.

علت پایین بودن قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان اصل در شرکت ایزوگام نوین چیست؟

شرکت ایزوگام نوین توانسته است با حذف واسطه ها و همچنین با در نظر گرفتن هزینه حمل رایگان برای مشتریان خود، ایزوگام امید گستر دلیجان اصل را با پایین ترین قیمت و به قیمت درب کارخانه به مشتریان خود در تهران و کرج عرضه کند.

آیا با خرید اینترنتی ایزوگام اصل امید گستر دلیجان امکان ارسال به مناطق مختلف تهران و کرج وجود دارد؟

شرکت ایزوگام نوین امکان خرید اینترنتی ایزوگام امید گستر دلیجان  اصل را برای  مشتریان خود در تهران و کرج فراهم کرده است. کسانی که قصد خرید اینترنتی این محصول را دارند، می توانند با مراجعه به سایت این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند و در کوتاه ترین زمان و با هزینه ی حمل رایگان در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

آیا قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان در نمایندگی های ایزوگام نوین شامل تخفیف می شود ؟

بله. شما عزیزان جهت اطلاع از تخفیف فروش ایزوگام امید گستر دلیجان و قیمت به روز تابستان 1401 می توانید با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *