قیمت آسفالت کاری در کرج

شرکت ایزوگام نوین به عنوان بزرگ ترین پیمانکار رسمی انواع پروژه های آسفالت کاری در کرج، به اجرای رویه های آسفالتی در سطوح گوناگون در مناطق مختلف کرج می پردازد. از این رو با افتخار اعلام می کنیم که در این شرکت تمامی مراحل اجرای آسفالت برای سطوح گوناگون، توسط تیم آسفالتکار متخصص که دارای تجربه و مهارت بسیار بالایی در این حوزه هستند، اجرا می شوند.

از طرف دیگر، در این مجموعه علاوه بر استفاده از با کیفیت ترین مصالح و به روز ترین ابزار و تجهیزات آسفالت کاری، نهایت توجه و دقت مورد نیاز به منظور بالا بردن کیفیت پروژه، یه کار برده می شود. همکاران ما در این نمایندگی، علاوه بر ارائه ی انواع خدمات آسفالت کاری در مناطق مختلف کرج از جمله عظیمیه، کیانمهر، مهر شهر، حصارک، باغستان، شاهین ویلا، گوهر دشت، منظریه و…، انواع مصالح آسفالت کاری و مواد اولیه ی مورد نیاز این نوع پروژه ها را نیز با بهترین کیفیت عرضه می نمایند. شما عزیزان جهت اطلاع از انواع خدمات آسفالت کاری در کرج، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

انواع روش های آسفالت کاری در کرج

اجرای آسفالت کاری در کرج توسط افراد متخصص آسفالتکار کرج به روش های متفاوتی انجام می شود. انواع روش های آسفالت کاری در این شهر عبارتند از:

۱) اجرای آسفالت گرم

رایج ترین روش اجرای آسفالت در مناطق مختلف کرج، آسفالت گرم است. در این روش، پیش از حمل و پخش آسفالت توسط نیروهای ماهر آسفالت کار، سطح زیرین آسفالتکاری آماده شود. توجه داشته باشید که در روش اجرای آسفالت گرم، زیرسازی، حرف اول را می زند و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سطحی که اجرای آسفالت روی آن انجام می گیرد، باید کاملا مسطح و عاری از هر گونه گرد و غبار و آلودگی باشد و سپس پریمکت شود که در ادامه در مورد پریمکت توضیحاتی ارائه می گردد.

 پریمکت

اجرای پریمکت باید ۲۴ ساعت پیش از اجرای آسفالت کاری در کرج انجام شود. به این ترتیب که یک لایه قیر با ویسکوزیته کم از نوع mc یا sc بر روی لایهی اساس به میزان ۱ تا دو کیلو در متر مربع با دستگاه قیر پاش، پاشیده می شود. دلیل این کار نیز ایجاد چسبندگی کامل بین آسفالت و سطح زیرین آسفالتکاری در اجرای آسفالت می باشد.

۲) تک کت

تک کت نیز روش دیگری از اجرای آسفالت کاری در کرج است که از طریق پخش یک لایه بسیار نازک امولسیون قیر رقیق شده و یا مخلوط rco انجام می شود. میزان انجام آن ۳ تا ۶ کیلو در متر مربع است. نکته ای که در هنگام اجرای تک کت، نیروهای متخصص آسفالت کار باید به آن توجه داشته باشند، این است که سطح راه آلوده نبوده و هوا نیز ابری و بارانی نباشد.

۳) آسفالت سرد

آسفالت سرد نیز یک نوع دیگر از آسفالت است که از مخلوط مصالح سنگدانه‌ ای و قیر در دمای محیط ساخته می شود و عملیات پخش و اجرای آن نیز در همان دما انجام پذیر است. لازم به ذکر است که این روش اجرای آسفالت به گونه ای است که می توان مصالح آماده شده را در مسیر های طولانی حمل کرد و یا آن را در انبار ها نگهداری کرده و بعدا مورد استفاده قرار داد؛ که این مورد نیز جزء مزایای آن محسوب می شود.

نیرو متخصص آسفالتکاری در کرج

اجرای آسفالت کاری  همانطور که گفته شد باید توسط افراد متخصص آسفالت کار در کرج انجام شود. بنابراین مسئله ی اصلی د  این شرایط، یافتن نیروهای متخصص آسفالت کاری در کرج است که با بررسی شرایط و سابقه ی کاری آسفالتکاران مختلف در گذشته، می توان به میزان تخصص آن ها در این زمینه پی برد.

شرکت معتبر ایزوگام نوین با گرد آوری نیروهای آسفالت کار متخصص که دارای سابقه ای درخشان در زمینه ی انواع خدمات آسفالت کاری در کرج می باشند، به ارائه ی برترین کیفیت در پروژه های مختلف آسفالتکاری در کرج می پردازد و توانسته است بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان خود را کسب نماید.

نیرو متخصص آسفالتکاری در کرج

ترمیم رویه های آسفالتی در کرج

گاهی اوقات آسفالت اجرا شده در سطوح مختلف، بر اثر عوامل مختلفی مانند فرسايش بر اثر تردد بسیار زیاد به مرور زمان از بين رفته و در نتیجه جلوه ی نا مناسبی نیز پیدا می کند. البته این فرسایش نباید زودتر از موعد باشد، چرا که اجرای استاندارد آسفالت باید به گونه ای باشد که عمر مفید آن را در بازه زمانی مشخصی تضمین کند. با این حال در اين مواقع بهتر است به فکر ترمیم رویه های آسفالتی در کرج بود.

اما شرکت هایی که در زمينه ی اجرای آسفالت برای سطوح مختلف، فعاليت دارند، گاهی دارای تجربه و تخصص کافی در اين زمینه نیستند و متأسفانه اقدام به آسفالت کاری جديد در اين زمينه می کنند، که همان آسفالت هم با کمال تأسف ممکن است عمر کمی داشته باشد. اين عملیات غیر فنی علاوه بر تحميل هزينه های اضافی، ممکن است در زمان تخريب آسفالت به لايه های زيرين آن نيز صدمه و آسيب برسانند. بنابراین برای ترمیم و لکه گیری آسفالت در سطوح مختلف، بهتر است پروژه ی تعمیر آسفالت در قسمت خرابی ها را به یک مجموعه ی معتبر مانند ایزوگام نوین بسپارید تا از کیفیت نهایی پروژه اطمینان کامل داشته باشید.

قیمت اجرای آسفالت کاری در کرج

قیمت اجرای آسفالت کاری در کرج، با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. نیروهای متخصص آسفالت کار در کرج، با بررسی موقعیت پروژه و مواردی مانند متراژ زمین، شیب و توپوگرافی و مچنین میزان پستی و بلندی آن، نوع اجرای آسفالت کاری در کرج را تعیین می کنند. باید در نظر داشته باشید که میزان سختی آسفالت کاری نیز نسبت مستقیمی با قیمت آن دارد. از طرف دیگر کیفیت مصالح و مواد اولیه آسفالت در برآورد این هزینه ی آسفالت تأثیر زیادی دارد، به طوری که هر چه کیفیت مصالح مصرفی بالاتر باشد، هزینه ی نهایی آسفالتکاری نیز بیشتر می شود و بدیهی است که، آسفالت اجرا شده هم دارای طول عمر مفید بیشتری خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که عدم داشتن تخصص کافی در اجرای پروژه، موجب به هدر رفتن مخارج به کار برده شده در اجرای آسفالت می شود. از طرفی استفاده از مواد بی کیفیت و نا مرغوب نیز عمر آسفالت را کاهش خواهد داد. از این رو توصیه می شود که پروژه های آسفالت کاری خود را به یک شرکت آسفالتکاری خوش سابقه و مطمئن مانند شرکت ایزوگام نوین که دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه است، بسپارید. چرا که در این مجموعه همواره در اجرای پروژه ها، خدمات رسانی صحیح و اصولی، سرلوحه ی همکاران است و هزینه های دریافتی این مرکز نیز کاملا منصفانه و متناسب با کیفیت خدمات ارائه شده است.

قیمت اجرای آسفالت کاری در کرج

شرکت آسفالتکاری و پیمانکاری در کرج

شرکت آسفالتکاری و پیمانکاری درکرج اماده قرار داد با تمام شرکتهای شخصی و شرکتهای دولتی و شرکتهای ساختمانی می باشد تا با اجرای آسفالت درجه یک و بهتر و با کیفیت در کار آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت کاری در تمام مناطق کرج فردیس ملارد اندیشه مهرشهر کرج محمد شهر کرج وردآورد تهران اندیشه کردان برغان شهریار شهر قدس و تمام استان های کرج و البرز فعالیت دارد.

این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه کاری در کار آسفالت کاری و با اجرای آسفالت و همچنین در کار زیرسازی آسفالت تراکم آسفالت قیر پاشی آسفالت توکا و آسفالت بیندر آسفالت ۰۱۹ آسفالت ۰۱۲ و آسفالت مورد نظر شما در هر متراژ کاری برای تمام محوطه ها آسفالت پارکینگ آسفالت خیابان آسفالت کوچه آسفالت رمپ آسفالت پشت بام و با اجرای آسفالت دستی و همچنین با استفاده از ماشین های مکانیزه آسفالت کاری در تمام منطقه کرج و حومه کرج در خدمت شما عزیزان می باشد برای اطلاعات بیشتر با این شرکت تماس بگیرید مشاوره و بازدید رایگان می باشد

شرکت ایزوگام نوین با توجه به دارا بودن سابقه ای منحصر به فرد در زمینه ی انوع خدمات آسفالت کاری در کرج، معتبرترین و برترین پیمانکار رسمی آسفالت کاری در کرج می باشد.

برای اجرای یک آسفالت کاری اصولی و مناسب در کرج باید تمامی مراحل آسفالت کاری از مرحله ی زیرسازی تا به انتها به درستی انجام گیرد. که این مراحل عبارتند از: قیر پاشی، آسفالت کاری، کوبش، غلتک زنی و … .

در مجموعه ی ایزوگام نوین، هزینه ی آسفالت کاری در مناطق مختلف کرج، با توجه به عوامل مختلفی نظیر زیرسازی‌، تسطیح و شیب بندی‌، اجرای جدول کشی، موقعیت سطح مورد نظر و کیفیت مصالح مورد استفاده و … برآورد می شود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به آدرس نمایندگی های شرکت ایزوگام نوین در کرج، مراجعه کنید و یا این که با شماره های تماس این مجموعه تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان با کارشناسان ما مشاوره فرمایید.

Rate this post

Comments are disabled.