نصب ایزوگام روی دیوار

آسفالت در پاسداران
آسفالت در پاسداران

شرکت ایزوگام نوین با 25 سال سابقه در زمینه آسفالت خیابان ، اتوبان، کوچه، پشت بام  و پارکینگ در محدوده پاسدارندر خدمت شما همشهریان ارجمند است. با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش آسفالتکاری، اجرای آسفالت در معبر، کوچه، پارکینگ خود را در محدود پاسداران ثبت کنید. شرکت ایزوگام نوین در آماده همکاری با شرکت های مهندسی مشاور راهداری و شهرداری و استاندارای در محدوده پاسداران است.

09123495288

09353495288

هم اکنون متخصصین شرکت ایزوگام نوین با استفاده از کادر مجرب و با تجربه و با استفاده از بهترین و به روز ترین ابزار در سریع ترین زمان ممکن و با دقت بالا آسفالت کوچه ، محله و حیاط و خیابان شما همشهریان را انجام می‌دهند. آسفالت مهارت فنی تکنسین اجرایی در بحث آسفالتکاری از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل است به شما پیشنهاد می‌کینم در انتخاب شرکت مورد نظر دقت کنید. با شرکت ایزوگام نوین دیگر نگران اجرای آسفالت محله، پاکینگ، کوچه و پشت بام خود نباشید.

برای ثبت سفارش آسفالتکاری، زیر سازی آسفالت، پیمانکاری آسفالت و قیر سازی آسفالت در محدود پاسداران با ما تماس بگیرید.

09123495288

09353495288

آسفالت چیست و چه مزیت هایی دارد؟

آسفالت مخلوطی از شن و ماسه و قیر داغ یا سرد است که برای سطح مختلف معابر از اتوبان و آزاد راه گرفته تا کوچه و محله و حتی پارکینگ و پشت بام استفاده می‌شود. این مواد با استفاده از ابزارآلات و ماشین‌آلات مخصوص بر روی سطح کوبیده می‌شود.اجرای آسفالت در شرکت ایزوگام نوین به صورت مکانیزه و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات جدید و صورت می‌گیرد. مواد مورد استفاده در شرکت ایزوگام نوین در محدوده پاسداران از بهترین و با کیفیت ترین مواد هستند. کادر متخصص و با تجربه شرکت ایزوگام نوین در محدوده پاسدارن در سریع ترین زمان ممکن کار اجرای آسفالت را انجام می‌دهند.

شرکت ایزوگام نوین با استفاده از بهترین مواد و مصالح که حاصل تلاش تولید کنندگان ایرانی است اقدام به اجرای تمام مراحل آسفالت از جمله آسفالت کوچه، محله و حیاط و خیابان شما می‌کنند. از این رو با انتخاب شرکت ایزوگام نوین دیگر نگران آسفالت محله، کوچه، پارکینگ و خیابان نباشید.

برای ثبت سفارش آسفالتکاری، زیر سازی آسفالت، پیمانکاری اسفالت و قیر سازی آسفالت در محدوده پاسدارن با ما تماس بگیرید.

09123495288

09353495288

.انواع آسفالت:

انواع مختلف آسفالت چیست؟

– آسفالت  06

– آسفالت  019

– آسفالت 025

– آسفالت بیندر

– آسفالت توپکا

خدمات زیر سازی، اجرای آسفالت ، قیرپاشی آسفالت، پیمانکاری آسفالت، آسفالتکاری از جمله خدماتی است که شرکت ایزوگام نوین ما در استان تهران و البرز و محدود پاسداران در خدمت شما همشهریان تهرانی است.

 

آسفالت در پاسداران:

 

دلیل استفاده از آسفالت در معابر؟

امروزه راه‌های زیادی برای عایق کاری سطوح وجود دارد برای سطوحی مانند پارکینگ محله کوچه در مقیاس کوچک و خیابان و اتوبان در مقیاس بزرگ اسفالت ساده ترین و بهترین گزینه برای محافظت، ایمنی و زیبایی معابر است. اسفالت برای اولین بار در کشورهای اروپایی به ویژ المان مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا دانه‌های شن و ماسه بزرگ بودند و همین امر باعث بروز مشکلاتی میشد به مرور کشورها دریافتند که استفاده از شن و ماسه با دانه بندی ریزتر بهتر و به صرفه تر است و باعث می‌شود سطح آسفالت یکدست و زیباتر شود.

برای سفارش، خدمات آسفالت در تهرانپارس با شماره های زیر تماس بگیرند. شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده انواع خدمات آسفالت از جمله خاکبرداری، مسطح سازی، زیر سازی، قیر پاشی است.

09123495288

09353495288

انواع مختلف آسفالت:

  • آسفالت گرم
  • آسفالت سرد
  • آسفالت محافظتی

آسفالت گرم آسفالتی است که در آن شن و ماسه در حرارت بالا و با قیر داغ مخلوط می‌شوند و سپس مورد استفاده قرار می‌گیرند

آسفالت سرد برخلاف آسفالت گرم از قیر داغ استفاده نمی‌شود. تفاوت اسفالت سرد و گرم در این است که اسفالت گرم باید در محل مورد نظر با هم مخلوط شود ولی آسفالت سرد را می‌توان در جای دیگر مخلوط کرد و بعد به محل مورد نظر منتقل کنیم در آسفالت سرد چون دما ملاک نیست می‌توان به مرور و حتی در جای دیگری با هم مخلوط شود و سپس مورد استفاده قرار گیرد.

آسفالت محافظتی نوع دیگری از آسفالت است ضخامت این آسفالت کمتر از سایر آسفالت ها است به این دلیل که آسفالت حفاظتی به عنوان پوششی برای حفاظت از سطح به کار می‌رود. آسفالت حفاظتی را می‌توان در یک یا چند لایه قیر به همراه لایه‌ای پوششی مانند شن یا مخلوطی از هر دو به کار ببریم. این آسفالت باعث بالا رفتن عمر مفید جاده یا کوچه و یا خیابان و هر جایی که سطح آن با آسفالت پوشیده شده است می‌شود.

شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده انواع خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیز سازی، قیر پاشی آسفالت در محدوده پاسداران و استان های تهران و البرز و حومه می باشد.

09123495288

09353495288

Rate this post

Comments are disabled.