آسفالت در اسلامشهر

آسفالت در اسلامشهر
آسفالت در اسلامشهر

 

آسفالت یکی از مهمترین عناصر ساخت شهری است از این رو اجرای آن نیاز به مهارت بالایی دارد اگر اجرای آسفالت به درستی انجام نشود صدمات و خسارات بسیاری را در به دنبال دارد ، همچنین در زیبایی منظر شهری تاثیر می‌گذارد. جاده های که دارای آسفالت زیبا و یکدست هستند نسبت به جاده هایی که آسفالت شکسته و ترک برداشته و ناموزون دارند از زیبایی بیشتری برخوردار هستند آسفالت شکسته ترک برداشته و ناموزون به وسایل نقلیه و حتی عابرین پیاده آسیب و خسارت وارد می‌کند.
شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفالت در محدود اسلامشهر و استان تهران و البرز است هم اکنون می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش خدمات اجرای آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت خود را ثبت کنید.
09123495288
09353495288
آسفالت چیست و چه کارایی دارد؟
آسفالت به عنوان لایه ای از قیر و سنگدانه های ریز روی سطوح خیابان، کوچه، محله، پارکینگ و پشت بام نصب می‌شود. دلیل استفاده از آسفالت مسطح کردن سطوحی از قبیل کوچه، خیابان و پارکینگ است به این منظور باید معبر را ابتدا از سنگ های و زباله و شیشه و غیره پاک کنیم و حتی میزانی از خاک را برداریم در مرحله بعد سطح را با استفاده از قلتک های بزرگ خاک یکدست می‌کنیم در مرحله بعد آسفالت را که با روش‌های مختلف و بنا بر نوع استفاده و هدف از آسفالت روی سطح میریزند شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفالت، اجرای اسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر پاشی در محدوده اسلامشهر است
شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفالت در محدود اسلامشهر و استان تهران و البرز است هم اکنون می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش خدمات اجرای آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت خود را ثبت کنید.
09123495288
09353495288
انجام کلیه کارهای آسفالت کار و تعمیر آسفالت در شرکت ایزوگام نوین خوب است بدانید شرکت‌های بسیاری در استان تهران و البرز و حومه به ویژه در محدوده اسلامشهر وجود دارند از این رو انتخاب شرکتی که در غالب چارچوب های و استاندارهای حرفه ای اجرا کند کار مهم و پیچیده ای است باید بدانیم چه شرکتی در آسفالت کاری و خدمات آسفالت فعالیت مستمر دارند اما باید توجه داشته باشید صرفا فعالیت در این حوزه و داشتن تجهیزات و ماشین آلات فنی لازم نیست . در زمینه آسفالت داشتن تجربه حرف اول را میزند و از آنجایی که شرکت ایزوگام نوین در این زمینه سابقه زیادی دارد می‌توانید با اطمینان خاطر اقدام به ثبت سفارش در محدوده اسلامشهر و استان تهران و البرزکنید.

 

آسفالت در اسلامشهر:

شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفالت در محدوده اسلامشهر و استان تهران است شما می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارش خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت و … را به ما بسپارید هم اکنون تماس گرفته و بدون فوت وقت سفارش خود را ثبت کنید.
09123495288
09353495288
خدماتی که شرکت ایزوگام نوین در محدوده اسلامشهر ارائه می‌دهد شامل:
1-اجرای آسفالت خیابان
2-اجرای آسفالت بزرگراه، اتوبان، آزاد راه
3-اجرای آسفالت کوچه
4-اجرای آسفالت محله
5-آجرای آسفالت پارکینگ و حیاط و بشت بام
خدمات آسفالت در محدوده اسلامشهر و استان تهران و البرز با کیفیت عالی و درجه یک و کادر مجرب و متخصص آماده همکاری و پذیرش نمایندگی در شهر تهران و البرز در خدمت شماست. شرکت ایزوگام نوین تنها با یک تماس می‌توانید مشاوره رایگان بگیرید.تیم آسفالت کاری شرکت ما متشکل از افراد باتجربه و که سالها در این زمینه تجربه کسب کرده اند اگر به دنبال اجرای آسفالت با کیفیت عالی و بدون نقض هستید با ما تماس بگیرید تکنسینهای ما در شرکت ایزوگام نوین در محدوده اسلامشهر و استان تهران و البرز آماده ارائه خدمات آسفالت به شما همشهریان عزیز هستند.
09123495288
09353495288
هزینه اسفالت چگونه محاسبه می‌شود.
هزینه آسفالت کاری با استفاده از تعرفه های مشخصی محاسبه می‌شود آسفالت خوب و با کیفیت گران تر است. همچنین معبری که آسفالت می‌شود اگر سنگلاخی باشد به دلیل هزینه و زمانی که صرف خاکبرداری و زیر سازی و سایر عملیات آسفالت کاری گران تر می‌شود .
هزینه خاک برداری: در این مرحله باید خاک معبر یا محل مورد نظر تا عمق 10 الی 15 سانتی متر خاکبرداری شود. بسته به میزان سختی و تعدا روزهایی که این امر زمان میبرد هزینه خاکبرداری محاسبه می‌شود. خاکبردای محل به صورت دستی و ماشینی صورت می‌گیرد.
هزینه زیر سازی: که شامل مسطح و یکدست کردن زمین است در این مرحله با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص اقدام به صاف کردن و یکدست کردن خاک می‌کنند.
هزینه پخش و کوبیدن که با ضخامت 10 الی 15 سانتی متر انجام می‌شود
4- هزینه روسازی: شامل پریکمت با اندود زدایی و نفوذ قیر ام سی ، امولوسیون است این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است.
. شما می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارشات خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت خود را ثبت کنید شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفالت در محدوده اسلامشهر هر روز هفته حتی روزهای تعطیل در خدمت شما همشهریان تهرانی و البرزی به ویژه محدوده اسلامشهر است با اطمینان خاطر اجرای آسفالت خود را به ما بسپارید هم اکنون با شماره های زیز تماس گرفته و بدون فوت وقت سفارش خود را ثبت کنید.
09123495288

09353495288

Rate this post

Comments are disabled.