نمایندگی ایزوگام در وردآورد با هزینه مناسب ، توسط شرکت ایزوگام نوین انجام می شود . قیمت ایزوگام با توجه به مواد اولیه که تولید می شود متفاوت می باشد و ایزوگام بام شما را به صورت کلی و جزئی انجام می دهد .با نمایندگی ایزوگام در ورداورد برای  دانستن این موارد در مورد ایزوگام همراه باشید :

۱ . ایزوگام از برند با کیفیت و معتبر تهیه شود .
۲ . نصب ایزوگام باید توسط نصاب ماهر انجام شود .
۳ . محل نصب باید تمیز باشد .
۴ . محل نصب اگر آسفالت باشد باید ترکهای آن را با قبر پر کرد .
۵ . ایزوگام باید با قیر پلیمری پلاستیکی تولید شده باشد .
۶ . هنگام نصب ایزوگام باید هوا صاف و آفتابی باشد .

نصب ایزوگام باید با حوصله و بدون کوچکترین کوتاهی آب بندی شود . سطح پشت بام باید قبل از ایزوگام کاملا صاف باشد و قبل از ایزوگام تمام ناهمواری و صاف نبودن برطرف شود . اما اگر سطحی دچار این ناهمواری ها بود از خمیرهای پرایمر یا آستری برای زیر سازی می توان استفاده کرد . البته پرایمر تنها زیر ساز ایزوگام نیست ، از قیر مذاب هم می توان به عنوان زیر ساز ایزوگام استفاده کرد. وقتی موادی مانند چربی و سنگ ریزه و …روی سطح محلی که قرار است روی آن را ایزوگام کنیم وجود داشته باشد باعث می شود که ایزوگام به خوبی نصب نشود و در آینده نزدیک مشکلاتی نظیر ترک برداشتن و جدا شدن از سطح برای آن ایجاد شود . نصب ایزوگام باید کاملا به صورت استاندارد و اصولی صورت بگیرد . قبل از نصب ایزوگام ، کف باید تمیز شود. اگر محل عایق شراطیش خوب نباشد باید زیر سازی شود . زیر سازی به معنی آماده سازی و ایجاد زیر ساخت برای کاری انجام می شود . که در برخی مواقع نیز برای نصب ایزوگام نیاز به زیر سازی و ایجاد زیر ساخت مناسب است . ایزوگام چیست ؟ ایزوگام پوششی مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی که بر اثر گرما بر بام چسبیده می شود و باعث می شود آب و رطوبت به محیط زیر نفوذ پیدا نکند . عمر تقریبی ایزوگام ۱۰ سال می باشد .

لایه های تشکیل دهنده ایزوگام از رو به کف به این صورت می باشد :

۱ . لایه پلی اتیلن یا فویل آلومینیم
۲ . بافت
۳‌ . پلی آستر
۴ . مواد افزودنی ویژه

در ایزوگام لایه های به کار رفته به دو دسته تقسیم می شود :

۱ . ایزوگام یک لایه : این نوع ایزوگام نسبت به نوع دو لایه ظریف تر و انعطاف پذیری بیشتری دارد .
۲ . ایزوگام دو لایه : این نوع ایزوگام ضخیم تر از نوع یک لایه و استحکام بیشتری دارد .
ایزوگام بر اساس پوشش آلومینیومی روی آن به سه دسته تقسیم می شود :
۱ . ایزوگام با روکش آلومینیومی در جاهایی که تابش مستقیم نور آفتاب است به کار می رود .
۲ . ایزوگام بدون روکش آلومینیوم بیشتر جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی ، پی و …به کار می رود .
۳ . ایزوگام با روکش سنگ ریزه : از این ایزوگام بیشتر در مکانهایی که تردد بالا وجود دارد به کار می رود و با توجه به رنگی بودن سنگ ریزه های آن جلوه بسیار زیبایی ایجاد می کند .

ایزوگام نوین یک مشاوره حرفه ای است که شما را در زمینه ایزوگام شما را راهنمایی می کند تا با خیالی آسوده بام محل خود را از هر گونه نم و رطوبت ایمن کنید.با نمایندگی ایزوگام در ورداورد همراه باشید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *