مجموعه ایزوگام نوین به عنوان نمایندگی رسمی انواع خدمات ایزوگام در شاهین ویلا، کلیه خدمات مربوط به فروش ایزوگام، نصب و اجرا و همچنین تعمیرات ایزوگام، آسفالت کاری، قیرگونی و … را به همراه ضمانت نامه و بیمه نامه برای مشتریان عزیز در این منطقه به انجام می رساند. از جمله برندهای ایزوگام درجه یک که در نمایندگی های این مجموعه به منظور اجرای خدمات ایزوگام ارائه می گردد، می توان به ایزوگام دلیجان، ایزوگام پشم شیشه ایران، ایزوگام امید گستر دلیجان، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، ایزوگام سایه گستر دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام صدف بام دلیجان، ایزوگام سایبان شرق، ایزوگام آذربام تبریز و… با قیمتی بسیار مناسب اشاره کرد.

شما عزیزان ساکن در قسمت های مختلف شاهین ویلا اعم از خیابان شهید کشوری، خیابان مطهری، خیابان توحید، بلوار شهید رجایی، خیابان ولیعصر، خیابان فکوری، بلوار سربازان گمنام، خیابان ابن سینا و … می توانید برای دریافت انواع خدمات عایق کاری با کیفیت بالا به هر یک از نمایندگی های این شرکت در شاهین ویلا مراجعه فرمایید.

فروش انواع ایزوگام در شاهین ویلا با ضمانت نامه ۱۰ ساله

اهالی محترم ساکن در شاهین ویلا توجه داشته باشید که کیفیت مواد اولیه ی استفاده شده در انواع ایزوگام تولیدی، نقش موثری در کیفیت نهایی ایزوگام مورد نظر دارد. به طوری که هر چه مواد اولیه ی برند مورد نظر مرغوب تر و با کیفیت تر باشد، محصول نهایی تولید شده نیز یک ایزوگام درجه یک و استاندارد خواهد بود. البته استفاده از متریال درجه یک در تولید ایزوگام، ناگزیر موجب بالا رفتن قیمت ایزوگام تولیدی نیز می شود. اما این شرکت به عنوان یک مرکز پخش معتبر ایزوگام، به شما پیشنهاد می دهد که در هنگام خرید ایزوگام، به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت پایین ایزوگام نکنید؛ چرا که ایزوگام یکی از مهم ترین و اصلی ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید که بی توجهی به کیفیت آن ممکن است در آینده خسارات جبران ناپذیری را برای شما حاصل کند.

مجموعه ایزوگام نوین، با حذف واسطه ها و هزینه های اضافی اقدام به فروش انواع ایزوگام در شاهین ویلا با ضمانت نامه ۱۰ ساله و با کمترین قیمت برای همشهریان ساکن در این منطقه نموده است. بنابراین شما عزیزان می توانید عایق مورد نظر خود را از نمایندگی های این مرکز با کمترین هزینه و به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

نصب و اجرای ایزوگام در شاهین ویلا به صورت تضمینی

شما ساکنین محترم شاهین ویلا که قصد عایق کاری ایزوگام ساختمان خود را دارید، حتما باید به این نکته ی مهم و کاربردی توجه داشته باشید که بهره مندی از نصابان حرفه ای و ایزوگام کارهای با تجربه، به علت حساسیتی که چگونگی نصب ایزوگام دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجموعه ی ایزوگام نوین به عنوان برترین نمایندگی ایزوگام در کرج که مجری برترین برند های ایزوگام همراه با خدمات پس از فروش در کرج می باشد، اقدام به ارائه ی انواع خدمات نصب و اجرای ایزوگام در شاهین ویلا به صورت تضمینی نموده است. این شرکت تمامی خدمات نصب و اجرای ایزوگام را بر روی انواع سطوح از جمله نصب ایزوگام در پشت بام، نصب ایزوگام  روی دیوار ، نصب ایزوگام سرویس بهداشتی، نصب ایزوگام روی شیروانی و غیره با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط افراد ایزوگام کار متخصص برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

انواع خدمات تعمیر ایزوگام در شاهین ویلا توسط ایزوگام کار مجرب

 انواع خدمات تعمیر ایزوگام در شاهین ویلا توسط ایزوگام کار مجرب نیز از جمله خدمات عرضه شده توسط شرکت ایزوگام نوین به مشتریان خود در این منطقه می باشد. اگر شما مطلع شدید که ایزوگام پشت بام و یا هر قسمت دیگر از ساختمان شما دچار فرسودگی و یا خرابی شده است و موجب نشتی و نفوذ رطوبت به داخل آن گردیده است، باید در اسرع وقت و هر چه سریع تر جهت ترمیم و لکه گیری آن اقدام نمایید تا سبب ایجاد خسارت و هزینه های سنگینی برای شما نشود. تیم ایزوگام کار فنی و متخصص ما در این شرکت معتبر، در این زمینه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

شما می توانید با تماس با هر یک از شماره های این مرکز، از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. همکاران ما پس از بازدید از مکان مورد نظر و نشتی یابی، بر اساس میزان و نوع آسیب دیدگی عایق ایزوگام، اقدامات لازم را جهت تعمیر و لکه گیری ایزوگام انجام خواهند داد. بدین ترتیب شما با کمترین هزینه، می توانید کارایی ایزوگام مورد نظر خود را به بالاترین کیفیت برسانید.

قیمت انواع ایزوگام در منطقه شاهین ویلای کرج

در مورد قیمت ایزوگام در منطقه شاهین ویلای کرج، می توان گفت که هزینه ی ایزوگام در این منطقه به طور کلی بر اساس متراژ محل مورد نظر با توجه به متراژ رول های ایزوگام مصرفی به متر مربع محاسبه می شود. اما علاوه بر این جنس و نوع ایزوگام و همچنین شرایط سطحی که قرار است عایق کاری شود نیز بر قیمت ایزوگام تاثیر می گذارد. به عنوان مثال قیمت ایزوگام طرح دار، ایزوگام فویل دار و بدون فویل، ایزوگام یک لایه و دولایه، ایزوگام مایه، ایزوگام سنگریزه ای، ایزوگام استخر و… همگی با یکدیگر متفاوت می باشند.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت روز ایزوگام، اجرت نصاب ایزوگام می باشد که شرکت ایزوگام نوین در این راستا قیمت روز ایزوگام در این منطقه را با نازل ترین دستمزد برای اهالی محترم آن ارائه می کند. شما اهالی محترم این منطقه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ی قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۱ با همکاران ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به نمایندگی های این شرکت مراجعه فرمایید.

خدمات آسفالت کاری در منطقه شاهین ویلا

شرکت ایزوگام نوین با بهره گیری از تجربیات موفق و چندین ساله ی خود در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی در کرج، تمامی خدمات آسفالت کاری در منطقه ی شاهین ویلا را با کارایی بسیار بالا به انجام می رساند.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات آسفالتکاری در این منطقه توسط آسفالتکارهای فنی و با تجربه به صورتی کاملا حرفه ای و همچنین با استفاده از تجهیزات پیشرفته اجرا می شوند.

برخی از این خدمات آسفالت کاری در این منطقه عبارتند از:

  • پخش آسفالت بر روی سطوح مختلف به طور مکانیزه، با استفاده از ماشین آلات سنگین راهسازی و روسازی
  • محوطه سازی
  • اجرای آسفالت کاری در مکان های کوچک به صورت دستی به وسیله ی نیرو های آسفالت کار مجرب در این منطقه
  • زیرسازی و همچنین تسطیح و شیب بندی سطح مورد نظر جهت اجرای آسفالت
  •  خدمات ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت هایی که آسفالت دچار خرابی شده است

لازم به ذکر است که این شرکت به جهت تجربه ی بالایی که دارد، در ارائه خدمات به مشتریان خود، علاوه بر کیفیت خدمات، صرفه ی اقتصادی مشتریان را نیز در نظر می گیرد و در این راستا بنا بر شرایط پروژه، برای آسفالت کاری در جاده ها، باند فرودگاه و … از تراشه های آسفالت درجه یک نیز استفاده می کند.

شما می توانید انواع خدمات آسفالتکاری در این منطقه را با مناسب ترین قیمت از همکاران ما در این مجموعه دریافت کنید.

قیرگونی در شاهین ویلا توسط تیم قیرکار ماهر

 از دیگر خدمات نمایندگی ایزوگام نوین، قیرگونی در شاهین ویلا توسط تیم قیرکار ماهر می باشد. انواع مختلف این خدمات عبارتند از:

  •  اجرای قیر گونی در انواع سطوح از جمله قیرگونی سرویس بهداشتی با استفاده از متریال درجه یک قیر و گونی
  • ترمیم قیرگونی توسط قیرکار مجرب
  • تعویض قیرگونی کهنه و فرسوده
  •  اجرای زیر سازی برای انجام قیرگونی بر روی سطوح مختلف
  •  قیر پاشی اولیه در زیر کار ایزوگام برای سطوحی که قیر پاشی نیاز دارند

نا گفته نماند که این شرکت معتبر، برترین خدمات قیرگونی در کرج را از لحاظ اقتصادی با مناسب ترین هزینه و دستمزد برای مصرف کنندگان گرامی در این منطقه به انجام می رساند.

در هنگام خرید انواع ایزوگام از شرکت ایزوگام نوین در شاهین ویلا، چگونه می توان از کیفیت ایزوگام خریداری شده و اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد؟

توجه داشته باشید که تمامی ایزوگام های ارائه شده در این شرکت در منطقه شاهین ویلا، در کارخانه های معتبر ایزوگام و با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته و به روز و پرسنل خبره و با تجربه و مهمتر از همه، با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک تولید می شوند.

با توجه به اینکه این شرکت یک مجموعه ی معتبر با سابقه درخشان می باشد، فروش انواع برندهای ایزوگام استاندارد و با کیفیت در این شرکت، مستقیماً از انبار کارخانه و یا انبار شرکت صورت می گیرد و تمامی واسطه ها حذف شده اند. علاوه بر این در هنگام خرید می توانید برای اطمینان از اصل بودن ایزوگام خریداری شده، به نشان ملی استاندارد که بر روی بسته بندی رول های ایزوگام حک شده است، توجه فرمایید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *