ایزوگام در ونک

ایزوگام در ونک
ایزوگام در ونک

نصب و اجرای ایزوگام در ونک

برای نصب ایزوگام در ونک می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید.

برای مشاوره دیگر خدمات ایزوگام شامل هزینه ایزوگام، انواع ایزوگام، نحوه نصب ایزوگام و … می‌توانید با شماره 09123495288 و 09353495288 تماس  بگیرید.

نصب ایزوگام پلیمری در ونک:

نوعی از ایزوگام با درصد قیر ۶۰ الی ۷۰ درصد می باشد و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه ها به دست می آید. مواد به کار رفته در ساخت این نوع ایزوگام عبارتند از قیر با خلوص بالا، پلی استر، تیشو، لایه آلومینیوم، پودر تالک، پوشال پلاستیکی و … ترکیب این مواد در دستگاه های ساخت پلیمر مخلوط شده و به مایع تبدیل می‌شود که به‌عنوان شیره ایزوگام از آن نام می‌برند.

برای نصب و اجرای ایزوگام در ونک می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید. 09123495288 و 09353495288

نصب ایزوگام دمیده در ونک:

مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع ایزوگام قیر است که برای تهیه آن داخل نفت کوره ای هوا می دمند.

ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام پلیمری از کیفیت پایین تری برخوردار است. به همین دلیل از آن در ساخت پوشش های بام و باطری اتومبیل و نظیر آن استفاده می شود.

اجرای ایزوگام یک لایه و دو لایه در ونک:

ایزوگام ها را برحسب دارا بودن تعداد لایه های مختلف به دو دسته تک لایه و دولایه تقسیم می‌کنند.

بدیهی است ایزوگام های تک لایهظرافت و انعطاف پذیری بیشتری دارد در حالی که ایزوگام دو لایه از پلی استر ضخیم با استحکام بالا ساخته شده

نصب ایزوگام EPDM در ونک:

این غشاء انعطاف پذیر لاستیکی یک لایه مصنوعی است که در هوای سرد و گرم دوام دارد.
به طور کلی اگر بخواهید از ایزوگام استفاده کنید، باید بدانید که ایزوگام ها دارای دو گروه هستند که بر اساس ماده اصلی ساخته شده از آن ، لایه های به کار رفته و روکش های شان تقسیم می‌شوند.

برای نصب و اجرای ایزوگام در ونک می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید. 09123495288 و 09353495288

ایزوگام دلیجان در ونک

شرکت ایزوگام نوین با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب بهترین خدمات، تولید و نصب ایزوگام و عایق های رطوبتی در ونک را ارائه می دهد. متخصصین ایزوگام نوین آماده تولید و نصب هرگونه عایق رطوبتی و ایزوگام می باشند. ما با استفاده از بهترین عایق کاران اقدام به نصب ایزوگام و عایق در رطوبتی می کنیم و کار خود را با ضمانت کتبی به مشتری ارائه می دهیم. شرکت ایزوگام نوین خدمات متنوعی دارد که این خدمات متنوع و فراوان شرکت ایزوگام نوین باعث رضایت و جذب مشتریان متعدد شده است. نصب ایزوگام در ونک، نصب انواع عایق های رطوبتی، نصب ایزوگام سقف در ونک، نصب ایزوگام کف و دیوار در ونک، کف استخر، ایزوگام کاری پی ساختمان در ونک، نصب ایزوگام سوله و سالن های بزرگ

ایزوگام در ونک:

 

اجرای و نصب ایزوگام bpp در ونک:

عایق رطوبتی ایزوگام بر پایه قیر 60/70 (BPP) در دو نوع ساده و با روکش فویل آلومینیوم تولید میگردد.

ایزوگام ساده در مواردی که روی عایق پس از نصب پوشش داده میشود مناسب است.

ایزوگام دارای روکش فویل آلومینیوم در مواردی که عایق بدون پوشش دیگر نصب میشود کاربرد داشته و فویل آلومینیوم ضمن زیبایی سطح کار باعث انعکاس اشعه UV خورشید و همچنین کاهش جذب گرما در سقف یا دیوار ساختمان میگردد.

ایزوگام چیست؟

ایزوگام کردن سطح، استفاده از لایه ای از مواد غیر قابل نفوذ است که مانع از نفوذ آب می شود.
ماده اصلی به کار رفته در این ایزوگام قیر می باشد، اما برای تولید ایزوگام از الیاف تیشو، الیاف پلی استر، فویل آلومینیومی و مواد پلیمری دیگر نیز استفاده می شود که این مواد در کنار یکدیگر یک لایه محکم تشکیل می دهند که جلوی نفوذ آب را می گیرند.

به عنوان مثال زیر زمین ساختمان که مستقیماً با سطح زمین در تماس است مستعد نفوذ آب می باشد، اطراف ساختار ساختمان، آشپزخانه، توالت و حمام، بالکن خانه ها، استخر آب که عمدتاً نشت در آن وجود دارد و غیره به ایزوگام احتیاج دارند.
اما استفاده عمده ایزوگام در پشت بام منازل می باشد که باعث مقاوم سازی آن می شود.

برای نصب و اجرای ایزوگام در ونک می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید.

برای مشاوره دیگر خدمات ایزوگام شامل نصب قیرگونی، نصب آسفات، نحوه نصب ایزوگام و … می‌توانید با شماره 09123495288 و 09353495288 تماس  بگیرید.

فواید نصب ایزوگام در ونک

  •  جلوگیری از رطوبت وارده بر سطوح مختلف مانند بام منزل یا ساختمان
  •  سبکی وزن
  •  قیمت مقرون به صرفه و مناسب
  •  افزایش سرعت انجام کار
  •  قابلیت انعطاف پذیری و حالت پذیری
  •  نصب روی تمامی سطوح آسیب دیده حتی در ارتفاع های زیاد
  •  مقاومت در برابر کشش
  •  مقاومت در برابر آسیب دیدگی
  •  مقاومت در برابر یخ زدگی و نفوذ به لایه های زیرین سطوح
  •  ایجاد سطح کاملا صاف و یکدست

شرایط نصب

  • نصب ایزوگام باید در هوای بدون بارندگی وحتی افتابی صورت گیرد.
  • نصب ایزوگام باید در محیطی ارام وبدون وزش باد صورت گیرد.
  • سطح زیر ایزوگام باید خشک باشد وحتی سطح نم دار هم نباشد.
  • سطح زیر ایزوگام باید عاری از خاک وگردوغبار باشد.
  • در سطح های در معرض نور افتاب از ایزوگام های فویلدار استفاده کنیم ودر سرویس های بهداشتی از ایزوگام های ساده وبدون فویل استفاده شود.
  • ایزوگام را طوری نصب کنیم که مابین ایزوگام وسطح هوا و یا زیر ایزوگام وسطح خالی نماند .
  • از ایزوگام های تک لایه وقیر دمیده استفاده نکنیم و وزن ایزوگام باید حداقل ۴۲ کیلوگرم باشد.

بهترین فصل برای نصب و اجرای ایزوگام 

بهترین فصل برای نصب ایزوگام فصل تابستان است . فصل تابستان به دلیل داشتن هوای گرم و خشک موجب از بین رفتن رطوبت ناشی از بارندگی ها می‌شود در نتیجه موجب چسبندگی بالا سطح ایزوگام به پشت بام می‌شود و از کندن زود هنگام آن از پشت بام جلوگیری میکند . باید توجه کرد که سطح خیس و مرطوب پشت بام باعث خوب نچسبیدن سطح ایزوگام به پشت بام می‌شود و اگر ایزوگام به خوبی به سطح پشت بام نچسبد موجب ایجاد شکاف بین لایه های ایزوگام می‌شود و باعث نفوذ رطوبت به سطح داخلی سقف و نم زدگی نمای داخلی منزل و سست شدن دیوارها می‌شود بعد از فصل تابستان در روزهای اول پاییز هم می‌توان پشت بام را ایزوگام کاری کرد ولی در بهترین حالت همان ایزوگام کردن در فصل تابستان میباشد.

ایزوگام در ونک

برای نصب ایزوگام در ونک می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید.

برای مشاوره دیگر خدمات ایزوگام شامل هزینه ایزوگام، انواع ایزوگام، نحوه نصب ایزوگام و … می‌توانید با شماره 09123495288 و 09353495288 تماس  بگیرید.

4.6/5 - (7 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *