آسفالت در فردیس

آسفالت در فردیس
آسفالت در فردیس

در گذشته که هنوز آسفالتی در کار نبود جاده را با سنگ و خاک فرش می کردند که خاک بکار رفته در این طراحی نفوذ پذیر بود و باعث نفوذ آب به آن و شل شدن بافتش و سخت شدن رفت و آمد می شد.

در ادامه با گسترش شهرنشینی و افزایش تعداد خودروها نیاز مردم به یک پوشش بادوام و نفوذ ناپذیر بیشتر می‌شد و چه پوششی بهتر از آسفالت.در نتیجه این مشکلات زمینه‌های ساخت آسفالت شدند.

پس از تولید آسفالت و شناختن کاربرد آن از آن علاوه بر جاده‌سازی در پشت بام، بستن ریل و غیره استفاده می‌شد. اما برای پشت بام گزینه مناسبی نبود چرا که آسفالت به دلیل ناهمواری ها و رنگ تیره که دارد گرمای خورشید را جذب خود می‌کند.

بنابراین باعث گرم شدن خانه می شود همانطور که میدانید آسفالت سه نوع دارد آسفالت گرم سرد و حفاظتی آسفالت گرم قطعاً نسبت به دو آسفالت دیگر گرمای بیشتری جذب می کند.

این روند جذب گرما و اگر ادامه پیدا کند جزیره های گرمایی به وجود می آیند.جزایر گرمایی باعث گرم شدن بیش از حد منطقه و آلودگی هوا می شوند. یکی از راهکارهای جلوگیری از به وجود آمدن جزایر گرمایی استفاده از آسفالت سرد به جای آسفالت گرم است ؛زیرا آسفالت سرد گرمای کمتری را جذب میکند.

 

آسفالت در فردیس:

آسفالت رنگی:
آسفالت رنگی رنگ های متنوعی دارد و از نظر کیفیت از آسفالت معمولی به مراتب در رتبه بالاتری قرار دارد.

از آسفالت رنگی در جایگاه های گردشگری استفاده می کنند و تا علاوه بر زیبایی بخشی به مکان باعث جذب گردشگر های زیادی شود. به علاوه از آسفالت رنگی در ساخت زمین‌های مسابقات مانند مسابقات دو و میدانی دوچرخه سواری و اتومبیلرانی استفاده می شود.

روسازی آسفالت:
راه ها و آسفالت ها را،روسازی می کنند تا ایمنی کافی برای رفت و آمد در سطح راه ها به وجود بیاید و همچنین اشکالات آنها برطرف شود.

روسازی با استفاده از سه نوع ترکیب انجام می شود که آسفالتکار برای روسازی باید یکی از آنها را انتخاب کند.
ترکیب بدست آمده از بتن و آسفالت
روسازی با آسفالت
روسازی با بتن
هر کدام از ترکیبات نامبرده شده به صورت یک لایه یا چند لایه بر روی جاده پخش می شوند.

خرابی های آسفالت:
مشکلاتی که آسفالت دارد دو نوع هستند؛ خرابی سازهای و خرابی سطحی.خرابی سطحی وقتی ایجاد می‌شود که سطح روی آسفالت ناهموار شود و خرابی سازه ای به کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در تهیه آسفالت برمی‌گردد؛ اینکه چقدر این مواد باکیفیت هستند تا بتوانند در برابر آسیب‌ها دوام بیاورند.

هنگامی که آسفالت دچار ترک یا آسیب دیدگی می‌شود بهتر است هر چه زودتر اقدام به رسیدگی کنید تا تبدیل به یک معضل بزرگ نشود و خطرات مالی یا جانی در پی نداشته باشد.

قیمت آسفالت:
شرکت ایزوگام نوین در تلاش است تا آسفالت ها و دیگر عایق ها را با کیفیتی عالی و البته قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند.

در قیمت آسفالت عوامل مختلفی از جمله نوع آسفالت،کیفیت مواد اولیه ی بکار رفته در تولید،مرغوب بودن یا نامرغوب بودن محصول و….. بستگی دارد و همین وابستگی ها باعث میشود تا قیمت آسفالت تغییر کند و همواره یک اندازه نباشد.

شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت به روز آسفالت ها به شرکت ما مراجعه کنید و یا با برقرای تماس تلفنی با مشاورین شرکت ما از قیمت ها مطلع شوید.

خدمات آسفالت:
شرکت ایزوگام نوین با کمک افراد ماهر و کارآزموده در زمینه‌های اجرای آسفالت و دیگر خدمات آسفالت کاری با مناسب ترین قیمت و به صورت دقیق و اصولی زیر نظر کارشناسان تمامی خدمات خود را به شما مشتریان عزیز ارائه می کند.

هم اکنون می توانید از صفر تا صد کارهای خود را به ما بسپارید و نگران هیچ چیز نباشید. این شرکت آماده خدمت رسانی به تمامی ارگانهای دولتی و خصوصی می باشد.

شرکت ما همچنین ارائه کننده خدمات دیگری مانند:
نصب ایزوگام ها
اجرای قیرگونی
ارائه ضمانت نامه و بیمه نامه محصولات
ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب
داشتن علامت استاندارد در تمامی محصولات
خدمات دهی به تمامی مناطق تهران و حومه
داشتن کادر حرفه ای برای انجام کارها
رسیدگی به درخواست های شما در 24 ساعت شبانه روز

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *