آسفالت در مهرشهر

آسفالتکاری در مهرشهر
آسفالتکاری در مهرشهر

آسفالتکاری در مهرشهر
آسفالت های جدید را ،سیمان آسفالت می گویند ، این آسفالت ها سنگ و ماسه را محکم به هم می چسبانند و جایی را با آن فرش می کنند که آب درون آن نفوذ نکند.
سیمان آسفالت در زیر فشارهای زیاد به جای آن که مانند سنگ بشکند خم می شود و حالت کشسانی دارد.
آسفالت های سنگین برای زمین فرودگاه هایی به کار می رود که ممکن است هواپیمایی به وزن 100 تن روی آن بنشیند یا برای شاهراه هایی که کامیون های 30 تنی یا بیشتر می خواهند روی آن بگذرند.

آسفالت چیست؟
آسفالت ماده ای به رنگ های سیاه تا قهوه ای و جامدی شكننده هستند که
در زمین به صورت مایع، جامد و قسمتی هم به صورت نیمه جامد ییدا می شود. آسفالت شامل موادی است که مولکول های آن دارای کربن و بسیار قطبی هستند.

شرکت ایزوگام نوین با استفاده از تجربه و توانایی افراد مهارت دیده و کارآزموده در زمینه ی آسفالت کاری در مهرشهر آماده عرضه خدماتی مانند آسفالت، ایزوگام ، قیرگونی ، لکه گیری آسفالت و …. با مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان با سال ها تجربه ی موفق در زمینه عرضه خدمات
می باشد .
هم اکنون با شرکت ایزوگام نوین تماس بگیرید و کلیه امور خود را به ما بسپارید.ما به بهترین شکل ممکن کلیه امور آسفالت در مهرشهر را به اتمام می رسانیم.هم چنین شرکت ایزوگام نوین آماده ارائه خدمات به شهرداری ها و ارگان های دولتی و خصوصی نیز می باشد.

بهترین قیمت
تمام تلاش و سعی شرکت ایزوگام نوین تهران در این بوده تا کمترین و بهترین قیمت ممکن را برای شما عزیزان در نظر بگیرد تا کاری انجام دهد در شان و منزلت شما مشتری گرامی با کمترین قیمت.

انواع معایب و آسیب دیدگی های راه های آسفالته:
خرابي ها به دو نوع تقسیم می شوند:
خرابی های بنيادي(سازه اي) و خرابي هاي سطحي(كاركردي)

نوع سطحي، در مواقعی رخ می دهند که روسازي توانایی باربري دارد اما به دلیل ناهموار شدن سطح روسازي امكان بهره برداري از آن به سختي امكان پذير است.خرابی بنيادي در مواقعی اتفاق می افتد كه سیستم روسازي به دلیل نداشتن قدرت باربري كافي در اثر بارهاي وارده و صدمه ديدن، ديگر قادر به تحمل بارگذاري بيشتر بدون افزايش خرابي نباشد.

سایر این خرابی ها به دسته عمده تقسیم بندي می شوند:
ترکها
تغییر شکل ها
اضمحلال

 

آسفالتکاری در مهرشهر:

مهم ترین عوامل موثر در خرابی و خسارت راه ها و سطوح آسفالتی عبارتند از:

میزان ترافیک
نوع وسایل نقلیه که عبور می کند
شیوه ی ساخت راه و اجرای فنی و اصولی کلیه ی مراحل ساختمان لایه های راه شامل: خاکبرداری های اولیه خاک های کم مقاومت و تراکم زمین طبیعی، اجرای لایه های زیراساس، اساس و در بعضی موارد بلک بیس، لایه رویی و در نهایت لایه های آسفالتی سطح راه یعنی بیندر و توپکا.
نوع خاک مکان احداث راه
شرایط آب و هوایی و محیطی از نظر میزان بارندگی و تغییرات درجه حرارت

وقتی که آسفالت گرم شود نرم می گردد و زمانی که حرارت زیادی ببیند به شکل مایع در می آید ،و بعد از آن که سرد شود ،دوباره سخت و محکم می شود.

این مواد حدوداً 5 تا 25 درصد وزن قیر را تشكیل می‌دهند. تعداد ترکیبات حلقه‌ های این مواد از 6 الی 20 و در نرمال هپتان غیر قابل انحلال می‌باشند.
از نظر شیمیایی آسفالت ترکیبی از هیدروژن و کربن است.

ناب ترین آسفالت در بین سنگ هایی یافت می شد که این مواد را در درون خود نگهداری می کردند. این نوع آسفالت که آسفالتی حدوداً خالص و مایع بود از درون سنگ ها بیرون می تراوید.

شرکت ایزوگام نوین عرضه کننده خدمات آسفالت در مهرشهر
خدمات زیرسازی و آسفالت کاری خیابان ، کوچه ، محوطه ، پارکینگ ، پشت بام و سایر سطوح مشابه به صورت ماشینی و یا دستی توسط اکیپ متخصص آسفالت کاری ،برای همکاری با شرکت ایزوگام نوین و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
باسپاس از همراهیتان

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *