هزینه اجرای آسفالت کاری در تهران با توجه به نوع متریال و مواد اولیه به کار برده شده، ضخامت آسفالت و متراژ سطح مکان مورد نظر، متفاوت می باشد. همچنین هزینه آسفالت کاری به نوع دانه بندی آسفالت نیز وابسته می باشد. علاوه بر همگی این موارد هزینه حمل و نقل آسفالت از کارخانه به محل اجرای آسفالت کاری در تهران نیز به هزینه آسفالت کاری اضافه می‌ شود. هر چه متراژ کار بیشتر باشد، قیمت آسفالت کاری را نیز کاهش می‌ دهد و به بیان دیگر مساحت سطح کار هر چقدر بیشتر باشد، هزینه ی اجرای آسفالت آن بالعکس کاهش می یابد. در مساحت های کمتر از 1000 متر مربع قیمت پخش و اجرای آسفالت افزایش پیدا می‌ نماید. و در متراژ هایی بالاتر از 2000 متر از قیمت اجرای آسفالت کاسته می‌ شود.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که دستمزد آسفالت کاری در تهران با توجه به زمان اجرا و نحوه ی انجام آن دارای رنج ثابتی نمی باشد.

شرکت ایزوگام نوین همواره شیوه ای را در محاسبات قیمت آسفالت کاری مشتریان خود در نظر می گیرد، که علاوه بر جلوگیری از مشکلات آینده و صرف هزینه‌ های مجدد ترمیم و لکه گیری آسفالت، قیمت آسفالت کاری منصفانه تری را نیز برای آن ها در بر خواهد داشت. اگر شما هم متقاضی این نوع عایق می باشید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آسفالت کاری در تهران به نمایندگی ایزوگام نوین مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت این مجموعه موفق تماس حاصل فرمایید.

قیمت تراشه آسفالت سرد در تهران

شرکت ایزوگام نوین پیمانکار رسمی تمامی خدمات آسفالت کاری در تهران می باشد، که جهت جلب رضایت مشتریان خود، مناسب ترین قیمت تراشه آسفالت سرد در تهران را در نظر دارد، تا شما مشتریان عزیز بتوانید جهت تهیه و اجرای تراشه آسفالت سرد به همراه قیر پاشی و کوبیدن و صفر تا صد انجام آن کمترین هزینه ی اجرا را بپردازید.

برای اطلاع از هزینه ی روز تراشه آسفالت سرد در تهران و تمامی مناطق زیر مجموعه ی آن از جمله تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک غرب، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، دامپزشکی، هفت چنار، مهرآباد، سرو آزاد، مشیریه، شهرک مسعودیه، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، افسریه، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، یافت آباد، یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری، نادری، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، خانی آباد نو، آرژانتین، آذربایجان و … شما می توانید با کارشناسان ما تماس تماس بگیرید . همه ی کار ها با تضمین صد در صدی به صورت کلی و جزئی حتی یک مترمربع نیز پذیرفته می شود، بهترین قیمت را از نمایندگی ما بخواهید.

هزینه هر تن آسفالت در کلیه مناطق تهران

به طور کلی در تخمین هزینه هر تن آسفالت در کلیه مناطق تهران که شامل جمع آوری و حمل و نقل نخاله ها به بیرون نیز است به صورت مجزا در قیمت نهایی لحاظ می شود. بنابراین در محاسبات قیمت اجرای آسفالت  کاری لازم است تا شما را با گروه ایزوگام نوین آشنا سازیم تا جهت کسب اطلاعات اولیه و لازم برای هزینه های پروژه آسفالت کاری خود از جمله تناژ مصرفی و مورد نیاز، مساحت بر حسب متر مربع، زیر سازی، قیر پاشی، کنده کاری، جداسازی نخاله و غیره با این مرکز معتبر تماس بگیرید. پس از آن جهت هماهنگی های لازم و برای راحتی کار شما کارشناسان و پیمانکاران حرفه ای این مجموعه در این حوزه به محل اجرای پروژه آسفالت کاری شما اعزام شده تا در محل مورد نظر حضور یافته و در نتیجه پس از بررسی های لازم برآورد قیمت کرده و هزینه هر تن آسفالت در منطقه ی مربوطه را به شما مشتری عزیز اعلام نمایند.

قیمت آسفالت در تهران سال 1401

آسفالت از با کیفیت ترین عایق ها جهت نگهداری از جاده ها می باشد، چرا که یکی از بهترین راه حل ها در دوام و ماندگاری آن ها است. از نظر قیمت و هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شرکت ایزوگام نوین یکی از شرکت های ارائه دهنده ی انواع عملیات آسفالت کاری است. توجه داشته باشید تمامی هزینه هایی که در این شرکت برای قیمت آسفالت در تهران سال 1401 بر حسب تن اعلام می شود، تماما از تخفیفات ویژه ای و صد البته کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند.

لازم به ذکر است که بدانید، نمایندگی معتبر ایزوگام نوین قیمت های مشخصی را بدون آنکه اطلاعات دقیقی از پروژه شما مشتریان عزیز داشته باشد نمی تواند اعلام نماید و چنانچه قیمتی هم در سایت اعلام شده است به صورت جداگانه و بدون در نظر گرفتن شرایط مهم و ضروری می باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما خریداران گرامی تماس با کارشناسان متخصص ما است تا بتوانید هزینه های لازم را با لحاظ کردن شرایط اختصاصی خودتان دریافت نمایید.

قیمت آسفالت در تهران سال 1401 برای جاده ها به طور معمول، با روکش آسفالت متفاوت می باشد، توجه داشته باشید که همواره برای تخمین هزینه دقیق آسفالت خود، باید عوامل زیر را نیز در نظر داشته باشید، که عبارتند از:

  • عمق
  • نوع، جنس و ضخامت شن
  • ضخامت لایه آسفالت
  • سابقه و تجربه ی شرکت
  • کیفیت و کارایی کار
  • متریال، مواد اولیه و تیم کاری مورد نیاز و …

در نظر داشته باشید که یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار دیگری که در قیمت آسفالت در تهران سال 1401 نیز وجود دارد، نوع آسفالت می باشد. در حقیقت، انتخاب یک نوع آسفالت با کیفیت که هم با نیاز های شما و هم با مشخصات سطح مورد نظر شما مطابقت داشته باشد بسیار مهم می باشد. نا گفته نماند که آسفالت متداول ترین انتخاب جهت مناطق دارای شرایط آب و هوایی سرد است، به این علت که به راحتی با تغییرات دما سازگار می شود و این قابلیت را دارد که در صورت لزوم منبسط یا منقبض شود.

قیمت آسفالت بر حسب تن در تهران سال 1401

قیمت آسفالت بر حسب تن در تهران سال 1401 تحت تاثیر شرایط و علل ویژه ای برای هر پروژه تعیین می شود، که در نهایت برای تخمین این هزینه ها نیاز به بررسی و داشتن اطلاعات لازم و کافی از مکان اجرای مورد نظر جهت آسفالت کاری می باشد.

یکی از اهداف مهم و اساسی نمایندگی ایزوگام نوین ارائه ی آسفالتی با کیفیت،  اجرای حرفه ای با مناسب ترین قیمت برای مشتریان خود می باشد. شما می توانید جهت برآورد این هزینه ها مشاوره رایگانی قبل از انجام و اجرای آسفالت خود داشته باشید. اگر می خواهید کار آسفالت کاری و عایق جاده های خود را با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید، پروژه ی خود را با اطمینان کامل به شرکت با تجربه ی ما بسپارید، منتظر حضور گرم شما همشهریان گرامی هستیم.

قیمت هر متر آسفالتکاری در تهران و حومه

همواره شرکت ایزوگام نوین برای محاسبه ی قیمت هر متر آسفالتکاری در تهران و حومه توجه به نوع متریال به کار برده در آسفالت برای جاده ها و دیگر موارد و اینکه چه حجمی را با چه نوع درجه سختی کاری انجام دهند نیازمند بررسی و کنکاش دقیق تری از محل مورد نظر و پروژه های جاده ای شما می باشد. هزینه ی آسفالت کاری در تهران و یا سایر مناطق زیر مجموعه ی آن نیز از این امر مستثنی نبوده و از همین قاعده و قانون پیروی می کند.

شما مصرف کنندگان گرامی می توانید برای دریافت میزان صورت حساب و برآورد هزینه های خود برای پروژه های آسفالت کاری با همکاران و کارشناسان ما در بخش مربوطه ی شرکت تماس حاصل کنید. در کمپانی ایزوگام نوین صداقت تنها سیاستی است که بکار برده می شود و همواره در تلاش است تا تمام پروژه های کاری خود را با صداقت کامل انجام دهند. عوامل زیادی وجود دارند که تعیین کننده ی این موضوع هستند که برای آسفالت و آسفالت کاری چه مبلغ هایی را در هر متر مربع باید پرداخت نمایید. به همین علت است که همیشه باید با یک شرکت آسفالت حرفه ای نظیر مجموعه ی ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی برای خدمات آسفالت در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

قیمت آسفالت در تمام مناطق تهران با توجه به مراحل اجرای آن

قیمت آسفالت در تمام مناطق تهران با توجه به مراحل اجرای آن دارای قیمت‌ های متفاوتی می باشد. در ادامه تخمینی کلی را در رابطه با این هزینه ها برای شما مشتریان گرامی شرح خواهیم داد.

  1. هزینه زیرسازی:

از ابتدایی‌ ترین مراحل اجرای آسفالت کاری، اجرای عملیات زیرسازی است. چنانچه این عملیات زیرسازی با دقت و تخصص کافی انجام نگیرد، عایق مربوطه پس از مدتی دچار ترک‌ خوردگی و نشست می‌ شود. مرحله زیر سازی خود شمال هزینه های دیگری همچون عملیات حفاری، خاکبرداری، خارج کردن نخاله، خاکریزی، مسطح سازی، آب پاشیدن و کوبیدن می باشد.

  • هزینه خاکبرداری:

زمانی که زیرساز محل مربوطه خاک مناسب برای ادامه ی اجرای عملیات آسفالت کاری را ندارد، عمق خاکبرداری را با توجه به نوع خاک تا رسیدن به سطح مورد نظر انجام می دهند. در صورت نیاز هم نخاله را از محل اجرا خارج می‌ کنند. جهت اطلاع دقیق از هزینه های روز خاکبرداری و کارشناسی دقیق محل با مشاورین شرکت ایزوگام نوین تماس حاصل فرمایید.

  • هزینه سابگرید:

این لایه آخرین لایه خاکریزی به شمار می‌ رود و پیش از اجرای لایه های اساس و زیر اساس انجام می گیرد. این لایه بعد از کوبیده شدن و آبپاشی و رسیدن به ضخامت و تراکم مورد نظر آماده ی اجرای مراحل روسازی می شود. شما می توانید هزینه ی به روز انجام تمام مراحل اجرای ساب گرید را نیز از همکاران ما درخواست نمایید.

  1. هزینه روسازی

مرحله روسازی بعد از انجام خاکریزی و کوبیدن آن اجرا می‌ شود. هزینه روسازی نیز شامل مراحل زیر اساس یا ساب بیس، اساس یا بیس، قیرپاشی و پخش آسفالت می باشد.

هزینه ی انواع آسفالت بیندر و توپکا

در زمان خرید و پخش آسفالت همیشه بهتر است از آسفالت مناسب جهت محل مورد نظر خود استفاده نمایید. برای مثال آسفالت مورد استفاده بر روی پشت بام با آسفالت مورد نیاز برای خیابان متفاوت می باشد و بالطبع نیز دارای قیمت‌ های متفاوتی هستند.

جهت خرید انواع آسفالت همچنین باید به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که آسفالت بسته به محل اجرا، کیفیت و انواع مختلفی دارد که در قیمت آن ها موثر می باشد. بعضی از انواع پر کاربرد آسفالت شامل موارد زیر هستند:

  • آسفالت توپکا یا 019
  • آسفالت بیندر یا 025
  • آسفالت توپکا یا 012

لیست هزینه ی انواع آسفالت بیندر و توپکا با هزینه ی اجرا و زیرسازی در زیر بصورت کامل در اختیار شما کاربران محترم قرار داده شده است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای این آسفالت ها می توانید با مشاوران ما در مرکز ایزوگام نوین تماس بگیرید.

آسفالت بیندر یا 025

آسفالت بیندر یا 025، همان آسفالت آستر است که در زیر آسفالت توپکا قرار می گیرد و از مصالح مورد نیاز برای آن، می توان به سنگدانه های شکسته رودخانه یا کوه اشاره کرد و از نظر دانه بندی نیز درشت تر از لایه رویی آسفالت می باشد. این قشر در ضخامت های مشخص شده ای بر روی سطوح آماده شده، پخش می شود، که البته بسته به ضخامت مورد نظر برای آسفالت و با توجه به اندازه ی دانه بندی مصالح، در یک لایه یا بیشتر اجرا می شود. و هزینه های این نوع آسفالت به این صورت است که ضخامت 3cm آن 92000 تومان، ضخامت 5cm آن برابر با 135000 و همچنین ضخامت 7cm آن در هر متر مربع برابر با 183000 تومان می باشد.

آسفالت توپکا یا 019

آسفالت توپکا یا 019 نیز خارجی ترین لایه آسفالت بوده و در واقع همان سطحی است که محل عبور وسایل نقلیه می باشد و ساختار آن همواره متناسب با قرار گرفتن در فضای بیرونی است. از همین رو دقت در تهیه مصالح این نوع آسفالت و نحوه اجرای آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چرا که این نوع عایق همواره در تماس با انواع و اقسام ماشین آلات مختلف بوده و در صورت عدم برخورداری از دوام و ماندگاری بالا، خیلی زود خراب شده و فرسوده می شود. آسفالت توپکا یا 019 دارای 3 نوع ضخامت 3, 5 و 7 سانتی متری است که قیمت هر متر مربع آن ها به ترتیب برابر با 95000, 140000 و 190000 تومان می باشد.

آسفالت توپکا یا 012

آسفالت رویه یا آسفالت توپکا یا 019 را به دلیل داشتن قیر بیشتر و همچنین دانه بندی ریزتری که به نسبت دیگر آسفالت ها دارد میتوان در اغلب مکان ها از جمله خیابان ها و کوچه ها و پارکینگ ها و محوطه ها و محیط هایی که نیاز به روکش و ترمیم آسفالت دارند استفاده نمود.

برای اجرای این نوع آسفالت حداقل ضخامت جهت روکش آسفالت باید حدودا  3 سانتی متر باشد که قیمت هر متر مربع آن برابر با 98000 تومان می باشد.

همچنین برای انجام زیرسازی خاکی این فرایند باید در دو لایه ی بیندر و توپکا آن را انجام داد که ضخامت لایه توپکا باید 5 سانتی متر بوده که دارای هزینه ای برابر با 145000 تومان در هر متر مربع می باشد.

هزینه آسفالت در تهران چگونه محاسبه می شود؟

ایزوگام نوین بدون هیچ واسطه ای این قیمت ها را ارائه می دهد و شما می توانید برای اطلاع از این قیمت ها با ما در تماس باشید.

آسفالت در تهران در کدام مناطق ارائه می شود؟

خدمات آسفالت کاری توسط شرکت ایزوگام نوین در تمام ۲۲ منطقه تهران به صورت تخصصی انجام می شود.

قیمت آسفالت در تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه آسفالت‌ در تهران به عواملی همچون میزان ضخامت، مقدار وزن آسفالت، کیفیت مواد اولیه و غیره بستگی دارد.

برای تهیه و اجرای تراشه آسفالت در تهران چه باید کرد؟

برای تهیه و اجرای تراشه آسفالت در تهران به صورت دستی و مکانیزه می توان از مجموعه معتبر ایزوگام نوین کمک گرفت.

قیمت فروش تراشه آسفالت در تهران چگونه است؟

این هزینه ها به کیفیت تراشه آسفالت مورد نظر بستگی دارد، به طوری که هر چه کیفیت آسفالت بیشتر باشد، قیمت آن نیز به طبع بیشتر خواهد بود.

هزینه آسفالت

هزینه آسفالت در تهران چگونه است؟ آسفالت رایج ترین متریال در سخت راه ها و جاده ها می باشد و در محوطه سازی نیز کاربرد دارد. مهمترین معیار برای اندازه گرفتن میزان هزینه آسفالت، متراژ فضای مورد نظر می باشد. قیمت آسفالت کاری بسیار کمتر از سنگ کاری و کاشی کاری می باشد. برای بدست آوردن دقیق قیمت آسفالت کاری، معیار های مختلفی وجود دارد. برای مثال در برخی از پروژه ها قیمت تراشه آسفالت متفاوت است، در برخی قیر گونی و عایق کاری و در برخی دیگر قیمت هر تن آسفالت متغییر است.

توجه به گنجایش فضا

در زمان برآورد قیمت اجرای آسفالت کاری، باید به گنجایش برخی فضا ها توجه کرد، در برخی از فضا ها نمی توان از ماشین های سنگین استفاده کرد و باید نیروی انسانی کار را انجام دهد به همین علت دستمزد نیروی کار انسانی کمی بیشتر می شود.

توجه به سطح فضا

نکته بعدی که باید مدنظر داشته باشید، برآورد قیمت محوطه سازی آسفالت و قیمت اجرای آسفالت سطح کار است. فضا های صاف و مسطح نسبت به فضا های دارای پستی و بلندی و موانع احتمالی، وقت کمتری نیاز دارند، بنابراین قیمت اجرای آسفالت به مراتب کمتر می شود. در پروژه هایی که مساحت سطح زیاد است، برآورد قیمت بر اساس قیمت هر تن آسفالت انجام می گیرد.

توجه به زیر سازی

زیر سازی آسفالت یکی از عوامل تاثیر گزار بر روی قیمت آسفالت کاری می باشد. البته، زیر سازی آسفالت در مناطقی که اولین بار است آسفالت کاری می شوند مورد استفاده قرار می گیرد. این اقدامات به دلیل زیر سازی قبل از اجرای آسفالت انجام می شوند و روی هزینه آسفالت کاری نقش تعیین کننده ای دارد. عملیات زیر سازی آسفالت شامل موارد رو به رو می باشد: شیب سازی، هموار سازی سطح و پاکسازی سطح از ریشه درختان، بوته ها و سنگ ها.

در واقع اگر این فضا ها ناهمواری بیشتری داشته باشند، زیر سازی و آماده سازی این فضاها زمان بیشتری  می خواهند و طبیعتاً هزینه آسفالت کاری نیز بالا می رود. شرایط آب و هوا در سختی کار اثر می گزارد و هزینه های آسفالت کاری را بالا می برد.

تعمیرات آسفالت

آسفالت از مصالحی است که از ترکیبات نفتی در آن استفاده می شود و این ترکیبات، واکنش ها و رفتار هایی از خود در برابر آب و هوای مختلف از خود بروز می دهند و این واکنش ها باعث خرابی در آسفالت می شوند و نیاز به تعمیر دارند. قیمت اجرای ترمیم آسفالت با توجه به میزان آسیب و محل آن، متغیر است.

آسفالت کاری در تمام مناطق تهران

آسفالت کاری و خدمات آن در ایزوگام نوین، در تمام مناطق تهران به یک شکل ارائه می شود. قیمت آسفالت کاری با توجه به نوع آسفالت و کیفیت آن بستگی دارد. همینطور میزان ابعاد و حجم آسفالتی که مورد استفاده قرار می گیرد در قیمت آسفالت کاری نأثیر گزار است و هرچه ابعاد و حجم آن بیشتر شود قیمت آن نیز بالا میرود.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *