ایزوگام دلیجان در تهران

با افزایش تقاضا برای نصب ایزوگام در  ساختمان های مختلف در شهر تهران و همچنین دیگر شهرها تعداد مراکز عرضه ایزوگام با افزایش شدیدی مواجه شده است. اما نکته قابل توجه برای مشتریان این است که آنها بایستی مراکزی را انتخاب نمایند که به تایید کارخانه ایزوگام دلیجان رسیده باشد. در این مطلب به شرح فعالیت های ایزوگام دلیجان در تهران و دیگر شهر ها می پردازیم، پس مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

نمایندگی های ایزوگام دلیجان در تهران چه خدماتی به مشتریان ارائه می دهد؟

نمایندگی های ایزوگام دلیجان در تهران که به تایید کارخانه ایزوگام دلیجان رسیده اند،  مجوز عرضه ایزوگام، نصب و ارائه خدمات پس از فروش را دارا می باشد. از این رو مشتریان می توانند به نمایندگی های دارای مجوز به صورت کامل اطمینان و تمامی مراحل فروش ، نصب و اجرا را به این نمایندگی ها واگذار نمایند.

چه مراکز خریدی را می توان به عنوان نمایندگی ایزوگام دلیجان تلقی کرد؟

در میان شرکت هایی که خود را نمایندگی ایزوگام دلیجان در تهران می نامند، شرکت ایی را انتخاب نمائید که 1. دارای مجوز کسب هستند 2. نشان استاندارد دارند و در زمان ارائه محصول به مشتری بیمه نامه و ضمانت نامه کتبی ارائه می دهند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام دلیجان در تهران

قیمت نصب ایزوگام دلیجان در تهران

نمایندگی های ایزوگام می توانند نصب ایزوگام های خریداری شده را عهده دار باشند. لازم به ذکر است در صورتی که مشتری درخواست نصب ایزوگام را داشته باشد، در قیمت کل تخفیف قابل توجهی دریافت می کند. علاوه بر این مشتریان گرامی می توانند از خدمات پس از فروش شرکت عاق نوین به عنوان نمایندگی ایزوگام دلیجان در تهران استفاده نمایند.

دلایل تاثیر گذار در ایزوگام دلیجان در تهران

کیفیت ایزوگام مورد استفاده، از اصلی ترین دلایل تاثیرگذار در قیمت ایزوگام می باشد. مشتریان باید در نظر داشته باشند که فصلی که در آن ایزوگام انجام می شود می تواند نقش مهمی در تعیین قیمت داشته باشد. عامل دیگری که در قیمت گذاری تاثیر دارد، مکان پروژه مشتریان گرامی می باشد. شما کاربران گرامی می توانید برای دریافت آخرین تغییرات به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نمائید.

چه محصولاتی را می توان از ایزوگام دلیجان در تهران خریداری نمود؟

شرکت ایزوگام دلیجان به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در این صنعت همواره به کیفیت محصولات تولید شده می اندیشد. مشتریان شرکت ایزوگام دلیجان در تهران ، همواره به این شرکت وفادار بوده و در پروژهای متعددی جهت عایق نمودن ساختمان خود در برابر رطوبت، از این محصول استفاده  نموده اند.

چه انواعی از ایزوگام در بازار موجود هستند؟

ایزوگام های متعددی با توجه به نوع کاربری، در کارخانه دلیجان هر روزه تولید می شوند که در این قسمت به شرح برخی از آنها می پردازیم:

ایزوگام پلیمری دو لایه، ایزوگام معمولی دو لایه، ایزوگام یک لایه، ایزوگام منطقه سردسیری ، ایزوگام سه لایه، ایزوگام پودری، ایزوگام شنی، ایزوگام سنگریزه ای ، ایزوگام های طرح دار و…از ایزوگام های تولید شده توسط کمپانی ایزوگام دلیجان هستند. گفتنی است که  هر یک از ایزوگام های ذکر شده در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام دلیجان در تهران

ایزوگام دلیجان در تهران ؛ ایزوگام مورد تایید و استاندارد

همانطور که پیش تر ذکر شد، با افزایش مراکز عرضه و فروش ایزوگام، مشتریان گاها در انتخاب ایزوگام استاندارد و مناسب دچار سردرگمی می شوند. در این قسمت به شما کاربران گرامی اعلام می داریم که شرکت عایق نوین به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام دلیجان در تهران تمامی محصولات و خدمات استاندارد شرکت  ایزوگام دلیجان را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

مشخصات ایزوگام استاندارد چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که دو فاکتور وزن و ضخات ایزوگام می تواند عامل تعیین کننده ای در بالا بودن کیفیت ایزوگام باشد.البته میزان و کیفیت قیر مورد استفاده شده، تیشو و پلی استر به کار رفته می تواند در کیفیت ایزوگام دلیجان در تهران نقش مهمی را بازی کند. در آخر، دانستن این نکته خالی از لطف نیست که ایزوگام مرغوب حدودا دارای 4 میلی متر ضخامت است.

آیا برند هی دیگر کیفیت ایزوگام دلیجان را دارا می باشند؟

جدیدا با افزایش کارخانجات تولید ایزوگام، رقابت در این زمینه  افزایش یافته است. بعضی از شرکت های رقیب سرعت تولید را بر کیفیت ترجیح می دهند از این رو به جای به کار بردن موادی چون پودر های مخصوص، باعث افزایش وزن آن گردیده و با کیفیت نامرغوب محصول را وارد بازار می نمایند.

چرا در میان مشتریان ، ایزوگام دلیجان از محبوبیت خاصی برخوردار است؟

در تولید ایزوگام توسط شرکت دلیجان همواره کیفیت بر هر عامل دیگری ارجحیت دارد. مواد اولیه به کار رفته در ایزوگام دلیجان شمال قیر 60 تا 70 درصد، پلی استر ، فویل و تیشو با کیفیت بسیار بالا می باشند. در صورتی که کیفیت هر یک از موراد ذکر شده از حد مجاز پایین تر باشد، محصول کلی نامرغوب است. چنانچه این نوع از مصول مورد استفاده قرار گیرد، پس از مدتی چسبندگی به سطح را از دست داده و باید مجددا تعمیر و یا نصب گردد.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام دلیجان در تهران

شرکت عایق نوین، متصل کننده مشتریان به ایزوگام دلیجان در تهران

شرکت عایق نوین به عنوان تامین و اجرا کننده ایزوگام دلیجان در تهران پل ارتباطی میان شما و کارخانه ایزوگام دلیجان می باشد. از سوی دیگر شرکت عایق نوین امکان خرید اینترنتی ایزوگام را برای مشتریان فراهم نموده است. امروزه 90 درصد خرید های ایزوگام در بستر اینترنت انجام می شود.

کاربران گرامی سایت عایق نوین می توانند که در هرمنطقه از تهران هستند با تماس با کارشناسان فنی و فروش ما جهت دریافت آخرین لیست قیمت ایزوگام دلیجان در تهران تماس حاصل نمایند.

خرید تضمینی ایزوگام دلیجان در تهران

در زمان خرید ایزوگام دلیجان از پایگاه اینترنتی عایق نوین می توانید به راحتی از نظرات دیگر کاربران مطلع گردید. لازم به ذکر است که در زمان خرید و نصب ایزوگام توسط شرکت عایق نوین به شما مشتری گرامی ، ضمانت نامه اجرا و بیمه نامه کتبی تحویل می گردد. به یاد داشته باشید که ممانعت از ارائه چنین مدارکی معتبری، دال بر تخلف شرکت مربوطه می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت عایق نوین همواره به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل همکاری میان این شرکت ومشتریان تلقی می گردد.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *