نصب ایزوگام در وردآورد

 

آنچه که در این مقاله می خوانیم:
+ایزوگام دلیجان

نصب ایزوگام در وردآورد
نصب ایزوگام در وردآورد

+مواد تشکیل دهنده ی ایزوگام
+برند های ایزوگام
+موارد استفاده از ایزوگام و کاربرد های آن
+تقسیم بندی ایزوگام
+خدمات ایزوگام

ایزوگام در وردآورد
وردآورد یکی از شهرک های کهن در تهران شناخته می شود که در منطقه ی 22 تهران قرار دارد. این شهرک دارای محله ها و کوچه و خیابان های زیادی است که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند.علاوه بر کوچه و خیابان های آن،برخی از خانه ها هم باید نوسازی و بازسازی شده و عایق بندی شوند،و این عایق بندی به معنای عایق بندی با ایزوگام است.

در ادامه با ما باشید تا با ایزوگام بیشتر آشنا شویم.

پیشینه ی آسفالت:
در گذشته برای عایق کردن خانه ها از کاهگل و قیرگونی استفاده می‌کردند. حوالی سالهای ۱۳۴۸ بود که شرکت کارشناسان ایرانی با همکاری متخصصان آلمانی الیاف شیشه ای را برای عایق کردن خانه ها به تولید رساند.

در سال ۱۳۵۰ بود که شهرنشینی گسترش یافت و با افزایش روزافزون جمعیت و از همه مهمتر افزایش بارندگی ها نیاز مردم ایران به عایق های رطوبتی بیشتر شد. تا اینکه در سال ۱۳۵۴ بود که همان شرکت شروع به ساختن عایق هایی کرد که ایزوگام نام داشت.

با آشنایی مردم با ایزوگام و استقبال زیاد از آن، تولید آن به انبوه رسید و پس از سال‌ها شرکت‌های تولید ایزوگام در سراسر کشور گسترش یافتند و این بود که مردم در ایران از ایزوگام به جای عایق های قدیمی مانند کاهگل استفاده کردند.

ایزوگام دلیجان:
در سال ۱۳۶۹ بود که این شرکت دیگر شعبه شرکت خود را به نام شرکت ایزوگام دلیجان در شهر دلیجان راه اندازی کرد. شرکت ایزوگام دلیجان ایزوگام های با کیفیت بالا و تعداد زیاد تولید و به عرضه می رساند و این شد که شهر دلیجان به عنوان قطب ایزوگام شناخته شد.

در حال حاضر شرکت ایزوگام نوین از این ایزوگام ها در کارخانه خود به تولید می رساند و عرضه می‌کند. ایزوگام دلیجان با کیفیت ترین ایزوگام ها بوده و به همین دلیل معروف‌ترین ایزوگام ها است.

قیمت ایزوگام:
قیمت ایزوگام مدام تغییر می‌کند و کم یا زیاد میشود. این کم و زیاد شدن قیمت ایزوگام به قیمت مواد تشکیل دهنده آن بر می گردد.

برای مثال اگر قیمت قیر یا روکش آلومینیومی افزایش پیدا کند قطعاً قیمت ایزوگام هم باید بالاتر برود، در غیراینصورت سودی برای فروشنده ندارد.

البته عوامل دیگری همچون برندهای ایزوگام ،کیفیت مواد اولیه ،داشتن ضمانت نامه و بیمه نامه هم در قیمت ایزوگام تاثیرگذار است.

شرکت ایزوگام نوین تمامی استانداردها را در تولید ایزوگام های خود لحاظ کرده و ایزوگام‌هایی که تولید می‌کند علاوه بر کیفیت و ضمانت نامه،دارای بیمه نامه و علامت ملی استاندارد است.

ایزوگام های شرکت ایزوگام نوین با قیمت مناسب و باور نکردنی به فروش می‌رسند.می توانید جهت خرید در شرکت ما حضور پیدا کنید.

 

نصب ایزوگام در وردآورد:

 

برندهای ایزوگام:
در شرکت ایزوگام نوین تمامی برند ها از جمله ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام درجه یک دلیجان،ایزوگام شرق دلیجان، ایزوگام بام گستر دلیجان ،ایزوگام ستاره طلایی، ایزوگام دو لایه ی دلیجان ،تولید شده و به مشتریان عرضه می‌شود.

^موارد استفاده از ایزوگام و کاربرد آن^
☆سردخانه ها
☆استخرهای شنا
☆ مرغداری ها
☆ پی و فونداسیون
☆ پشت بام دیوارخانه‌ها
☆سرویس های بهداشتی
☆ حمام و…..

تقسیم بندی ایزوگام:
ایزوگام بر اساس پوشش لایه،شکل ظاهری،برش روی آنها و مواد اصلی تشکیل دهنده تقسیم بندی می‌شوند و می‌توان گفت که تقریباً ۹ مدل ایزوگام وجود دارد:

¤ایزوگام برش خورده
¤ایزوگام تک لایه
¤ایزوگام با روکش آلومینیومی
¤ایزوگام دولایه
¤ایزوگام با روکش سنگریزه ای
¤ ایزوگام بدون روکش
¤ ایزوگام عادی
¤ایزوگام پلیمری
¤ایزوگام دمیده

خدمات ایزوگام:
تمامی خدمات ایزوگام کاری خود را از ما بخواهید. شرکت ایزوگام نوین تمامی خدمات ایزوگام همچون نصب و اجرای ایزوگام زیرسازی ایزوگام و… را برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهد .

شما مشتری عزیز می توانید بهترین نصابان را از ما بخواهید. نصابان شرکت ایزوگام نوین باسابقه و باتجربه بوده و در این حوزه مهارت کافی را دارا می باشند،همچنین آنها دارای تاییدیه از طرف وزارت کار هستند.

شرکت ایزوگام نوین تمامی خدمات از جمله آسفالتکاری، زیرسازی آسفالت، روسازی آسفالت، نصب ایزوگام، تعمیر ایزوگام ،ترمیم آسفالت و قیرگونی و … را برای همشهریان وردآوردی و حومه انجام می دهد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما که در ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما هستند تماس تلفنی برقرار کنید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *