ایزوگام نمونه دلیجان

ایزوگاه نمونه دلیجان یک عایق مقاوم از قیر و مواد اولیه درجه که با گرما در محل مورد نظر چسبانده میشود و از نفوذ رطوبت و آب به ساختمان جلو گیری میکند عمر ایزوگام به طور میانگین 15 سال است ولی عوامل زیادی بر روی طول عمر ایزوگام تاثیر میگذارد مانند مواد اولیه، روش تولید ایزوگام، انبارداری و نگهداری ایزوگام، نصب ایزوگام، نگهداری بعد از نصب از عوامل تاثیر گذار بر روی طول عمر ایزوگام است و همچنین عوامل متعددی بر روی قیمت ایزوگام هم تاثیر گذار هستند که در بخشی دیگر به این موارد اشاره خواهیم کرد.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام نمونه دلیجان

نقاط مثبت و مزایای ایزوگام نمونه دلیجان

انعطاف پذیری بالا در مقابل فشار و ضربه.
مقاومت بالا و عدم پوسیدگی آن در برابر گرما و حرارت.
وزن سبک و استاندارد و در عین حال دارای دوام بالا.
قابلیت نصب بر روی کلیه سطوح اعم از چوب، پلاستیک، سنگ، سیمان، آسفالت و غیره را دارد.
قابل استفاده در موقعیت ها و مکان های متعددی مثل مترو، بام ها، پارکینگ های طبقاتی و…
مقرون به صرفه بودن در کنار کیفیت بالا و مرغوبیت.
دارای عمر بالا تا پانزده سال.
دارای ضمانت نامه ۲۰ ساله و بیمه ۷ ساله دانا.
نصب و اجرای تخصصی.
بسته بندی و پوشش مناسب و محکم برای جلوگیری از چسبندگی و سلامت محصول.

قیمت ایزوگام نمونه دلیجان

قیمت ایزوگام به عواملی مانند مواد اولیه، روش ساخت، سیاست های شرکت سازنده، دارا بودن نشان استاندارد، اصل بودن ایزوگام، انصاف فرشنده و مجری نصب ایزوگام بستگی دارد. شرکت ایزوگام نوین با سالها تجربه در امر فروش و نصب ایزوگام تنها شرکت تخصصی است که با مشتریان خود به صورت صادقانه مشاوره می دهد و به منافع مشتری بیشتر از منافع خود اهمیت میدهد.
شما عزیزان میتوانید با ایزوگام نوین تماس گرفته و از خدمات مشاوره ایزوگام بهره مند شوید و ثبت سفارش خود را به صورت تلفنی انجام دهید

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام نمونه دلیجان

نصب ایزوگام نمونه دلیجان

نصب ایزوگام به اندازه درجه کیفیت ایزوگام مهم است و مجریان نصب هم مانند ایزوگام سطح بندی میشوند چنانچه شرایط اقلیمی شما به صورتی است که بارندگی زیادی در طول سال یا حتی فصل سرما می شود باید از مجریان نصب خبره استفاده کنید تا هیچ گونه مشکلی بعد از نصب برای ایزوگام و عایق بندی ساختمان شما پیش نیاید.

ایزوگام نمونه دلیجان در تهران ؛ ایزوگام مورد تایید و استاندارد

همانطور که پیش تر ذکر شد، با افزایش مراکز عرضه و فروش ایزوگام، مشتریان گاها در انتخاب ایزوگام استاندارد و مناسب دچار سردرگمی می شوند. در این قسمت به شما کاربران گرامی اعلام می داریم که شرکت عایق نوین به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام نوین دلیجان در تهران تمامی محصولات و خدمات استاندارد شرکت ایزوگام نمونه دلیجان را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام نمونه دلیجان

مشخصات ایزوگام استاندارد چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که دو فاکتور وزن و ضخات ایزوگام می تواند عامل تعیین کننده ای در بالا بودن کیفیت ایزوگام باشد.البته میزان و کیفیت قیر مورد استفاده شده، تیشو و پلی استر به کار رفته می تواند در کیفیت ایزوگام نمونه دلیجان در تهران نقش مهمی را بازی کند. در آخر، دانستن این نکته خالی از لطف نیست که ایزوگام مرغوب حدودا دارای 4 میلی متر ضخامت است.

آیا برند هی دیگر کیفیت ایزوگام نمونه دلیجان را دارا می باشند؟

جدیدا با افزایش کارخانجات تولید ایزوگام، رقابت در این زمینه افزایش یافته است. بعضی از شرکت های رقیب سرعت تولید را بر کیفیت ترجیح می دهند از این رو به جای به کار بردن موادی چون پودر های مخصوص، باعث افزایش وزن آن گردیده و با کیفیت نامرغوب محصول را وارد بازار می نمایند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام نمونه دلیجان

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *