قیمت ایزوگام دلیجان در تهران

قیمت ایزوگام دلیجان در تهران
قیمت ایزوگام دلیجان در تهران

خلاصه خبر
قیمت ایزوگام دلیجان در تهران و در نمایندگی برندهای مختلف متفاوت می باشد. برای خرید ایزوگام دلیجان با قیمت دست اول و مناسب، بهتر است سری به مراکز فروش مستقیم و بی واسطه بزنید. آیا از خدمات نمایندگی های فروش مطلع هستید؟
متن خبر
مدت زمان مدیدی است که استفاده از ایزوگام های سنتی منسوخ شده است. چرا که این ایزوگام ها، پروسه نصب سختی داشته و طول عمر مفیدشان به نسبت کم بود. برای همین، ایزوگام های جدید روانه بازار فروش شده و نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کردند.
ایزوگام های جدید و امروزی که دارای تنوع ظاهری و کیفی می باشند، اکثراً توسط کارخانه های فعال در دلیجان تولید شده و روانه بازار فروش می شوند.
قیمت ایزوگام دلیجان در تهران، یزد، اصفهان، شیراز، مشهد و … را می توانید از مراکز فروشی که خدماتی نظیر لیست قیمت ارائه می دهند، درخواست نمایید.

معرفی انواع ایزوگام دلیجان
ایزوگام های دلیجان را می توان با توجه به فاکتورهای مختلفی دسته بندی کرد. مثلاً دسته بندی ایزوگام ها بر اساس نوع مواد اولیه، بر اساس طرح و مدل، بر اساس نوع روکش، بر اساس تعداد لایه، بر اساس برش و شکل ظاهری انجام می شود که در زیر به جزء جزء آن ها خواهیم پرداخت:
ایزوگام دلیجان را اگر بخواهیم بر اساس نوع مواد اولیه مصرفی در خط تولید دسته بندی نماییم، باید بگوییم که دو نوع کلی خواهد داشت. یکی ایزوگام پلیمری و دیگری ایزوگام دمیده است که در نوع اول، 60 الی 70 درصدش را قیر خالص تشکیل داده و در نوع دوم، تمامی آن از قیر دمیده تولید شده است.
دسته بندی ایزوگام دلیجان بر اساس طرح و مدل به خاطر تنوع زیاد، دسته بندی مشخصی ندارد. این روزها ایزوگام های ساده برای عایق بندی پشت بام ها و ایزوگام طرح دار برای عایق بندی و همچنین زیبا سازی در ساختمان ها بکار گرفته می شوند.
نوع روکش مصرفی بر روی عایق ایزوگام سبب شده تا سه دسته کلی از آن در بازار موجود باشد. یکی ایزوگام با روکش آلومینیومی، دیگری ایزوگام بدون روکش آلومینیمی و یکی دیگر هم ایزوگام با روکش سنگ ریزه می باشد.
بد نیست بدانید که ایزوگام از روی تعداد لایه هم دسته بندی می شود. یعنی ایزوگام تک لایه و ایزوگام دو لایه. ایزوگام های دو لایه در مقایسه با تک لایه از ضخامت و مقاومت بیشتری برخوردار هستند.
ایزوگام های عادی با عرض یک متر و رول های 10 متری، نقطه مقابل ایزوگام های ایزوشینگل می باشند. این ایزوگام ها حاصل دسته بندی بر اساس شکل ظاهری و نوع برش هستند.

چرا ایزوگام دلیجان بخرم؟
همیشه و در همه حال، خرید ایزوگام دلیجان تاکید می شود. ممکن است این سوال در ذهن خریداران به وجود آید که چرا باید ایزوگام دلیجان بخرم؟ مگر ایزوگام دلیجان چه مزیت و برتری هایی دارد؟
در پاسخ باید گفت که توجه به سطح کیفیت در خرید و فروش ایزوگام، آنقدر اهمیت دارد که غیر قابل چشم پوشی است. چون ایزوگام عایق رطوبتی ساختمان بوده و اگر درست انتخاب نشود، بی شک عواقب جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. با توجه به این مسئله، بد نیست بدانید که کیفیت و میزان مرغوبیت ایزوگام دلیجان بسیار بالا بوده و اولین دلیل اصرار بر خرید آن، همان کیفیت بی نظیر و فوق العاده اش می باشد.
اما چه قصد خرید ایزوگام های دلیجان از نوع ایزوگام طرح دار را داشتید و چه می خواستید ایزوگام تولیدی دیگر تولیدی ها را تهیه کنید، باید به چندین و چند نکته در هنگام خرید توجه داشته باشید:
در هنگام لمس ایزوگام، نباید دست شما رنگ سیاه به خود بگیرد. سیاه شدن دست در هنگام لمس ایزوگام، نشان از کم کیفیتی آن می باشد.
بوی ایزوگام نباید بوی ناخوشایند و نامطبوعی باشد. در صورتیکه بوی ایزوگام خوب نبود، بدانید که کیفیت بالایی نداشته و عمر مفید چندانی هم نخواهد داشت.
اعمال نیروی کششی از دو طرف نباید سبب پاره شدن ایزوگام شود. اگر ایزوگام از مقاومت بالایی برخوردار نبود و سریعاً پاره شد، از کیفیت کم آن مطمئن شوید.
بر روی ایزوگام تست هایی از قبیل مقاومت سرمایشی انجام دهید. تکه ای را در فریزر گذاشته و بعد تا زاویه مشخص تا نمایید. در صورت شکستن، ایزوگام مورد نظر شما کیفیت قابل قبولی نخواهد داشت.
بد نیست بدانید که دلیل تاکید بر خرید ایزوگام دلیجان، بوی خوب، رنگ ندادن، مقاومت کششی بالا و مقاومت سرمایشی فوق العاده می باشد.

قیمت ایزوگام دلیجان در تهران
در تهران که شهر بسیار بزرگی است، تعداد زیادی نمایندگی فروش ایزوگام دلیجان مشغول به فعالیت می باشد. در نمایندگی ها، قیمت ایزوگام یک قیمت برابر و مشخصی است. اما در مراکز فروش واسطه ای و دلالان، قیمت بر اساس تعداد واسطه ای که میان تولید کننده و خریدار قرار می گیرد تعیین می شود. یعنی هر چه تعداد واسطه بیشتر، قیمت ایزوگام در بازار فروش بالاتر.
به همین منظور توصیه می شود که از نمایندگی های رسمی، ایزوگام مورد نظر خود را در تعداد رول های مصرفی تهیه نمایید.
در بازار مجازی، عده ای از نمایندگان فروش دارای سایت رسمی می باشند. برای اینکه بتوانید از لیست قیمت ها مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

نمایندگی فروش و نصب ایزوگام دلیجان
جدای از قیمت نجومی ایزوگام در مراکز فروش واسطه ای و دلالان، هیچ خدمات فروشی برای مشتریان در نظر گرفته نمی شود. شاید یکی دیگر از دلایلی که توصیه می کنیم حتماً از نمایندگی ایزوگام دلیجان محصول مورد نظرتان را خریداری کنید، همین باشد.
نصب ایزوگام و اجرای ایزوگام از بهترین خدماتی است که نمایندگی ها ارائه داده و هزینه ای بابت آن دریافت نمی کنند.
برای مطلع شدن از نوع خدماتی که مراکز فروش ایزوگام ارائه می دهند، دو راه پیش رو دارید:
سری به سایت های رسمی این نمایندگی ها زده و اطلاعات درج شده در سایت را مطالعه نمایید.
در مناطق مختلف تهران آدرس نماینده فروش رسمی را یافته و مستقیماً برای دریافت لیست قیمت و خدمات به صورت حضوری مراجعه نمایید.
اگر می خواهید از قیمت ایزوگام دلیجان در تهران و هزینه و زمان مصرفی تان صرفه جویی کنید، توصیه می شود که راه اول را برگزینید. این روش، ساده ترین، سریع ترین و جدید ترین شیوه بازار این روزها می باشد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *