فروش قير و ايزوگام در تهران – قير 60/70 به صورت عمده در صنایع ساختمان سازی و برای ایزولاسیون سطوح داخلی و خارجی ساختمان به کار می رود ، به همین جهت کیفیت مطلوب در این نوع از قیر اهمیت بالایی دارد و باعث جلوگیری از هزینه های تعمیر و بازسازی موضعی می شود.

امروزه نمایندگان بسیاری هستند که به پخش عمده قیر ساختمانی می‌پردازند. برای انتخاب نمایندگی معتبر فروش بدون واسطه قیر بشکه ای درجه 1 از کارخانه، لازم است کمی با ویژگی‌های قیر و نحوه تشخیص قیر مرغوب از نامرغوب و قیمت عمده قیر ساختمانی اطلاعات داشته باشید.

پخش عمده قیر ساختمانی و قیمت عمده فروش قیر بشکه‌ای، بستگی به این دارد که چه نوع قیری را برای خرید انتخاب کرده باشید. قیر سفت که نام اصلی و صحیح آن قیر 90.15 میباشد، قیری است که از لحاظ مشخصات ظاهری سفت و شکننده بوده و در دمای 90 درجه سانتیگراد شروع به روان شدن میکند و درجه نفوذ سوزن مارشال درقیرسفت در دمای 25 درجه سلسیوس از قرار15 صدم میلیمترمیباشد، جهت تولید قیرسفت از وکیوم باتوم یا قیر 60.70 استفاده میگردد بدین صورت که در برجهای تغلیظ قیر، قیر 60.70 را حدود 170 درجه سانتی گراد حرارت داده و ضمن هوادهی و رساندن محصول به مشخصات استاندارد تبدیل به قیر سفت میگردد و از موارد مصرف قیرسفت مخلوط کردن با قیرشل برای قیرگونی در مناطق خیلی گرم و مورد دیگرمصرف قیر سفت عایقکاری لوله های سیمانی آب و جوی های هدایت آب بصورت قیراندود کردن میباشد. قیر ماده ای هیدروکربنی به رنگ سیاه یا قهوه ای تیره می باشد،که در عایق کاری رطوبت و ساخت آسفالت کاربرد دارد،قیر از مشتقات نفت است و اغلب در پالایشگاه نفت تولید میشود.

از آنجاییکه خرید قیر و فرآورده های نفتی با کیفیت کمی پیچیده است و باید عناصر زیادی را در نظر گرفت. به همین دلیل ما یک سرویس مشاوره جامع به مشتریان خود ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها قبل از خرید، از مشخصات فنی هر محصول کاملاً آگاهی پیدا کنند. برای کمک به مشتریان خود در تصمیم گیری بهتر و دستیابی به ارزش کامل، می توانیم به آنها بگوییم زمان مناسب خرید قیر چه زمانی است.

نکات مهم در هنگام خرید یک ایزوگام مرغوب :
1- ایزوگامی را که انتخاب می کنید حتما باید دارای نشان استاندارد ملی ایران باشد
2- ایزوگام باید از دولایه تیشو و پلی استر تشکیل شده باشد که مشخصات آن روی برچسب ذکر شده است
3-ایزوگامی را که انتخاب می کنید باید متناسب با اقلیم آب و هوایی منطقه خود باشد
4- ایزوگام باید دارای ضمانت نامه کتبی شرکت و بیمه نامه معتبر از طرف شرکت را داشته باشد
5-ایزوگام باید کاملا سالم باشد به خصوص به قسمت پاشنه رول عایق توجه کنید که شکسته شده نباشد
6-برای عایقکاری سرویس های بهداشتی باید از ایزوگام دولایه پودری استفاده کنید و حتما باید عایق مورد نظر درجه یک باشد
7-به وزن ایزوگام نیز توجه کنید که رول ایزوگام بیش از حد سنگین نباشد و نیز کمتر از 37 کیلوگرم نباشد

امروزه بسیاری از محصولات موجود در بازار به صورت عمده خریداری می شوند ، و نیز خرید عمده ایزوگام بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. یکی از بهترین روش های خرید ایزوگام برای پیمانکاران و بازرگانان و شرکت ها ، خرید ایزوگام از درب کارخانه می باشد. زیرا باعث صرفه جویی در هزینه ها و مقرون به صرفه تر و ارزان تر خواهد بود. شرکت ايزوگام نوين به عنوان یکی از بهترین شرکت ها و معتبرترین مراکز پخش ایزوگام در تهران مي باشد كه در زمينه فروش قيرو ايزوگام خدمات خود را به صورت عمده و خورده به فروش مي رساند.

همواره براي تامين خريد قيرو تامين ايزوگام درجه يك و استاندارد مي توانيد به صورت خريد عمده اقدام نموده و بهترين نوع قير و ايزوگام براي فروش توسط شركت ايزوگام نوين به شما معرفي مي شود و از آنجايي كه فروش ايزوگام و قير در تهران براي تمام نقاط تهران و شهرها و شهرهاي كرج ميسر است قيمت فروش ايزوگام و قير به صورت مستقيم و عمده به مصرف كننده اعلام مي شود.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *