برای دسترسی به لکه گیری ایزوگام در کرج تنها کافی است در هر زمان که تمایل داشتید به نشانی اینترنتی ما مراجعه نمایید و با شماره هایی که در سایت فروش برای شما عزیزان درج نموده ایم تماس بگیرید و در جهت خدمات رسانی با مشاورین مجموعه صحبت و در خواست خود را به ثبت برسانید.

فروش ایزوگام

اگردر کرج می باشید و تمایل دارید تا ایزوگام خود را تعویض و یا لکه گیری آن را انجام دهید، کافی می باشد تا این کار را تنها با رجوع به نمایندگی مان به دست تیم متخصص ما بسپارید و لکه گیری ایزوگام در کرج را نیز تجربه کنید. همچنین اگر تایم کافی ندارید تا از نزدیک حضور پیدا کنید، این امکان برای شما فراهم شده است تا از طریق اینترنت و به صورت آنلاین درخواست خود را مطرح کنید.
امروزه دیگر مانند زمان قدیم نیست و اشخاصی که می خواهند اقدام به انجام کاری می کنند، تقریباً می توانند در همه زمینه های مربوطه برای خرید و فروش خود به سایت های اینترنتی مراجعه کنند و بدون این که بخواهند مسافت زیادی را طی نمایند و اتلافی در وقت آنان صورت گیرد می توانند به آسانی و بدون هیچ گونه استرسی سفارش خود را در اسرع وقت در مکان مورد نظر خود دریافت نمایند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

 

ساخت ایزوگام

محدود کسانی در زمان حال وجود دارند که اطلاع دقیقی از نحوه تولید و آماده سازی ایزوگام ندارند و امروز در این قسمت از مقاله تصمیم بر آن است تا اطلاعاتی در مورد آماده سازی ایزوگام در اختیار شما افراد دوست داشتنی و مخاطبین عزیز قرار داده شود. مراحل تشکیل این محصول بدین صورت می باشد که به وسیله قرار گرفتن چندین لایه بر روی یک دیگر درست شده است و وجود همین لایه ها سبب شده است تا مقاومت زیادی را از خود نشان دهد و در مقابل آب، گرما، حرارت، سرما، رطوبت و برف نیز بسیار مقاوم عمل می کند.

عده ای در این تفکر هستند که ایزوگام ها همه از یک نوع می باشند و یک خاصیت را دارند ولی این چنین نیست و انواع آن ها از درجه یک تا تک لایه و دو لایه نیز موجود می باشد و بستگی به میزان توانایی مالی خود می توانید نوع آن را مشخص و تهیه نمایید. اما احتمالاً این سوال برای شما دوست گرامی پیش آمده است که این لایه های موجود از چه ماده هایی ساخته شده اند؟ لایه های به کار برده شده مشمول بر مقداری پودر معدنی، پلی اتیلن، فویلی از جنس آلومینیوم، پلی استر و سایر موارد نیز می شوند.

معمولاً ایزوگام ها بر اساس نوعی که دارند، منظور تک لایه یا دو لایه بودن شان مورد تولید قرار می گیرند و در مراحل اولیه به تشک قیر ورود نموده و در نهایت با مواد ترکیبی قیر و الیاف آغشته خواهند شد و در آخر هم میزان ضخامت ایزوگام مشخص می گردد و جالب است بدانید که در مراحل پایانی نیز این ورق یا لایه ها به تمامی ماده چسبانده و آن را به داخل آب فرو می برند تا سرد شود و سپس پلاستیک را در قسمت پشت آن می افزایند، به داخل آسانسور نگه داری وارد می شود و بهتر است بدانید که این کار از این حیث انجام می شود تا بتوان عایق ها را در قالب بسته بندی و رول آماده نمایند و در نهایت آن را با اشکالی همانند مخروطی شکل به دست شما مشتریان برسانند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

انواع ایزوگام

مواد تشکیل دهنده این محصول دو نوع است که نوع اول آن پلیمری می باشد و درصد قیری که به صورت خالص در آن به کار برده می شود حدود 65 الی 70 درصد می باشد و عنصر های تشکیل دهنده که نقش اساسی در تولید و ساخت آن دارند، قیری می باشد که هیچ گونه ناخالصی را ندارد و دارای مرغوبیت بالایی در مقایسه با ایزوگام از نوع دمیده می باشد.
حال می دانید که این قیری که گفته می شود باید خالص باشد، چگونه به دست می آید؟ شاید عده ای ندانند ولی قابل ذکر است که از پالایش نفت خام تولید می گردد و مراحل آن بدین صورت است که، نفت را به صورت خام با بنزین، نفت گاز، حلال هایی که به صورت نفتی می باشند و همچنین روغن هایی که سنگین نیستند را با حرارت توسط دستگاه تقطیر پالایش می نمایند و در حرارتی بالای 380 در قالب جامد و یا نیمه جامد تولید و به مصرف می رسانند.

ایزوگام

ایزوگام وزن سنگینی را ندارد و به علت این که دارای حجم سبکی می باشد و قادر است مقاوت چشم گیری را در برابر نفوذ سرما و گرما از خود نشان دهد، در بازار امروز بین عموم رواج بسیاری یافته و استفاده اش برای کاربران دل نشین می باشد. البته نکته ای که قابل بیان می باشد، توجه به این موضوع است که در سال های پیش افراد برای عایق بندی اموراتی همچون، پشت بام، کف، سرویس های بهداشتی، مخزن هایی که در جهت نگه داشتن آب، پی کندن و دیگر موارد مجبور بودند تا از قیر به عنوان ماده عایق بندی استفاده نمایند که البته کار بسیار سختی نبود ولیکن وقت زیادی را از آنان می گرفت.

اما امروزه دیگر با وجود ایزوگام تمایلی ندارند تا از قیر استفاده نمایند و دلیلش این است که دارای قیمت خوبی می باشد و مراحل انجام و نصبش نسبت به سایر روش های دیگر بسیار راحت تر و تنها کافی است، تا نکته هایی همچون تمیز نمودن مکان مورد نظر، تخلیه نمودن آن محل و درز گیری و اقدامات مربوط به قبل از نصب به طور کامل رعایت گردد و در نهایت آن را با حرارت گرم نموده و سپس جای گذاری کرد.

ناگفته نماند که هنوز عده ای از اشخاص که دارای سن و سال زیادی هستند هنوز تمایل دارند تا از همان روش های قدیمی بهره ببرند و اطلاعات جامعی در مورد این محصول ندارند. اگر شما دوست عزیز تمایل دارید تا برای رفع ایراد های ایجاد شده به لکه گیری اقدام نمایید و ساکن شهر کرج می باشید کافی است تا با نمایندگی موجود تماس گرفته و لکه گیری ایزوگام کرج را تجربه نمایید.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *