ایزوگام در مهرشهر

ایزوگام در مهرشهر
ایزوگام در مهرشهر

شرکت ایزوگام نوین با بیش از پانزه سال سابقه کار در زمینه نصب و اجرای ایزوگام و عایق حرارتی و رطوبتی در استان های تهران و البرز و حومه و به خصوص محدوده مهرشهر در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. این شرکت با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات روز دنیا با استفاده از جدیدترین متد روز در زمینه نصب و همچنین با وجود کادر مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات ایزوگام در مهر شهر می باشد. هم اکنون و بدون فوت وقت با شماره های زیر تماس گرفته و بعد اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان با همکاران ما اقدام به ثبت سفارش ایزوگام خود کنید.
09123495288
09353495288
ایزوگام چیست؟
ایزوگام(عایق رطوبتی)پوششی است این عایق لایه‌ای در عرض های مختلف برای روی سطح پشت بام، کف استخر، سرویس بهداشتی فراهم می کند این لایه پوششی به عنوان محافظی در برابر نفوذ آب و رطوبت موجود در جو و باران و برف عمل می‌کند.کاشی،گچ ، سیمان و حتی بتن در مقابل آب ضعیف هستند و باید با استفاده از لایه ای مستحکم و ضخیم عایق کاری شوند تا از نفوذ آب جلوگیری شود. از دیرباز با استفاده از قیر سطوحی که در معرض تخریب توسط آب بودند را عایق کاری می‌کردند اما سالهاست این روش منسوخ شده و هم اکنون ایزوگام جایگزین آنها شده است.
ایزوگام در مهرشهر
شرکت ایزوگام نوین دارنده نشان استاندارد و ضمانت با نصب، فروش، اجرای بهترین ایزوگام یعنی ایزوگام دلیجان، ایزوگام باک گستر و ایزوگام سالار دلیجان در سراسر کشور و پذیرش نمایندگی فعالآماده همکاری با شما همشهریان عزیز است. هم اکنون برای اخذ نمایندگی مجاز ایزوگام نوین با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
هم اکنون شما میتوانید با شماره‌گیری 09123495288 و 091353495288 با مشاورین ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت تکنسین های ما همراه با جهیزات خود و با استفاده از باکیفیت ترین ایزوگام کشور در خدمت شما باشند. اجرای خدمات ایزوگام دارای اهمیت بالایی است به این منظور باید از شرکت هایی که دارای سابقه در زمینه ایزوگام هستند همکاری کنیم زیرا ایزوگام نامرغوب نه تنها باعث خسارات های جبران ناپذیری به پشت بام و ساختمان های ما می شود بلکه باید با هزینه بیشتر اقدام به ترمیم و تعمیر آن بکنیم. از این رو پیشنهاد ما برای شما شرکت ایزوگام نوین است زیرا تمامی تکنسین های شرکت ایزوگام نوین دارای تخصص و تجربه بالایی می باشند.
برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش اجرای خدمات ایزوگام با شماره زیر تماس بگیرید.
09123495288
09353495288

ایزوگام در مهرشهر:

 

ایزوگام به کار رفته در شرکت ایزوگام نوین از بهترین برندهای ایزوگام یعنی ایزوگام یعنی ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام باک گستر کد 117، ایزوگام سالار بام دلیجان است. کیفیت ایزوگام دلیجان بسیار بالا بوده قیمت مناسبی دارد از این رو بسیاری از مشتریان این ایزوگام را برای پشت بام های خود انتخاب می کنند.
ایزوگام های مورد استفاده در این شرکت بسیار متنوع و مرغوب هستند و با استفاده از تکنولوژی نوین در کارخانه های بزرگ و مجهز تولید می‌شوند.هم اکنون ایزوگام دلیجان با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه تولید و صادرات ایزوگام مشغول به فعالیت بوده و به کشور های حوزه خلیج فارس صارات گستره دارد. ایزوگام دلیجان با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات ایزوگام با کیفیت بالا را روانه بازار می کند. امروزه تولید قیر مرغوب از نفت خام و استفاده از این مواد در صنعت ایزوگام باعث رشد این صنعت در کشور شده است. ایران سومین کشور صادر کننده نفت در دنیا است و دانش استخراج و کشف وتولید قیر خود کفا هستیم بنابر این میتوان در سایر حوزه های وابسته به صنعت نفت مانند ایزوگام و قیر به خودکفایی کامل برسیم.
قیمت ایزوگام نوین به چه عواملی بستگی دارد:
1-نوع ایزوگام به کار رفته در سطح مورد نظر
2-متراژ سطح مورد نظر
ایزوگام های انواع متفاوتی دارند که بر حسب کارایی وکاربرد و هدف ما از ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرند.
قیمت ایزوگام با استفاده از جنس و نوع آنها مختلف است که موجب تفاوت قیمت در آنها می شود. همچنین قیمت ایزوگام تمام شده برای شما بر اساس متراژ سطح مورد نظر نیز محاسبه می‌شود و هر چه سطح بیشتر باشد میزان رول مصرفی بیشتر می‌شود و در بالا و پایین رفتن ایزوگام تاثیر دارد.

ایزوگام در مهر شهر
ایزوگام به دو نوع تیشو و پلی استر تقسیم میشود ایزوگام پلی استر یا تک لایه که ویژگی بارز آن ظریف و تک لایه بودن است و سبک تر است. ایزوگام تیشو و پلی استر که ضخیم تر از نوع اول و دارای استحکام بیشتری است و به مراتب سنگین تر از نوع اول است. هر کدام از این دو نوع ایزوگام دارای مزایایی هستند و بر حسب نیاز شما مورد استفاده قرار می گیرند.
شرکت ایزوگام نوین با استفاده از کادر مجرب و تجعیزات به روز و با استفاده از با کیفیت ترین ایزوگام موجود در کشور یعنی ایزوگام دلیجان، ایزوگام باک گستر دلیجان، ایزوگام سالار دلیجان در خدمت شما می باشد هم اکنون با شماره های زیر تماس گرفته و بعد از کسب اطلاع از قیمت ها سفارش خود را ثبت کنید.
09123495288
09353495288

ایزوگام در مهرشهر
ایزوگام نوعی عایق پوششی است که روی سطح مختلف از جمله پشت بام، کف استخر و سرویس بهداشتی قرار می گیرد. ایزوگام بر اساس پوشش که اغلب از جنس المینیوم است به دو دسته تقسیم میشود. دسته اول ایزوگام با پوشش المینیوم است که این نوع ایزوگام در جاهایی که تابش مستقیم افتاب دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند شهر های کرمان و یزد این نوع ایزوگام کمتر در شمال کشود استفاده می‌شود زیرا میزان رطوبت و بارندگی در این مناطق کمتر از شهر های شمالی است. دسته دوم ایزوگام بدون پوشش آلمینیوم است. این ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی به شمار می‌آید و برای مکان هایی که در خطر نفوذ آب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند شهر های شمالی که در معرض باران هستند.
شرکت ایزوگام نوین با استفاده از بهترین ایزوگام در مهر شهر و همچنین استان تهران و استان البرزآماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است. با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش اجرای ایزوگام خود را در شرکت ایزوگام نوین ثبت کنید.
09123495288
09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *