ایزوگام در شهید باقری

شرکت ایزوگام نوین پیشرو در امر عایق کاری پشت بام منازل و ساختمان ها می باشد. این شرکت با تکیه بر تجربه چندین ساله خود به راحتی مبادرت به انجام ایزوگام در تهران می نماید. ایزوگام در شهید باقری نیز در این حیطه قرار دارد. صاحبان و پرسنل شرکت ایزوگام نوین بر این باور هستند که در امر عایق کاری تنها 50 درصد رضایت، متعلق به کیفیت مواد اولیه مصرفی می باشد و 50 درصد مابقی به تجربه نصاب بستگی دارد. این دو موضوع کاملا مکمل یکدیگر هستند و در صورتی که در هر کدام نقصانی پیش بیاید کل کار دچار بی کیفیتی خواهد شد. این که فرد نصب کننده ایزوگام، آگاهی لازم را داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت ایزوگام نوین برای نصب ایزوگام در تهران که ایزوگام در شهید باقری هم بخشی از آن می باشد از برندهای با کیفیت ایزوگام همچون ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام بام گستر کد 117، ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام دو لایه و درجه یک، ایزوگام سالار بام دلیجان، ایزوگام طرحدار و ایزوگام درجه یک دلیجان و … بهره می گیرد.
در مقاله های پیشین به طور مفصل در مورد نکاتی که در موقع خرید و نصب ایزوگام در تهران لازم بود اشاره نمودیم و سعی کردیم اطلاعات شما را در این مورد بیشتر نماییم. البته باید ذکر نماییم که علاوه بر این که باید در موقع خرید به یک سری نکات توجه نمایید در زمان نصب نیز باید مواردی را به یاد داشته باشید.

بعد از نصب ایزوگام هم بایستی برای بالا بردن دوام و طول عمر ایزوگام مواردی را همواره در نظر داشته باشید. از جمله مواردی که در بحث خرید ایزوگام در تهران به آن اشاره شد، دمایی بود که بر اساس مندرجات درج شده بر روی رول ایزوگام، ایزوگام در آن دما می تواند دوام داشته باشد و خراب یا پوسیده نشود.

 

ایزوگام در شهید باقری:

ایزوگام در شهید باقری
ایزوگام در شهید باقری

 

بهترین کار ممکن این است که در مورد آب و هوای محلی که قرار است عایق کاری در آنجا انجام شود، تحقیق نمایید و از کمترین دما در فصل سرما و بیشترین دما در فصل گرما اطلاع یابید و موقع خرید با فروشنده در میان بگذارید تا بهترین عایق را از بابت دمای اظهار شده خریداری نمایید.
عمر مفید برای عایق رطوبتی 15 سال تخمین زده می شود که البته این زمان کاملا به نحوه نگهداری و مراقبت شما از ایزوگام بستگی دارد. بعد از گذشت این مدت ممکن است ایزوگام شما نیاز به تعمیر و مرمت داشته باشد که در مقایسه با قیمت اولیه نصب آن، قیمت کمتری خواهد داشت که قیمت آن بسته به رول های مصرفی بعلاوه اجرت تعیین خواهد شد.
در زیر به مواردی اشاره می نماییم که رعایت آنها می تواند دوام و طول عمر ایزوگام را بالا ببرد:
سعی نمایید که سطح پشت بام را همواره خالی نگه دارید از گذاردن وسایلی که دارای لبه تیز باشند و یا وزن زیادی داشته باشند خود داری نموده و مراقب باشید، سطح پشت بام همیشه تمیز و عاری از زباله و شاخ و برگ باشد.
هر چند وقت یکبار سطح پشت بام را سرکشی نموده و از سلامت ایزوگام اطمینان حاصل نمایید.
در زمان سرکشی حتما به دهانه ناودان ها و لبه های پشت بام دقت نمایید تا احیانا دچار پوسیدگی نشده باشند.
بر روی پشت بام از رفت و آمد غیر ضروری بپرهیزید.
توصیه می شود بعد از اتمام عایق کاری بر روس سطح، از پودر مل استفاده شود. استفاده از مل به این دلیل است که مل در فصل تابستان که ایزوگام حالت چسبندگی دارد، از چسبندگی آن جلوگیری می نماید. علاوه بر این پودر مل پس از خشک شدن استحکام و مقاومت بیشتری دارد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *