آسفالت ورد آورد

اگر شما هم ساکن محدوده ورد آورد هستید و می خواهید از خدمات آسفالت استفاده نمایید ، پیشنهاد می دهیم به آسفالت ورد آورد مراجعه نمایید.

آسفالت ورد آورد یکی از نمایندگی های مجاز ایزوگام نوین در محدوده ورد آورد می باشد که اکنون آمادگی ارائه هر گونه خدمات اعم از ، خدمات قیر گونی ، خدمات ایزوگام و خدمات آسفالت را به شما عزیزان دارد .

شما با مراجعه به آسفالت ورد آورد می توانید از کلیه خدمات نام برده شده استفاده نمایید .

آسفالت چیست ؟

آسفالت ، مخلوطی از قیر ، شن و ماسه می باشد که به علت چسبنده بودنش ، کار برد فراوانی در راه سازی دارد . یکی ار کار برد های آسفالت برای ، جاده ها ، راه ها ، فرود گاه ها و پشت بام ها می باشد . اما کار برد اصلی آن ، برای راه سازی و آسفالت نمودن خیابان ها است .

بتن آسفالتی ، نام اصلی آسفالت می باشد که بر اصر گذشت زمان ، مصرف کنندگان آن را به آسفالت می شناسند .

آسفالت که از مواد ساختمانی و قیر ساخته شده است ، هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند و کاملا با آن سازگاری دارد. به همین دلیل امروزه مورد استقبال طرفداران محیط زیست واقع شده است .

آیا می خواهید اجرای آسفالت را انجام دهید ؟ آیا به این فکر کرده اید که بهترین نوع آسفالت برای شما کدام می باشد ؟ آیا می دانید چند مدل آسفالت در بازار مواد و مصالح وجود دارد ؟ آیا از مواد تشکیل دهنده و متریال آسفالت های مختلف اطلاع دارید ؟ آیا می دانید روش مخلوط سازی هر آسفالت به چه صورت است ؟

شما می توانید با مراجعه به آسفالت ورد آورد و با کمک تگنیسن ها و متخصصین این کار ، مشورت نموده و بهترین آُفالت را برای مصرف و اجرای خود انتخاب نمایید .

آسفالت به عنوان یک ماده کار بردی و پر مصرف در راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. آسفالت که به عنوان یک مایع غلیظ ، شبه جامد و یا جامد ، در بازار مواد و مصالح شناخته شده است ، سیاه رنگ بوده و فوق العاده چسبنده می باشد .

شما بار تهیه و اجرای آن می توانید به آسفالت ورد آورد مراجعه نمایید .

لازم به ذکر است که قیر مورد استفاده در آسفالت ، یک عایق بوده و مانع از نفوذ نم و رطوبت به سح زیرین آسفالت می شود .

انواع آسفالت موجود در نمایندگی آسفالت ورد آورد :

آسفالت انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز هر مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرد . در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید ، می توانید با مشاوران آسفالت ورد آورد مشورت نمایید و با کمک آن ها بهترین آسفالت را که نیازتان را بر طرف می سازد را تهیه و اجرا نمایید .

شما باید با توجه به مکانی که می خواهید در آن از آسفالت استفاده نمایید و هم چنین نیاز خود ، بهترین آسفالت را انتخاب نمایید تا علاوه بر رفع نیازتان ، بسته به شرایط اقلیمی و یا آب و هوایی ، عمر مفید بیش تری داشته باشد.

پس با توصیه های انجام شده در انتخاب آسفالت دقت نمایید . شما در این زمینه می توانید از تکنسین های ماهر آسفالت ورد آورد در خواست کمک نمایید .

انواع آسفالت موجود در بازار مواد و مصالح :

  1. آسفالت گرم
  2. آسفالت سرد
  3. آسفالت محافظتی
  • آسفالت گرم :

در زمان تهیه و ساخت آسفالت گرم ، قیر در معرض حرارت قرار داده خواهد شد و پس از آن ، مصلح ساختمانی به آن اضافه می گردد . پس از آن که قیر و مصالح ساختمانی با یکدیگر مخلوط گشته و به ما مخلوطی یک دست دادند ، می توان آن را بر بستر مورد نظر پهن نمود.

لازم به ذکر است که با توجه به جنس بستر زیرین ، در مقدار ضخامت مشخص شده ، به صورت کاملا یک دست ، آسفالت را پخش نمایید .

آسفالت گرم بیش تر جهت آسفالت نمودن خیابان ها کار برد دارد و به عنوان یکی از شناخته شده ترین انواع آسفالت در بین مصرف کنندگان در بازار مواد و مصالح می باشد .

موارد مصرفی آسفالت گرم :

  1. اساس قیری
  2. ماسه
  3. آسفالت متخلخل
  4. آسفالت رویه
  • آسفالت سرد :

آسفالت سرد که به دو روش تهیه می گردد ، در دمای محیط به دست آمده و نیاز به هیچ حرارتی ندارد.

یکی از روش ها برای تهیه آسفالت سرد ، تهیه آسفالت سرد در محل می باشد . در این روش سنگریزه ها بر بستر مورد نظر پاشیده می شوند و پس از آن قیر آن اضافه می شود . این دو با استفاده از ابزار و لوازم مخصوص این کار ، بر بستر مورد نظر ، با یکدیگر مخلوط می شوند .

اما در روش تهیه در کارگاه ، آسفالت سرد در محیطی مانند کارگاه و یا کارخانه ، توبید و تهیه شده و سپس به محل اجرا منتقل می شود .

لازم به ذکر است که در هیچ کدام از روش های نام برده شده ، قیر ، حرارتی را به خود نمی بیند.

  • آسفالت محافظتی :

آسفالت محافظتی صرفا به عناون یک لایه محافظتی برای سطح زیرین خود به کار می رود . در واقع آسفالت محافظتی هیچ کار برد سازه ای ندارد و فقط جنبه حفاظتی دارد.

یکی از کار برد های مهم آسفالت محافظتی ، جلو گیری از ایجاد گرد و غبار در راه های شنی می باشد .

در صورتی که می خواهید از بهترین خدمات آسفالت استفاده نمایید ، می توانید به آسفالت ورد آورد مراجعه نمایید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *