آسفالت در قیطریه

آسفالت در قیطریه
آسفالت در قیطریه

 

شرکت ایزوگان نوین در استان تهران و محدوده قیطریه ارائه دهنده خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی اسفالت، قیر سازی آسفالت و … است. هم اکنون و بدون فوت وقت با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین های مجرب و کارآزموده در خدمت شما باشند.
شماره تماس برای مشاوره و ثبت سفارش
09123495288
09353495288
آسفالت و انواع آن:
منظور از آسفالت پوششی از قیر و سنگ و شن و ماسه است که روی معابر قرار می‌گیرد. این مواد باید حدالمکان در دمای بالا با هم مخلوط شوند و سپس روی سطح مورد نظر قرار بگیرند و با ابزار مخصوص روی آن را صاف کرده و با فشار ان را یک دست کنند. شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده با کیفیت ترین و بهترین مصالح و با استفاده از کادر مجرب و همچنین ابزرا و تکنولوژی روز دنیا در استان تهران و البرز و به خصوص در قیطریه آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. هم اکنون برای ثبت سفارش خدمات آسفالت در قیطریه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
09123495288
09353495288
شرکت ایزوگام نوین در خدمت شماست برای سفارش خدمات ایزوگام نوین، خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، آسفالتکاری، قیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت در استان تهران و البرز و به خصوص در منطقه قیطریه با شماره های زیر تماس بگیرید.
09123495288
09353495288
برای قرارگیری آسفالت روی سطوح ابتدا باید محل را آماده کنیم به این منظور ابتدا خاک رویه ای را به اندازه 10 الی 15 سانتی متر برمیدارند بعد زمین را با ماشین های مخصوص میکوبند تا یکدست شود در این مرحله با استفاده از انواع آسفالت از جمله اسفالت گرم یا آسفالت سرد یا اسفالت محافظتی پوششی از قیر و شن و ماسه را روی سطح مورد نظر قرار می دهند و مجددا با تجهیزات و ماشین الات مخصوص آن را میکوبند تا صاف و یکدست شود.
هر کدام از مراحل فوق باید از دقت بالایی برخوردار باشد در ابتدایی ترین مرحله یعنی مرحله خاکبردای تا آخرین مرحله یعنی یکدست سازی مواد باید به نحو احسنت انجام شود زیرا در این مرحله اگر سطح مورد نظر به یک اندازه خاکبرداری نشود در مراحل بعدی مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

 

آسفالت در قیطریه:

قیمت آسفالت در قیطریه
هزینه تمام شده آسفالت در قیطریه برای مشتریان بر اساس یک سری معیارها از جمله تعداد روز هایی که کارگران کار می کنند و میزان و نوع مصالح و تعداد و نوع تجهیزات و محل مورد نظر متفاوت است. اما مهمتر از همه اینها شرکتی که شما برای انجام کار آسفالت کاری انتخاب میکنید باید منصف باشد و بر اساس معیارها و قوانین عمل کند و هزینه اضافه بر سازمان از شما نگیرد. نرخ آسفالت کاری تقریبا در همه نقاط تهران ثابت است اما شرکت هایی وجود دارند که برای خود نرخ هایی تعیین کرده که به هیچ وجه درست و عادلانه نیست. شرکت ها موظف هستند هزینه ها را بر اساس میزان مواد و نوع کار و سایر پارامتر ها بسنجند و نباید مواد جانبی شرکت و هزینه های اضافه را از خریداران و مشتریان مطالبه کنند. انتخاب یک شرکت که این ویژگی ها را داشته باشد و در کنار کیفیت کار مطلوب هزینه متعادل را درخواست کند کار سختی است. شرکت ایزوگام نوین از معدود شرکتهایی است که هزینه تمام شده انجام آسفالت را به نفع مشتری تعیین می کند زیرا اولویت شرکت ایز.گام نوین جلب رضایت مشتری و حفظ مشتریان دائم است.
شرکت ایزوگام نوین با نمایندگی های متعدد در سرتاسر استان تهران و البرز در خدمت شما همشهریان عزیز در محدوده قیطریه است. شرکت ایزوگام نوین با مدیریت و کادر مجرب و حرفه ای خود سالهاست مشتریان حقیقی و حقوقی خود را حفظ کرده و بسیاری از شرکت ها شهرسازی و راهداری و شرکت های مهندسی مشاورکرد از خدمات شرکت ایزوگام نوین بهره می برند. شما میتوانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شرکت ما تماس بگیرید و در صورت تمایل سفارش آسفالت کاری خود را ثبت کنید تا تکنسین های اجرایی ما همراه با ابزار و تجهیزات فنی در خدمت شما حاضر شوند.
09123495288
09353495288
خدمات که شرکت ایزوگام نوین ارائه میدهد شامل اجرای آسفالت، خاکبرداری، زیر سازی، آسفالتکاری، قیر پاشی، آسفالت سرد، آسفالت کرم ، آسفالت محافظتی و غیره است. انجام کارهای مربوط به آسفالت محوطه سازی و زیر سازی توسط شرکت ایزوگام نوین با متراژ های مختلف و به صورت دستی و ماشینی در محدوده قیطریه با اکیپ مجرب و کارآزموده انجام میگیرد. جهت هرگونه مشاوره و اطلاع از قیمت و بازدید با ما تماس بگیرید در اسرع وقت هماهنگی های لازم صوت میگیرد و کادر فنی در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما خواهند بود.

Rate this post

Comments are disabled.