آسفالت در فیروز بهرام
آسفالت در فیروز بهرام

 

شرکت ایزوگام نوین از جمله شرکت هایی است که در زمینه اجرای آسفالت فعالیت های گسترده ای داشته است و پروژه های متعددی را به سرانجام رسانده است. آسفالت در فیروز بهرام در تهران از جمله مواردی است که در حیطه کاری این شرکت قرار دارد.

همانطور که می دانید آسفالت نوعی ماده چسبناک است که از مخلوط مصالح سنگی یعنی ماسه و شن به همراه قیر به دست می آید. در این مخلوط از قیر به عنوان ماده چسباننده مصالح سنگی استفاده می شود.

آسفالت بنا به محل موردنظر و کاربردی که خواهد داشت انواع مختلفی دارد. در حالت کلی همه انواع متداول آسفالت چه سرد و چه گرم در ایران که با دانه بندی توپر تهیه می شوند، دارای سطحی صاف هستند که به این علت دارای سطحی نفوذناپذیر می باشند. وجود این ویژگی در آسفالت موجب می شود که ایمنی خودروها در زمان بارندگی تامین نشود و خطراتی را هم به دنبال داشته باشد.

به هنگام بارندگی زهکشی آب سطحی که بر رویه های آسفالت جریان دارد، ایجاد پاشش می نماید این موضوع مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد. از جمله این موارد به چند مورد در زیر اشاره می نماییم:
این موضوع دید راننده را کاهش می دهد.

در این موقع آب لغزی ایجاد می شود به این معنی که یک لایه از آب مابین تایر خودرو و سطح جاده قرار گرفته و ارتباط این دو و به طبع آن مقاومت لغزشی بین آنها را از بین می برد. در این موقع کنترل خودرو برای راننده دشوار می شود.
نور بر رویه جاده در این مواقع منعکس شده و میزان دید راننده را کاهش می دهد که ممکن است حوادثی را به دنبال داشته باشد.

موارد ذکر شده در بالا، شرکت های اجرایی آسفالت را بر آن داشته است تا از آسفالت متخلخل بیشتر استفاده نمایند. استفاده از آسفالت متخلخل کمترین مزیتی که دارد آب حاصل از بارندگی را از رویه آسفالت به لایه زیرین منتقل می نماید که این موضوع مخصوصا در باندهای فرودگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

آسفالت در فیروز بهرام:

 

در این نوع آسفالت به دلیل خاصیت زهکشی لایه رویه، فضای خالی به وجود می آید که امکان هدایت آب باران را به سمت کناره های جاده فراهم می نماید.
استفاده از آسفالت متخلخل مزیت های متعددی می تواند داشته باشد که یکی از آنها تامین ایمنی جاده ها در مواقع بارندگی و فراهم نمودن یک سطح صاف در جاده ها است که مسیر حرکت را برای خودروها امن و بی سر و صدا می نماید.

در تهیه مخلوط آسفالت متخلخل ماده اصلی، سنگ دانه های تقریبا درشت شکسته هستند که آنها را با کمی گرد سنگ و ماسه مخلوط می کنند. در آسفالت متخلخل از قیر بسیار کمی و فقط در حد پوشاندن سطح مصالح سنگی استفاده می شود. این میزان قیر حدود 4% مصالح را تشکیل می دهد. این مخلوط طوری تهیه می شود که تقریبا شاهد 22% فضای خالی در آسفالت خواهیم بود. برخورداری از این میزان فضای خالی تنها مختص آسفالت متخلخل می باشد.

شرکت ایزوگام نوین پیشنهاد می نماید در صورتی که قصد انجام آسفالت در فیروز بهرام در تهران را دارید، به یکی از نمایندگی های این شرکت در تهران مراجعه نمایید تا علاوه بر گرفتن مشاوره رایگان در این مورد بتوانید از تجربیات متخصصین شرکت هم استفاده نمایید و در مورد قیمت به روز خدمات هم اطلاعات دقیقی تری به دست آورید .

این شرکت علاوه بر راهنمایی های لازم، می تواند اجرای پروژه های شما را با تکیه بر پرسنل مجرب خود به عهده بگیرد. شرکت ایزوگام نوین از ابتدای کار تا پیشرفت صد در صدی آن، در کنار شما خواهد بود تا لبخند رضایت را بر لبان شما بنشاند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *