آسفالت در شهر قدس قعله حسن خان

آسفالت در شهر قدس قعله حسن خان
آسفالت در شهر قدس قعله حسن خان

 

آسفالت در شهرک قدس:
آسفالت؛ ماده‌ای که هر روز آن را می بینیم اما بی‌توجه از کنار آن رد میشویم و توجهی به چگونگی ساخت یا چگونگی پیدایش آن نمی‌کنیم.

در قدیم الایام پیش از ساختن آسفالت، جاده‌ با خاک و سنگ پوشیده شده بود اما این جاده ها در در زمستان با باریدن کمی باران تبدیل به گل می شد و رفت و آمد را سخت می کرد و همین سختی ها زمینه ی تولید آسفالت شد.

از آسفالت برای نوسازی جاده ها استفاده می شود.همچنین دیگر کاربرد آن تسریع بخشیدن در رفت و آمد و راحتی مسافران برای مسافرت است.

آسفالت در گذشته به صورت طبیعی از لایه های زیرین زمین به دست می‌آمد اما در اوایل دهه ۱۹۰۰ بود که متخصصان راه دیگری برای تولید آسفالت یافتند که تهیه ی آسفالت از نفت خام بود.

علت خرابی آسفالت:
کیفیت مواد اولیه، وسایل نقلیه عبوری، زیاد بودن حجم ترافیک، آب و هوا، طراحی نادرست، مراقبت و محافظت نکردن ،تعمیر نشدن آسیب های جزئی و تبدیل شدن آنها به یک معضل بزرگ، شیب بندی نادرست و … همه این خرابی ها باعث تغییر شکل آسفالت و همچنین ایجاد خرابی بر روی جاده ها شده و باعث به وجود آمدن سوانح جاده ای می شوند.

روسازی آسفالت:
برای روسازی آسفالت از آسفالت گرم استفاده میشود.روسازی آسفالت سه نوع است:روسازی با استفاده از آسفالت، روسازی با استفاده از بتن، روسازی با استفاده از آسفالت و روسازی مرکب که از یک لایه آسفالت و یک لایه ی دیگر که بتن است.

آسفالت هایی که آسیب دیده باشند را می توان بازیافت کرد به این صورت که آسفالت را کاملاً از جاده جدا و خرد کرده و سپس آن را دوباره ساخته
و تولید می کنیم.

توجه کنید که قبل از اجرای عملیات روسازی سطح راه را از هرگونه مواد اضافی پاک کنید تا چسبندگی لازم ایجاد شود.

آسفالت کاری در شهرک قدس برای اجرای آسفالت کاری قبل از همه چیز باید ایمنی و استاندارد را در انجام و کارها را رعایت کنید. چرا که با رعایت نکردن هریک از عوامل، موجب بروز خسارت مالی و یا حتی جانی می شود.

قبل از انجام کار هرگونه مانع یا برآمدگی را از روی سطحی که میخواهید آسفالت کاری کنید بردارید تا سطح برای آسفالت کاری هموار شود.

آسفالت رنگی:
آسفالت رنگی نسبت به آسفالت معمولی عمر طولانی تری دارد به همین دلیل قابلیت استفاده از آن در مکان های پر رفت و آمد مانند پارک ها یا استفاده از آن در آسفالت جاده های مسابقه ای مانند جاده ی اتومبیل رانی و دوچرخه یا آسفالت زمین های مسابقه ی دو و میدانی را دارد.

جدا از عمر طولانی،آسفالت رنگی باعث زیبایی محله‌ها و مکان‌ها می‌شود و می‌تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کند و از دیگر مزایای این آسفالت هزینه کمتر آن نسبت به آسفالت معمولی است.

 

آسفالت در شهر قدس قعله حسن خان:

 

قیمت آسفالت:
برای اطلاع از قیمت آسفالت، قیمت پخش آسفالت بر اساس ضخامت یا قیمت پخش آسفالت بر اساس وزن می‌توانید به شرکت مراجعه فرمایید، تا قیمت تمامی آسفالت ها به شما اطلاع رسانی شود.

همچنین در صورت ناتوانی در حضور می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با مشاورین ما علاوه بر اطلاع از قیمت آسفالت و دیگر عایق ها از دیگر اطلاعات مورد نیاز تان مطلع شوید.

خدمات آسفالت:
شرکت ایزوگام نوین خدماتی همچون آسفالتکاری،زیرسازی آسفالت، روسازی آسفالت، خاکبرداری، خاکریزی و غیره را برای همشهریان شهرک قدس با در نظر گرفتن تخفیف به صورت صحیح انجام می‌دهد .

علاوه بر خدمات آسفالت،خدمات ایزوگام مانند نصب ایزوگام، زیرسازی ، خدمات قیرگونی مانند قیر پاشی را به مشتریان عزیز ارائه می کند.

خدماتی که شرکت ایزوگام انجام دهد در شهر تهران است اما مشابه همین کارها را در حومه برای مشتریان عزیز انجام می دهد.

برای برخورداری از خدمات ما در شرکت ما یعنی شرکت ایزوگام نوین حضور پیدا کنید، اما اگر حضور یافتن برایتان مقدور نیست، می توانید به سایت ما مراجعه کنید و یا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

تمامی محصولات شرکت ایزوگام نوین به صورت کلی و جزئی به فروش می رسد با درخواست هر یک از خدمات ما از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *