آسفالت در رودهن

آسفالت در رودهن
آسفالت در رودهن

 

 

برای ثبت سفارش خدمات آسفالت در شرکت ایزوگام نوین در محدوده استان تهران و البرز و به ویژه در محدود رودهن با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.
آسفالت چیست و چه کاربردی دارد:
آسفالت ماده‌ای سیاه و مخلوطی از شن و ماسه وسنگدانه‌های ریز و دررشت است این سنگدانه‌ها همراه با قیر بر روی سطوح مختلف معابر یا مکان های مختلف از جمله پشت بام و پارکینگ و محله پاشیده می‌شود تا محل مورد نظر صاف و یکدست و عاری از هر گونه فراز و نشیب و پستی و بلندی و ناهمواری شود.

آسفالت معابر از جمله کارهایی است که شهرداری های طی دو دهه اخیر جز اصول و وظایف خود تعریف کرده‌اند. آسفالت معابر از جمله خدمات مهم شهرداری است که باید توسط شرکتهای معتبر انجام شود.

بدین منظور شهرداری و یا استانداری خدمات آسفالت معابر را بر عهده یک یا چند شرکت واگذار میکنند و شرکت هی موظف هستند با استفاده از ابزار و کادر اجرایی که در اختیار دارند پروژه آسفالت معابر را انجام دهند. اجرای خدمات آسفالت پیمانکاری آسفالت ، خاکبرداری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت و غیره کار مهم و دشواری است که تنها افراد با تجربه می‌توانند آن را انجام دهند.

حتی بین افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تفاوت‌ها فاحشی از نظر تجربه و مهارت وجود دارد و هر کسی که در کار آسفالت است الزاما ماهر نیست پس باید دقت کنیم اگر شخص یا اشخاصی که برای اجرای خدمات آسفالت به کار میببریم حتما زبده باشند و آموزش دیده. از این رو انتخاب شرکت پیمانکاری آسفالت کار مهم و زمان بری است.

شرکت ایزوگام نوین تنها شرکت معتبر و فعال در زمنیه آسفالت و خدمات آسفالت، پیمانکاریر آسفالت، زیر سازی آسفالت و قیر پاشی اسفالت است. برای مشاوره و ثبت سفارش خدمات آسفالت در محدود رودهن و استان البرز و تهران با ما تماس بگیرید.

مشاورین ما در تمامی روزهای هفته حتی جمعه ها وروزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما همشهریان عزیز هستن. شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین خدمات اسفالت در محدود رودهن در خدمت شما است.
09123495288
09353495288
انواع مختلف آسفالت
آسفالت انواع مختلفی دارد که بسته به نوع نیاز و کاربرد و جنس مواد و مصالح و متفاوت است. از جمله آسفالت‌های که در ایران کاربرد دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
آسفالت 06
آسفالت019
آسفالت025
آسفالت بیندر
آسفالت توپکا
اسامی که در بالا ذکر شد انواع مختلف آسفالت است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انواع مصالح به کار رفته در آسفالت چیست؟
مصالح سنگی درشت
این مصالح شامل شن و ماسه و سنگدانه‌های با اندازه بزرگ است. این مصالح که معمولا از شن طبیعی و سنگ و قلوه سنگ به دست می‌آید باید عاری از مواد ریز مثل لای یا رس باشد.

زیرا در صورت وجود این دو قیر به سنگدانه‌ها نمی چسبد و آسفالت ما سست میشود به طور کلی اگر هدف ساختن و استفاده از آسفالتی با سنگدانه بزرگ است باید از مواد درشت استفاده کنیم و نمیتوان داخل آن از سنگدانه ریز استفاده کرد اما اگر هدف استفاده ار آسفالتی با سنگدانه رریز است بااید تنها از شن و ماسه ریز استفاده کنیم دلیل این کار چسبیدن قیر است به همسن دلیل باید سنگ دانه ها یکدست باشند.
مصالح سنگی ریز
به مصالحی که دارای مواد و سنگدانه های ریز شد این مصالح باید یکدست و تمیز باشد این م وا بایستی سخت و عاری از رس و دارای لبه ها تیز باشد
کاربرد متنوع آسفالت
از آسفالت در معابر شهری مانند خیابان، اتوبان، بزرگراه، و غیره استفاده میشود نوع سنگدانه ها آسفالت هر کدام از آنها متفاوت است مثلا در آزاد راه باید از آسفالت درجه یک و ریز دانه استفاده کنیم یا در معابر داخل شهر یا کوچه ها و محله ها میتوان از آسفالت درجه سه یا درجه دو استفاده کنیم.

 

آسفالت در رودهن:

همچنین از آسفالت در پارکینگ و پشت بام هم میتوان استفاده کرد. اسفالت پارکنیگ هم میتوان از آسفالت درجه سه باشد.اما اگر قصد دارید پشت بام خود را آسفالت کنید توجه داشته باشید که باید از اسفالت مرغوب و نفوذ ناپذیر استفاده کنید و به این منظور آسفالت باید دارای قیر درجه یک با چیبندگی بالا و سنگدانه های ریز باشد تا از نفوذ آب جلوگیری شود.
اهمیت اجرای آسفالت
آسفالت از زوایای مختلف دارای اهمیت است. یکی از مهمترین دلایل که شهرداری ها اقدام به آسفالت میکنند بحث امنیت معابر است. امروزه به دلیلی گشسترش وسایل نقلیه موتوری نیاز به ساز و کار و سیستمی با امنیت بالا برای تررد لازم وضروری است زیرا در صورت نبود این سیستم خطرات بسیاری جان مردم را به خطر می اندازد. همانگونه که میدانید هم اکنون بسیاری از حوادث رانندگی به دلایلی از قبیل شکستگی یا فرورفتگی معابر خیابان و آسفالت به وجود می‌آید و
دومین اهمیت کاربرد آسفالت بحث زیبایی شناختی آن است. آسفالت باعث نمای زیبا در شهر و معابر میشود. و جاده ها را یکدست و مرتب میکند این کاربرد آسفالت بسیار مهم است زیرا جاده هایی با معبر خاکی در نظر ما هیچ جذابیتی ندارد و
سومین کاربرد و اهمیت آسفاالت سهولت استفاده و سهولت دسترسی و کاهش زمان و صرفه جویی در وقت و هزینه است. ماشین ها روی آسفالت با سرعت و دقت بهتری حرکت میکنند و مصرف بنزین کمتر است. و در جاده های خاکی بعکس هم هزینه بنزین بالاتر می رود و هم استحکاکم ماشین بیشتر است.
شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفات در محدوده رودهن در خدمت شما همشهریان عزیز است. با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش خدمات آسفالت خود را با بهترین قیمت و بهترین مصالح ثبت کنید.
09123495288
09353495288

Rate this post

Comments are disabled.