آسفالت در آبعلی

آسفالت در آبعلی
آسفالت در آبعلی

 

آسفالت یکی از مهمترین استاندارهایی ساخت شهری است و نصب و اجرای آن نیاز به مهارت بالایی دارد اگر اجرای آسفالت به درستی صورت نگیرد صدمات و خسارات بسیاری را در پی خواهد داشت همچنین در زیبایی منظر شهری تاثیر می‌گذارد. جاده های که دارای آسفالت زیبا و یکدست هستند نسبت به جاده هایی که آسفالت شکسته و ترک برداشته و ناموزون دارند از زیبایی کمتری برخوردار است علاوه بر آن آسفالت نامرغوب به وسایل نقلیه موتوری و حتی عابرین پیاده آسیب وارد می‌کند و هم اکنون بسیاری از تصادفات و حوادث رانندگی در کشور ما به دلیل آسفالت های نا مرغوب است.
آسفالت چیست و چه کارایی دارد؟
آسفالت به عنوان لایه ای پوششی روی سطوح خیابان، کوچه، محله، پارکینگ و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل استفاده از آسفالت مسطح کردن سطوحی از قبیل کوچه، و خیابان و پارکینگ است این سطوح مورد نظر برای پیاده روی و عبور و مرور وسایل نقلیه باید آسفالت شوند. شرکت ایزوگام نوین اراده دهنده خدمات آسفالت در آبعلی با بیش از 25 سال سابقه کار و تجربه در این زمینه در خدمت شما همشهریان است.
شرکت‌های بسیاری در کلان شهر تهران و حومه به ویژه در آبعلی وجود دارند که در این آسفالت کاری و خدمات آسفالت فعالیت مستمر دارند اما باید توجه داشته باشید صرفا فعالیت در این حوزه و داشتن تجهیزات و ماشین آلات فنی لازم نیست . در زمینه آسفالت داشتن تجربه حرف اول را میزند و از آنجایی که شرکت ایزوگام نوین در این زمینه سابقه زیادی دارد می‌توانید با اطمینان خاطر اقدام به ثبت سفارش در آبعلی و استان تهران و البرزکنید.
شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفالت در آبعلی و استان تهران است شما می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارش خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت و … را به ما بسپارید هم اکنون تماس گرفته و بدون فوت وقت سفارش خود را ثبت کنید.
09123495288
09353495288
با مشاورین ما تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره بگیرید سوالات خود را بپرسید و مشاوه رایگان دریافت کنید ودر صورت تمایل سفارش خود را ثبت کرده تا تکنسین های ما در اسرع وقت در خدمت شما باشند.
09123495288
09353495288
شرکت ایزوگام نوین آماده عقد قرارداد با شرکت های مهندسی مشاور و شرکت های مهندسی شهرسازی و راه داری و … برای اجرای خدمات آسفالت است.
خدماتی که شرکت ایزوگام نوین در آبعلی اراده می‌دهد به شرح زیر است:
-اجرای آسفالت خیابان
-اجرای آسفالت بزرگراه، آزاد راه ، اتوبان
-اجرای آسفالت کوچه
-اجرای آسفالت محله
-آجرای آسفالت پارکینگ و حیاط و بشت بام

 

آسفالت در آبعلی:

 

خدمات آسفالت در آبعلی و حومه و استان تهران با کیفیت عالی و درجه یک و کادر مجرب و متخصص آماده همکاری و پذیرش نمایندگی در شهر تهران و البرز، آبعلی در خدمت شماست. در شرکت ایزوگام نوین تنها با یک تماس می‌توانید مشاوره رایگان بگیرید و هم سفارش خود را ثبت کنید. تکنسین های ما در شرکت ایزوگام نوین در آبعلی و استان تهران و البرز آماده ارائه خدمات آسفالت به شما همشهریان عزیز هستند.
09123495288
09353495288
هزینه اسفالت چگونه محاسبه می‌شود.
1- هزینه خاک برداری: در این مرحله باید خاک معبر یا محل مورد نظر تا عمق 10 الی 15 سانتی متر خاکبرداری شود. بسته به میزان سختی و تعدا روزهایی که این امر زمان میبرد هزینه خاکبرداری محاسبه می‌شود. خاکبردای محل به صورت دستی و ماشینی صورت می‌گیرد.
2-هزینه زیر سازی: که شامل مسطح و یکدست کردن زمین است در این مرحله با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص اقدام به صاف کردن و یکدست کردن خاک می‌کنند.
3-هزینه پخش و کوبیدن که با ضخامت 10 الی 15 سانتی متر انجام می‌شود
4- هزینه روسازی: شامل پریکمت با اندود زدایی و نفوذ قیر ام سی ، امولوسیون است این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است.
شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفالت در آبعلی است هر روز هفته حتی روزهای تعطیل در خدمت شما همشهریان تهرانی به خصوص ساکنان آبعلی است. شما می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارشات خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت خود را ثبت کنید و با اطمینان خاطر اجرای آسفالت خود را به ما بسپارید هم اکنون با شماره های زیز تماس گرفته و بدون فوت وقت سفارش خود را ثبت کنید.
09123495288
09353495288

Rate this post

Comments are disabled.