آسفالتکاری در محمد شهر

آسفالتکاری در محمد شهر
آسفالتکاری در محمد شهر

در زمان های گذشته که هنوز آسفالت برای استفاده تهیه نشده بود،عبور و مرور مردم در جاده ها بسیار سخت بود و مردم برای عبور باید اول از همه سنگ های بزرگ را از سر راهشان بر می داشتند و سپس به راهشان ادامه می دادند.
اما با این حال هنوز هم راه هموار نبود و باید از روی سنگ ها با اتومبیل عبور میکرد،که باعث آسیب رسیدن به وسایل نقلیه میشد و از عمر آنان میکاهید.

اما با گذشت زمان و پیشرفت فناوری ،انسان شیوه ی تهیه ی آسفالت را فرا گرفت و از پس از آن تلاش کرد ،تا جاده را با استفاده از آسفالت برای عبور و مرور هموار سازد.

آسفالت چیست؟
آسفالت موادی سیاه رنگ و چسبنده است ، ترکیبات آن حاوی قیر و شن و ماسه است که در ساختن باند فرودگاه ها، پشت بام ساختمان ها، زیر سازی، جاده ها، آسفالت محوطه، حیات، کوچه و پارکینگ، خیابان و شیب بندی و… استفاده دارد. آسفالتکاری حاوی مرحله های آماده کردن سطح راه، حمل و پخش مخلوط آسفالتی و کوبیدن آن است.

انواع آسفالت

آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی، سه دسته اصلی آسفالت بر اساس نحوه کاربرد و اختلاط است. هر کدام از این دسته‌ها نیز شامل انواع مختلفی هستند.

نکته های مورد توجه آسفالت کاری در محمدشهر

برای اینکه آسفالت کاری با کیفیت بالایی انجام شود و مدتی بعد دچار دوباره کاری نشوید نیاز است تا قبل و در زمان آسفالت کاری نکاتی را رعایت کنید این نکات عبارتند از:
تمیز کردن سطح کار، پر کردن ترک های موجود در محل کار، پر کردن چاله های موجود بر روی سطح کار، قبل از ریختن مواد مجددا سطح را تمیز کنید تا سطح آن کاملا صاف و هموار و تمیز باشد، استفاده از درزگیر و در نهایت هم مراقبت و نگهداری از سطح و محل تا زمانی که سطح آن کاملا خشک شود.

 

آسفالتکاری در محمد شهر:

ابزاری که آسفالت کار برای کار نیاز دارد:

برای آسفالت کاری ماشین آلات مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد که در زمان اجرای این فرآیند، پخش و تراکم و ساخت آن استفاده می شود. این ماشین ها عبارتند از

غلتک ها
جاروهای مکانیکی
قیر پاش
آسفالت کاتر
دیگ آسفالت
ماشین آلات پشتیبانی
ماشین ترمیم
بونکر های ذخیره مصالح
ماشین حمل آب
فینیشر یا همان رویه کش
ماشین برش
سنگ شکن
و …

اجرای انواع آسفالت حاوی:

بیندر 019 پخش بصورت دستی و ماشینی

توپکا 012 و 18-0 پخش بصورت دستی و ماشینی

دوبینه 06 پخش بصورت دستی و ماشینی

قیرپاشی تک کت و پیر مکت با دستگاه قیر پاش

اجرای آسفالت نرم پشت بامی

اجرای مخلوط – بیس و ساب بیس -رگلاژ -آب پاشی – قلتک زنی -تسطیح – قلتک زنی -وغیره…آسفالت کاری بصورت کلی و جزعی

قیمت آسفالت
اگر می‌خواهید از قیمت آسفالت در شرکت ایزوگام نوین مطلع شوید، پس همین حالا رایگان قیمت بگیرید همچنین باید ذکر کنیم که تمامی قیمت‌ها از سوی کارشناسان آسفالت کاری نظارت می‌شود. پس خیالتان بابت قیمت و هزینه‌ کاملا راحت باشد.

خدمات آسفالت
خدمات آسفالت در محمدشهر،توسط شرکت ایزوگام نوین که آماده قرارداد با اعضای دولتی ،شخصی و خصوصی است،خدمات آسفالت با سابقه کاری ۲۵ ساله و با بیش از هزار عقد کاری موفق در سال های اخیر،توانستیم در این مسیر یک قدم از سایر شرکت ها جلوتر باشیم.

اجرای آسفالت کوچه خیابان و محوطه پشت بام و سایر سطوح با دستگاه های سبک و سنگین و به صورت دستی،در کمترین زمان.
اجرای محوطه سازی،زیرسازی، شیب بندی، لکه گیری،آسفالت کاری شیار نوار حفاری، درب چاه و جلو پارکینگ سایر خدمات آسفالت کاری.خدمات آسفالت کاری با پرسنل مخصوص آسفالت کاری و با تجربه کاری بالا در خدمات شما عزیزان است.

هزینه آسفالت
ممکن است خرید یا نصب آسفالت برای شما هزینه بر باشد،اما با خرید از شرکت ما یعنی شرکت ایزوگام نوین دیگر نگران نباشید.

شرکت ایزوگام نوین منباب خدمت رسانی به مردم ایزوگام هایی برای فروش در اختیار مردم میگذارد که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد.
بله همیشه بالا بودن کیفیت نشان دهنده ی بالا بودن قیمت فروش نیست،پس میتوانید بدون هیچ نگرانی بابت هزینه ی آسفالت همه ی کار های خود را به ما بسپارید.

با سپاس از همراهی تان

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *